Mitä mieltä nimestä Anni-Helena, väliviivalla?
Olisiko jollain muita ehdotuksia mikä sopisi väliviivalla Helenan kanssa? Tai sitten muuten vai sopisi Helenan kanssa? Helena olisi tarkoitus laittaa toiseksi nimeksi, ja se onkin ainut mikä on päätetty =) Täytyisi löytää siihen sopiva etunimi.
Kiitos
Kommentit (14)
enkä tosiaan haluis olla sen kaima...
Ada-Helena
Brita-Helena
Disa-Helena
Elsi-Helena
Hellä-Helena
Inga-Helena
Jaana-Helena
Leena-Helena
...Käyt vaan läpi nimipäiväluetteloa.
Nätti nimi, mutta mainos jäänyt 70-luvulta mieleen. Nuorempi polvi ei varman muista.
Helena olisi hirmuisen kaunis sellaisenaankin!
Elli-Helena
Iida-Helena
Aino-Helena
Maija-Helena
Leea-Helena
Hanna-Helena
Sini-Helena
Emmi-Helena
Hilda-Helena
Laura-Helena
Mä sain siitä 70-80 -luvuilla kuulla itsekin, vaikka olen "pelkkä" Anni.. Anni-Helena ja Valion voi, lällällällää.. :D
helena vois olla etunimenä. toinen nimi esim. sama mikä sun toinen nimi?
liian vanhanakainen...
tulee mieleen joku tyttökirjan hahmo....
älkää laittako....pliis
anni ok sellaisenaan
mutta helena aika karsee...miettikää nyt vielä!
"Anni-Helena ja Valion voi, rakkaat muistot leipoi"
Anna-Helena
Saga-Helena
Ada-Helena
Hilja-Helena
Hilla-Helena
Lilja-Helena
Hanna-Helena
JOS siis ehdottomasti haluaa väliviivan kanssa tuon Helenan. Itse jättäisin väliviivan ehdottomasti pois, silloin valinnanmahdollisuus etunimen kanssakin kasvaisi. Itse asiassa nuo muutama kirjoittamani vaihtoehtokin olisi parempia ilman väliviivaa. Ja jos se toinen nimi oikeasti on Helena (ei uusi, ei vanha, ei oikein mikään muu kuin keski-ikäisen naisen nimi), etunimi voisi olla jotain ihan muuta. :)
vähemmän jauhoinen... ja kaunis nimi
jolla on joku muukin tarkoitus.Tyttäreni miehellä oli tai onnimi Feelix.koulussa haukuttiin tomaati ketsus, nimellä. kertoi että itki nimestä. mimi muutetiin Markoksi, luokalla oli viisi tai kuusi Markoa.Näkee miten nimestä kiusataan.Nyt otti nimen takaisin ja on ylpeä nimestään.
Huippuunsa viritettynä sukunimi olisi Jauho tai Vehnänen ;)
Ystäväni on ihan arkisesti vaan Maija-Helena (2.nimi väliviivalla) eikä käytä etunimeään.