koska sait viimeksi munaa?
Kommentit (50)
Ja perusteellisesti. Eipä tuo kumppani jätä mitään puolitiehen.
Kateellisena luen teidän muiden panoista.
Seuraavaa kertaa saakin sitten odottaa ainakin kolme kuukautta =( Meillä kunseksiä on ehkä neljän kuukauden välein.
..Aaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...
2,5h sitten lounastunnilla ja sitä ennen eilen illalla kotona. Nyt "valun" toimistolla ja vieläkin hykerryttää se miten hyvältä äskettäin tuntui :D Kiitos eräälle...
Tää on vaikeaa,kun on yh eikä "iske" baareista ketään..Lisäksi on vielä kotona,töihin vasta syksyllä,joten ei semmonen työpaikkaseksikään onnistu..
2,5h sitten lounastunnilla ja sitä ennen eilen illalla kotona. Nyt "valun" toimistolla ja vieläkin hykerryttää se miten hyvältä äskettäin tuntui :D Kiitos eräälle...
Mitä vittua te pettäjät oikein mietitte? Vittua tai kullia kuumottaa? Ette varmaan paljon mitään muuta helvetin luuserit.
Olen ihan vapaehtonen auttamaan pulassa olevia ;)eikä tartte edes baariin lähteä :) mä oon oikeesti tosi kiva ;)
Kuus orkku sohvalla (suuseksi 3, loput ratsastus), kolme orkkuu lattalla (mies päällä+kyykky naaman päällä), pari orkkuu keittiönpöydällä (takaapäin+anaalia), 6 orkkuu sängyssä (asentoja vaihdellen) Pari orkkuu suihkussa takaapäin, sormetus
Eilen, jos kaikki lasketaan eli sain munaa suuhun, kun mies halusi suihinoton loppuun asti. Maanantaina sain viimetteeks perinteisellä tyylillä.
minä en oo saanu koskaan ja yli 50v.olen oon tyytyny vaimooni ja sillä ei oo munaa,ku en tiiä miltä se tuntuu en voi vastata,vaimoni on tyytyny minun kikkeliin että en tiiä.
Mitä vittua te pettäjät oikein mietitte? Vittua tai kullia kuumottaa? Ette varmaan paljon mitään muuta helvetin luuserit.
Luin tuon viestin varmaan sen kolme kertaa eikä siinä minun mielestäni mitään mainittu pettämisestä. Voihan tuo "eräs" aivan hyvin olla joku varattu/varatun salarakas, mutta aivan yhtä hyvin vapaa salarakas, jonkinsortin seksisuhde tai vaikka se oma mieskin.
Ja niin, itse aloitukseen...joulukuussa, voihan huokaus. :D Silloin kyllä tuli munaa kunnolla saatua, mutta johan se nyt pikkuhiljaa alkaa panettamaan.
Kunnon pano takaa päin tai CAT-asennossa. Pienet sormetukset sitä ennen parin orkun verran ja sitten tositoimiin.
Mutta ei. Menee taas hyvät ovikset ohi.
Ja oli muuten upeeta! Sain ekaa kertaa orgasmin yhdynnässä. Ja vaikka mun pari aiempaa "poikaystävää" on ollu jo lähes 30 v, niin tää orhi oli vasta just täysikänen ja ehdottomasti paras :) En siis itekään ole kun 20 v. Saattoi vaikuttaa, että nyt oon oikeesti ihastunu ja oli paljon enemmän fiilistä mukana :)
Sori avautuminen, en oo päässy kenellekään hehkuttamaan :D Tai viittiny, ei me kavereiden kanssa tämmösistä puhuta.
ja sitten pikkujouluissa toistamiseen samalta mieheltä. Ollaan kavereita ja hoidellaan toistemme tarpeita aina tilaisuuden tullen... :) Parhaan suuseksin tämä kaveri on tarjonnut, tulin monta kertaa.
Tänään kahdeksan maissa ja kyllä teki hyvää, kun edelliskerrasta oli jo joku viikko aikaa. Lusikassa lopuksi oltiin miehen käsi klitalla ja lähes samaan aikaan saatiin. Ihanaa.
Siksi kyselet täällä?? Ämmä ei ole käynyt ulkona 15,sta vuoteen.
Kyllä on munan puute kova...24/7 näpy_näpy!!!
Vähän myöhästyin, syytin liikennettä. Mun en raaskinut lähteä miehen kainalosta minnekään, kun muru oli niin hempeällä tuulella ystävänpäivän kunniaksi ja myöhästyin ihan suosiolla.
Mies laukoi siemenet pimppaan ja hyvältähän tuo tuntui;))