koska sait viimeksi munaa?
Kommentit (50)
Viikonloppuna tuli saatua oikein kunnolla. Oli muuten ensimmäinen kerta kun hankin seksiseuraa netistä. ;)
Saunan, ja pitkän esileikin jälkeen tyydytin ensin nuoren saunakaverini käsin. Sitten rakastelin hänen kanssa ja hän menetti poikuuden. Hänellä oli aluksi pieni penis mutta kun imin sitä se kasvoi erektioon ja kokoa tuli mahtavasti. Ensin hän oli päällä ja sitten minä ratsastin ja saimme molemmat kunnon orgasmin.
Heti aamusta mieheni herätti minut seisokillaan! 6 kertaa päivässä pitää lääkärin loitolla!!!
Ongelmana juuri tuo, että mies kyllä ehkä kerran viikkoon innostuisi naimaan, mutta minä kun en naimalla orkkua saa, eikä se taida miestäni juurikaan kiinnostaa, joten en enää ole kiinnostunut seksistä mieheni kanssa. Kun hän jättää homman liian usein kesken. En enää ymmärrä, miksi minun pitäisi viedä hänet loppuun saakka, kun hänelle on niin helppoa oman tyydytyksensä jälkeen kääntää kylkeä ja todeta hämmästellen - kun petyn - että hän oletti etten minä mitään orgasmia kaipaa.
Joten minä oletan aivan samaa hänen kohdallaan.
Edellisen kerran sain eilen illalla. Miesystävä oli mun luona viettämässä pääsiäistä eikä siitä kyllä munaa puuttunut! Hän tuli tänne perjantai-iltana ja lähti nyt aamulla ja sinä aikana sekstailtiin 8 kertaa. Olen nopea saamaan orgasmin, saan useita yhden panokerran aikana eli orgasmien määrää en tiedä. Aamulla olin jo laittanut hiukset töihin lähtöä varten, mies oli juuri noussut sängystä. Kävin sängylle kontalleni, nostin aamutakin ylös ja pyysin "pane mua vielä". Mies oli heti valmis ja niin olin minäkin. Minä tulin nopeasti, miehelläkään ei kauaa mennyt. Takaapäin pano on niin herkkua =D
viimeks,sitä ennen n.2 v. sitten..Nyt odotan kovaa mulkkua sänkyyni pitkästä aikaa....
Ai,ai kun laitan miehen oikein hommiin,kun hänet sänkyyni saan...
Viime vuonna toukokuussa. Kovasti tekis kyllä mieli, mutta en tahdo yhden illan juttuja...
N22
olen muutaman kerran saanut sellaista pientä munaa, joka ei suoraan sanottuna tuntunut miltään. Viimeksi tällaista kuukausi sitten. Mutta siis kunnolla viime kesänä.
Eilen, kun lapset olivat yökylässä :)
Kuutisen vuotta sitten, ja en ole varma sainko silloinkaan kunnolla.
Sain kalua 21 vuotta sitten. Miehen kiinnostus seksiin lopahti 60 ikävuoden jälkeen. Nykyään hän on 80-vuotias eikä pysty ollenkaan panemaan. Itse olen kaivannut ja kaipaam kunnon panemista, mutta en halua antaa vieraalle. Tuskin kukaan haluaisikaan nussia 66-vuotiasta naista.
Voi, siitä on aikaa. Heti rupesi jöpöttämään.
Jahve
viikonloppuna. urheilullista miesystävää rupesi pyörryttämään kesken kaiken. nestehukka iski. saatiin silti tunti peuhattua. ihanaa oli.
Sunnuntaiaamuna. Kaksi kappaletta. Paistettuna.
Tauno
Vierailija kirjoitti:
Liian kauan sitten. Alkukesästä.
No nyt ole saanut toisenkin kerran.
en oo koskaan saanu munaa koska olen mies ei kiinnosta,vaimo kuitekin saa minulta päivittäin kikkeliä ei munaa.