Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olisko jollain asiantuntemusta google näkyvyydestä?

Vierailija
06.05.2010 |

olisi ainakin yksi tärkeä kysymys.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tätä samaa juttua. Eli yksi ajatus tähän...lähes kaikilla aloilla on paljon kilpailua. Monet yritykset satsaavat vähintään tuhansia euroja vuodessa hakukoneoptimointiin ollakseen näkyvillä Googlen luonnollisella listalla tai sitten googlemainontaan päästäkseen sinne nopeasti ja helpolla. Jos on siis vähänkään kilpailtu ala niin toiveiden tynnyri on aina olemassa. mutta sinne pitää heittä reilusti rahaa jos meinaa ne toiveet saada todeksi. Näin on. Ei pahalla muut faktaa.

Vierailija
2/9 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä oisit kysynyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on siis useampi tietokone. Kun googlesta katson oman yrityksen näkyvyyttää. Niin joistain koneista olen kaikilla hakusanoilla ekana googlessa jotka liittyy yritystoimintaani, joillain koneille samoilla hakusanoilla esim. kolmannella sivuilla.

Olen siis yrittänyt parantaa google näkyvyyttäni mut siis miksi toisilla koneilla näyn ekana? liittyykö siihen onko explorer tai firefox tai mistä johtuu? Jonkun verran siis itsekin näitä asioita itseopiskellut mut tähän en löydä syytä.

Olis siis kiva tietää et näkeekö joku muukin yritykseni aina ekana.

Vierailija
4/9 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimi tai ala, niin kokeillaan?

Vierailija
5/9 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin vaan ymmärtää googlea joten jos vaan joku tietää että mistä johtuu niin olis kiva tietää. ja muutenkin vinkkejä näkyvyyteen saa antaa. en viitteis laittaa rahaa mainontaan joka on järjettömän kallista. siis tarkoitan google mainontaa johon pystyy itsekin vaikuttamaan ilman penninkään rahapanostusta.

Vierailija
6/9 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

arpoo minkä yrityksen "päästää" ekana sivuille. Mutta kokeile näkyvyyttäsi esim. näin; remontit espoossa, kotisiivoukset espossa, ikkunanpesut vantaalla. Onhan sinulla riittävästi hakusanoja?

Kenen kautta sinulla on kotisivut/ mainostat yritystäsi googlessa? Näissä on isot erot!

Vierailija
7/9 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvi maksaa kuin sivussa olevista mainoksista ja niistä beigepohjaisista. Ylimmäksi valkoisilla hakutuloksilla voi päästä oikealla hakusana-asettelulla, sen tiedän. En siis ole maksanut mistään mitään ja näyn siis ekana, riippuen koneesta. Se on just väärin et firmat tarjoaa palveluja että pääsee ekaksi valkoisilla tuloksilla kun siihen on jokaisella mahdollisuus omilla toimenpiteillä. Mun kauppaohjelma on googleindeksoitu ilman että teen mitään. Parantamalla tekstejä pääsee ylemmäs.

ap

Vierailija
8/9 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla sivuilla on listattuna tapoja joilla sijoitustaan voi nostaa. Esim. linkkien määrä muilta sivuilta omallesi vaikuttaa sijoitukseen.

Eri koneilta eri sijoitus kuulostaa aika kummalta, olisiko toisessa koneessa google.com ja toisessa google.fi.

Vierailija
9/9 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo et olen ekana niin siitä millä koneella olen tehnyt näitä hakukone parannuksia? eli muut ei näe vaikka mun koneella olenkin aina ekana? jos koitan mennä google.com niin se vie automaattisesti google.fi sivuilla.

Palaan myöhemmin lukemaan kommentteja. Kaikki apu tarpeen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi