Tunnen että hukkaan elämäni väärän miehen kanssa
Olen tyhmä. Sen takia kun olen naimisissa miehen kanssa joka ei täytä toiveitani. Mielestäni parisuhteessa pitääkin olla vähän itsekäs, mutta tuntuu että tämän miehen kanssa kadotan itseni. Näivetyn tähän missä ei ole romantiikkaa ja siihen ettei se seksuaalisesti tyydytä minua. En vaadi täydellisyyttä mutta onko liikaa vaadittu että haluaisin miehen olevan minun toiveitteni arvoinen?
En haluaisi hankkia rakastajaa... mutta vastaan tulee monia miehiä jotka tekisivät kaikkensa pitääkseen minut tyytyväisenä. En vain päästä heitä lähelleni kun en halua pettää. Houkutus on ollut suuri.
Olisin halunnut erota jo kauan sitten. Nyt on vain liian myöhäistä ja ero on liian vaivalloista. On lapsi, lainat sun muut. Laitan siihen liikaa painoarvoa.
Kommentit (11)
Joko haluat erota niin paljon, että vaivalloisuus tai ydinperheen hajoaminen ei haittaa, tai sitten pysyt suhteessa. Tee joku päätös ja ala elää sen mukaisesti, tuo "voi voi kun paskaa, mutta tässä pysyn ja vingun" ei ole yhtään hyvä kellekään. Jos miehellä samoja fiiliksiä niin ehkä voitte alkaa nussia muita vaikka yhdessä olette. Toivottavasti lapset on jo isoja? Tai lapsi
Ihan on oma valinta ainakin länsimaissa, kenen kanssa elämääsi vietät.
Mä on tajunnut että elämässä ei koskaan saa mitä haluaa. Kaikki on kompromissia.
Joo joo saat panna vieraita. Sehän on se ainoa kommentti jota haet täältä.
Vierailija kirjoitti:
Näivetyn tähän missä ei ole romantiikkaa ja siihen ettei se seksuaalisesti tyydytä minua. En vaadi täydellisyyttä mutta onko liikaa vaadittu että haluaisin miehen olevan minun toiveitteni arvoinen?
Entä kaikki muu pl. romantiikka ja seksi? Yleensä on liikaa vaadittu, että joku on täysin jonkun toiveitten mukainen. Niissä se on jokin unelmien prinnsiin verrattava ihannetapaus.
Miehet uhraavat onnellisuutensa parisuhteen takia, naiset uhraavat parisuhteensa onnellisuutensa takia.
Ei kai mikään ihme, että miehet pitävät naisia rasitteena.
Jos miehellä on työ, maksaa laskut, käyttäytyy hyvin eikä juo viinaa, niin eikö se ole jo ihan hyvä? Mitä tässä nyt vielä kaivataan?
Vierailija kirjoitti:
Jos miehellä on työ, maksaa laskut, käyttäytyy hyvin eikä juo viinaa, niin eikö se ole jo ihan hyvä? Mitä tässä nyt vielä kaivataan?
Se ettei päästä kompromissiin makuuhuoneen puolella. Eikä tunneyhteyttäkään enää kunnolla ole. Ap
Vierailija kirjoitti:
Eipä sitä elämää kannata hukata oikeakaan miehen kanssa.
Miten niin ei?
Aina voi erota. Talousasiat selvität kuntoon ja lähdet vaan. Heippa.