Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uutena äitinä Amsterdamissa

06.05.2010 |

Huhuilen muita Amsterdamin ja lähialueen äitejä!

Olen 2 kk tytön äiti ja olisi todella mukavaa tutustua muihin alueen suomalaisiin äiteihin. Onko teitä linjoilla?

Minulle voi kirjoitella seppala.saara@gmail.com

Kommentit (6)

1/6 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis, moi!

Aloitinkin äsken oman viestiketjun Haagilaisille, ja sitten vasta tajusin katsoa sun viestiä. En siis asu Amsterdamissa, mutta onhan tääkin tavallaan aika lähellä, kun Hollanti on niin pieni maa.. :)

Mulla on 4,5 kk vanha poika, ja etsin myös muita suomalaisäitejä.

Vois olla mukavaa tavata vaikka jossain vaiheessa. Onko meitä vielä muita?

Vierailija
2/6 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi vaan!

Hollanti on tosiaan pieni maa ja ollaan matkustelevaista sorttia, joten Haag ei todellakaan kaukana ole :). Olisi mukavaa vaihdella kokemuksia/kuulumisia, joten ota ihmeessa yhteytta sahkopostiini!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/6 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko tosiaankin niin ihmeellinen sattuma että saara olet se sama saara joka oli, vapaasti suomennettuna, "uusien diilien" tiimissä töissä? terveisin suvi

Vierailija
4/6 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Suvi!

Minähän se täällä! Onpa sattuma että kumpikin pyörimme täällä samalla sivustolla. Olisi mukava kuulla mitä sinulle kuuluu, joten kirjoittelethan s-postiini?

Terveisin, Saara

Vierailija
5/6 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutimme noin viikko sitten perheen kanssa (mies & 11kk tytto) Lontoosta Amsterdamiin. Mies sai taalta tyopaikan joten suunnitelma on asustella pitemmankin aikaa. Olisi todella kiva tavata toisia suomalais-aiteja taalla Amsterdamissa.

Sanna

Vierailija
6/6 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Amsterdamiin! Ollaan asuttu täällä kohta vuoden (mies pikkasen kauemmin) ja meillä nyt 9kk poika. Muutaman suomalaisen kanssa ollaan jo törmäilty ja puistoja kierrelty, mutta aina on kiva tavata uusia naamoja! Me asutaan lähellä Vondelparkkia, joten esim. sinne olis helppo tehdä treffit, ollaan yhteyksissä! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan