Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miehen pelokkuus

Vierailija
05.05.2010 |

Onko muilla kokemuksia siitä että vanhempaakin miestä pelottaa kovasti raskaus, synnytys, uusi tilanne ja ennen kaikkea se, että kertoisi iloisen uutisen ystäville.

Aina tottuu joka puolella kuulemaan kuinka mieskin on "hyppinyt kattoon" kuullessaan positiivisen raskaus tuloksen tai ainakin on antanut onnellisen halauksen vaimolleen ja kertoo kuinka ihana asia on.

Oma innostus raskauteen on kadoksissa , koska törmäsin tilanteeseen jossa miestä pelottaa paljon jopa se , että kertoisi perheeseen syntyvän vauvan lähimmille ystävilleen.

Toki ymmärrän että tilanne on hämmentävä kaikkine uusine asioineen, mutta jokin tässä ei kuitenkaan minun ymmärrykseeni asti ylety.

En edes tiedä, onko hän raskaudesta iloinen. Sanoo vain ettei se nyt surullistakaan ole. Mutta suomalainen mies... Sekun ei puhu... pitää kaikki vaan sisällään...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella yllättävää suhtautua noin, jos on itse tarkoituksella pyrkinyt hankkimaan lapsen.

Vierailija
2/5 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkui esim vielä huonommin kuin minä. Heräsi joka käännähdykseeni. Vauvan synnyttyä se oli ihan kivaa, kun hän ehti aina ekana hakemaan vauvan rinnalle. ;o)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu siitä oliko lapsi vahinko vai suunniteltu.

Vierailija
4/5 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus on kyllä ihan suunniteltu juttu

Vierailija
5/5 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei vauvaa suunniteltu sen enempää, todettiin vain, että tulee jos on tullakseen. Ja niinhän se sieltä sitten on tulossakin =)

Kerroin miehelle raskaudesta ja meni melkein kaksi kuukautta ennen kuin sain tietää, mitä mieltä mies oikeasti oli ollut asiasta. Hän ei ollut puhunut raskaudesta ilmeisesti kellekään vaan esim. hänen äitinsä kuuli asiasta minulta. Jossakin välissä minulle tulikin sellainen olo, ettei mies haluakaan lasta, koska ei tosiaan ilmaissut tunteitaan millään tavalla.

Mutta lopulta mieskin sai avattua suunsa ja tadaa...meni kaksi kuukautta siihen, että hän kykeni ymmärtämään asian =) Siitä lähtien hän on ollut ihan ulospäinkin innoissaan (noh, muut eivät sitä ehkä näe, koska mies on aika juro, mutta minä näen kyllä) ja on jatkuvasti silittämässä vatsaa tai puhumassa vauvalle =D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän