Lue keskustelun säännöt.
Alue: Seksi
Mieheni pelkää satuttavansa
06.05.2010 |
Mieheni pelkää satuttavansa minua tai vauvaa joka kasvaa sislläni. Minua kun taasen kovasti haluttaisi mutten enää keksi keinoja joilla saisin miestäni rohkaistua
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Seksi
ja eipä mikään rohkaisu ole auttanut :/ on kyllä katottu miljoonaa nettisivua ja ohjelappuja ja lippuja joissa vannotetaan että seksi ei ole haitaksi sikiölle/vauvalle. Mutta jotenkin se tuntuu olevan turhaa tekstiä...
Nyt on menossa jo rv 31 ja seksiä ehkä jopa kolme kertaa ollu tän raskauden aikana (nekin sellaisia kertoja että ensin olen lähes itkenyt sitä kun ajattelen ittessäni olevan jotain vikaa kun on ollut vähän vaikeaa tottua siihen että näyttää valaalta ja mies kuitenkin kokoajan hehkuttaa sitä miten hänestä raskaanaolevissa naisissa on sitä jtn ja miten kaunis olen jne. jne. jne. ja sitten teot kuitenkin puhuu jotain ihan muuta mun mielestä, ja sitten juurtajaksaen käyty läpi se ettei seksistä ole lapselle haittaa).
Toisaalta on kuitenkinkin ollut hellimistä ja muuten läheisyyttä. Mutta kyllä ainakin itelläni halut kasvaneet raskauden aika niin että kerran päivässä ois ihan kiva :p mutta jos edes kerran kuussa sais...