Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jouduitko lapsena menemään kouluun vaikka olit kipeä?

Vierailija
06.05.2010 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tekeydyin usein sairaaksi koska koulussa kiusattiin, ja sain jäädä kotiin

Vierailija
2/8 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani ovat oikeudenmukaisia ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on terveys- ja viime kädessä lastensuojeluasia työntää kuumeista tai muuten toipilaslasta kouluun. Ei siis ole valintaa tässä asiassa.

Vanhempani ovat oikeudenmukaisia ihmisiä.

Vierailija
4/8 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta koulusta eivät päästäneet kotiin (ala-asteella 5. luokalla) vaikka olin kipeä. Jouduin makoilemaan lepohuoneessa. Näin sattui parikin kertaa. Toisella kerralla minulla oli vatasatauti ja toisella migreeni.

Sekä opettaja eikä terkkari voinut uskoa minua että voin "sairastaa" migreeniä eli piti ilman lääkettä makoilla lepohuoneessa.

Vierailija
5/8 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestä pieni lämpö (37.5), nuha, yskä tai muu sellainen ei ollut syy olla pois oppimasta.

Jälkikäteen olen ajatellut, että taisivat nähdä niitä lusmuilijoita työssään eli että terveet tulivat pyytämään sairaslomaa.

Vierailija
6/8 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin lintsasin aika paljon, yleensä joko aamusta tai iltapäivästä. Sanoin että särkee jotain paikkaa päätä tai mahaa tai jotain. Taustalla mullakin kiusaamista ja vähän muutakin. KUkaan ei kuitenkaan pitänyt sitä ongelmana, koska mun keskiarvo oli silti yli 9. Vanhemmat luotti siihen, että mä osaan arvioida koska mun pitää mennä kouluun ja opettajat taas luotti siihen, että ei noin hyvä oppilas voi turhaan lintsata.

Vierailija
7/8 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"yksi kuumeeton päivä pitää olla kotona", sairauden jälkeen siis. Höpö höpö, sanoi ääkäri-isä ja lähetti kouluun. Ja muutaman asteen lämmöllä tai pienellä nuhalla ei todellakaan jääty kotiin.

Vierailija
8/8 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"yksi kuumeeton päivä pitää olla kotona", sairauden jälkeen siis. Höpö höpö, sanoi ääkäri-isä ja lähetti kouluun. Ja muutaman asteen lämmöllä tai pienellä nuhalla ei todellakaan jääty kotiin.

mullakin lääkäri-isä, eikä todellakaan antanu mennä kouluun pienessäkään nuhassa...lämmöstä puhumattakaan!

ja hyvä niin: jälkitaudithan uhkaavat...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi