Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väsy mutta ei nukkumaan koska kello on niin vähän- muita?

Vierailija
05.05.2010 |

Meillä on pieni vauva. Hän nukahtaa joka ilta yhdeksään mennessä.

Minä ja mieheni olemme iltavirkkuja. Normaalisti, ennen vauvaa, menimme nukkumaan puoli kahdentoista aikaan.

Edelleenkin menemme nukkumaan samaan aikaan. Joskus, hyvin harvoin, yhdentoista maissa.

Itse jaksan olla pirteä, kunnes painan pääni tyynyyn. Silloin nukahdan heti. Mies on usein iltaisin väsynyt, mutta häntä ei saa nukkumaan koskaan ennen yhtätoista, sillä kello on hänen mielestään vielä niin vähän. Usein hän ehdottaa kymmenen aikaan, että aletaan katsoa elokuvaa. Iltapalaa hän ei syö ennen kymmentä koskaan, yleensä vasta yhdeltätoista. Minulle yhteinen iltapala ja sen jälkeen yhteinen hampaidenpesu ovat mukavia tapoja, joista haluan pitää kiinni. Lisäksi mies on tosi ihmeissään ja ehkä vähän nyreissäänkin, jos menen joskus nukkumaan tosi aikaisin, siinä kymmenen aikaan (teen niin noin kerran kuussa).

Onko muilla miehiä, jotka eivät kertakaikkiaan VOi mennä nukkumaan, koska kello ei ole vielä tarpeeksi paljon?

Mies herää 6.30-7, minä vauvan kanssa klo 5.30-7. Syötän vauvaa yöllä pari kertaa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten ole ainoa, jolla on tällainen "pulma". Minusta tuntuu kovin hankalalta alkaa mennä nukkumaan aikaisin, kun mies piristyy vasta siinä kymmenen aikaan. Siihen asti on jotenkin naatti ja puuhailee omiaan tai tekee kotitöitä. Vasta 22-23.30 on otollista aikaa yhteiselle keskustelulle, dvdn katsomiselle yhdessä tms parisuhdeajalle.

ap

Vierailija
2/2 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli tuo tilanne myös ja valitin, kunnes sain "luvan" mennä nukkumaan vaikka klo 8 jos siltä tuntui, tai yhdessä lapsien kanssa. Lapset eivät enää ole vauvoja, mutta edelleen menen ajoissa nukkumaan ehkä puolet päivistä. Kerran pari viikossa jaksan valvoa tv-sarjan ääressä tai muutoin parisuhdeaikaa. Mies meillä siis joustaa, ja on syömättä yhteistä iltapalaa, tai syö kaksi kertaa, silloin kun minä laitan meille yhteisen lapsien kera, ja sitten vielä erikseen myöhemmin, kun minä en enää syö. En vaan ymmärrä, että miksi mies ei pysty nukkumaan kun kello on niin vähän vaikka olisi kuinka väsy. Itse nukahtelen vieläkin vaikka kesken päivää, jos olen valvonut edellisenä iltana tai herännyt edes kerran yöllä lapsien takia, vaikka lapset menee jo kouluun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän