Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

koska sait viimeksi munaa?

Vierailija
07.02.2012 |

sillai kunnolla?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian kauan sitten. Alkukesästä. 

No nyt ole saanut toisenkin kerran. 

👍

Vierailija
42/50 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain kalua 21 vuotta sitten. Miehen kiinnostus seksiin lopahti 60 ikävuoden jälkeen. Nykyään hän on 80-vuotias eikä pysty ollenkaan panemaan. Itse olen kaivannut ja kaipaam kunnon panemista, mutta en halua antaa vieraalle. Tuskin kukaan haluaisikaan nussia 66-vuotiasta naista.

Tämä mies ainakin antaisi sinulle vaikka pidemmänkin session ja on varmaan paljon muitakin halukkaita. Pitäisikö myös suuseksistä sekä saavana ja antavana osapuolena ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla. Itseasiassa luomutilan munia jossa kanat ruokitaan vain viljalla ja kasviksilla ,sillä olen vegaani ja syön vain noita vegaanisia munia.

Vierailija
44/50 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain kalua 21 vuotta sitten. Miehen kiinnostus seksiin lopahti 60 ikävuoden jälkeen. Nykyään hän on 80-vuotias eikä pysty ollenkaan panemaan. Itse olen kaivannut ja kaipaam kunnon panemista, mutta en halua antaa vieraalle. Tuskin kukaan haluaisikaan nussia 66-vuotiasta naista.

Tämä mies ainakin antaisi sinulle vaikka pidemmänkin session ja on varmaan paljon muitakin halukkaita. Pitäisikö myös suuseksistä sekä saavana ja antavana osapuolena ?

Mistä teitä pervoja sairaita ihmisiä oikein sikiää?

Vierailija
45/50 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsiäisenä söin tiun keitettyjä munia,muuta kysyttävää?

Vierailija
46/50 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50-vuotias eronnut nainen. Viime lauantaina tapasin miehen, jolla oli iso kalu. Hän pani minua rajusti ja pitkään. Sitä ennen en ollut saanut kalua kolmeen kuukauteen. Kaipaan kovasti sitä miestä ja sen kalua, mutta miehellä on vakipanokin, joten minä olin hänelle vain syrjähyppy.

Vierailija
47/50 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantaina ja tiistaina, toivottavasti myös tänään keskiviikkona ;) Ollaan käyty miehen kanssa viime viikkoina todella kuumina molemmat ;)

Nainen36

Vierailija
48/50 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 50-vuotias eronnut nainen. Viime lauantaina tapasin miehen, jolla oli iso kalu. Hän pani minua rajusti ja pitkään. Sitä ennen en ollut saanut kalua kolmeen kuukauteen. Kaipaan kovasti sitä miestä ja sen kalua, mutta miehellä on vakipanokin, joten minä olin hänelle vain syrjähyppy.

Sait varmasti tuollaiselta isokaluiselta kokeneelta mieheltä kunnon hoitoa, painoiko myös kakkoseen kookkaalla.

Vierailija
49/50 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2,5h sitten lounastunnilla ja sitä ennen eilen illalla kotona. Nyt "valun" toimistolla ja vieläkin hykerryttää se miten hyvältä äskettäin tuntui :D Kiitos eräälle...

sait siis omalta mieheltä illalla ja joltain toiselta mieheltä lounastunnilla ?? annoitko vieraan tulla sisään ja tietääkö miehesi tuosta ? 

Vierailija
50/50 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies laukoi siemenet pimppaan ja hyvältähän tuo tuntui;))

Jaa että munasta mitenkä se on mahdollista, tietääkseni ne mällit tulee kullin kautta, koska te opitte sen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi