Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

koska sait viimeksi munaa?

Vierailija
07.02.2012 |

sillai kunnolla?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies laukoi siemenet pimppaan ja hyvältähän tuo tuntui;))

Vierailija
2/50 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja perusteellisesti. Eipä tuo kumppani jätä mitään puolitiehen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisena luen teidän muiden panoista.

Vierailija
4/50 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaa kertaa saakin sitten odottaa ainakin kolme kuukautta =( Meillä kunseksiä on ehkä neljän kuukauden välein.

Vierailija
5/50 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Aaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...

Vierailija
6/50 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

2,5h sitten lounastunnilla ja sitä ennen eilen illalla kotona. Nyt "valun" toimistolla ja vieläkin hykerryttää se miten hyvältä äskettäin tuntui :D Kiitos eräälle...

Vierailija
7/50 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on vaikeaa,kun on yh eikä "iske" baareista ketään..Lisäksi on vielä kotona,töihin vasta syksyllä,joten ei semmonen työpaikkaseksikään onnistu..

Vierailija
8/50 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

2,5h sitten lounastunnilla ja sitä ennen eilen illalla kotona. Nyt "valun" toimistolla ja vieläkin hykerryttää se miten hyvältä äskettäin tuntui :D Kiitos eräälle...

Mitä vittua te pettäjät oikein mietitte? Vittua tai kullia kuumottaa? Ette varmaan paljon mitään muuta helvetin luuserit.

Vierailija
9/50 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan vapaehtonen auttamaan pulassa olevia ;)eikä tartte edes baariin lähteä :) mä oon oikeesti tosi kiva ;)

Vierailija
10/50 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuus orkku sohvalla (suuseksi 3, loput ratsastus), kolme orkkuu lattalla (mies päällä+kyykky naaman päällä), pari orkkuu keittiönpöydällä (takaapäin+anaalia), 6 orkkuu sängyssä (asentoja vaihdellen) Pari orkkuu suihkussa takaapäin, sormetus

Vierailija
11/50 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen, jos kaikki lasketaan eli sain munaa suuhun, kun mies halusi suihinoton loppuun asti. Maanantaina sain viimetteeks perinteisellä tyylillä.

Vierailija
12/50 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en oo saanu koskaan ja yli 50v.olen oon tyytyny vaimooni ja sillä ei oo munaa,ku en tiiä miltä se tuntuu en voi vastata,vaimoni on tyytyny minun kikkeliin että en tiiä.

Vierailija
13/50 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnolla 2 vuotta sitten

Vierailija
14/50 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua te pettäjät oikein mietitte? Vittua tai kullia kuumottaa? Ette varmaan paljon mitään muuta helvetin luuserit.

Luin tuon viestin varmaan sen kolme kertaa eikä siinä minun mielestäni mitään mainittu pettämisestä. Voihan tuo "eräs" aivan hyvin olla joku varattu/varatun salarakas, mutta aivan yhtä hyvin vapaa salarakas, jonkinsortin seksisuhde tai vaikka se oma mieskin.

Ja niin, itse aloitukseen...joulukuussa, voihan huokaus. :D Silloin kyllä tuli munaa kunnolla saatua, mutta johan se nyt pikkuhiljaa alkaa panettamaan.

Vierailija
15/50 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon pano takaa päin tai CAT-asennossa. Pienet sormetukset sitä ennen parin orkun verran ja sitten tositoimiin.

Mutta ei. Menee taas hyvät ovikset ohi.

Vierailija
16/50 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oli muuten upeeta! Sain ekaa kertaa orgasmin yhdynnässä. Ja vaikka mun pari aiempaa "poikaystävää" on ollu jo lähes 30 v, niin tää orhi oli vasta just täysikänen ja ehdottomasti paras :) En siis itekään ole kun 20 v. Saattoi vaikuttaa, että nyt oon oikeesti ihastunu ja oli paljon enemmän fiilistä mukana :)

Sori avautuminen, en oo päässy kenellekään hehkuttamaan :D Tai viittiny, ei me kavereiden kanssa tämmösistä puhuta.

Vierailija
17/50 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten pikkujouluissa toistamiseen samalta mieheltä. Ollaan kavereita ja hoidellaan toistemme tarpeita aina tilaisuuden tullen... :) Parhaan suuseksin tämä kaveri on tarjonnut, tulin monta kertaa.

Vierailija
18/50 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kahdeksan maissa ja kyllä teki hyvää, kun edelliskerrasta oli jo joku viikko aikaa. Lusikassa lopuksi oltiin miehen käsi klitalla ja lähes samaan aikaan saatiin. Ihanaa.

Vierailija
19/50 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kyselet täällä?? Ämmä ei ole käynyt ulkona 15,sta vuoteen.

Kyllä on munan puute kova...24/7 näpy_näpy!!!

Vierailija
20/50 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän myöhästyin, syytin liikennettä. Mun en raaskinut lähteä miehen kainalosta minnekään, kun muru oli niin hempeällä tuulella ystävänpäivän kunniaksi ja myöhästyin ihan suosiolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi