Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vauvavakuutuksen hylkäys?

Vierailija
05.05.2010 |

Millä perusteella teillä on hylätty syntymättömän vauvan vakuutus? Sain juuri hylkäävän todella ympäripyöreän ilmoituksen.

Mitään perusteita ei ollut, ainoastaan että tilastollinen riski on noussut. Mutta MIKSI?! On seprkl kumma että ei voida niitä perusteluja laittaa mukaan. Olen terve ihminen, raskaudessa ei ole ollut ongelmia. Ei aikaisempia raskauksia.

Milläs perusteella muilla on hylätty?

Juu ja soitan todellakin huomenna sinne ja irtisanon muutkin vakuutukseni, jotka juuri tuonne Pohjolaan vasta siirsin tämän vauvavakuutuksen takia.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsittelijälle ja häneltä kuulin syyn.

Se raskausmytyksen takia vakuutusta saamaton.

Vierailija
2/24 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(istukka kohdunsuulla) on este myöntää ennen syntymää. Toki voi syntymän saisi yrittää uudelleen, mutta tuskinpa viitsin enää tuolta hakea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota myös itsellesi!

t. yh-äiti, joka itse sairastui syöpään.

On ollut todella helppoa viedä lapset heti tarpeen vaatiessa yksityiselle. Moni asia olisi venynyt kun julkisella puolella olisivat vain odotuttanee; "odotetaan ja katsotaan".

Suosittelen lämmöllä sairauskuluvakuutusta kaikille, jotka sen vain saavat.

Vierailija
4/24 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

bmi yli 30

naisen korkea ikä

ne maksa- ja muut sairauskysymykset jotka rastimalla on neuvolakortissa?

alkoholi, oisko myös tupakka?

niskaturvotus?

Vaikea sanoa mutta noita mietin aikanaan itse. Sain kyllä normaalisti vakuutuksen kun ei ollut kertakaikkiaan mitään huomautettavaa

Vierailija
5/24 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oikeustajuni sanoo, että kaikki päätökset tulisi perustella ja niistä tulisi olla myös valitusoikeus. Miksiköhän se ei pätisi tähän vauvavakuutukseen... kysypä niiltä soittaessasi.

Vierailija
6/24 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tiedät, mikä se tilastollinen riski on. Me emme sitä täällä tiedä, mutta itse tiedät omat sairautesi ja alkoholinkäyttösi ja mitä kaikkea siinä kysytään.

Vierailija
7/24 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se sinun hylkäys johtuu esim. painosta tai aiemmista terveysongelmistasi?

Vierailija
8/24 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vakuutusta ole pakko myöntää, eikä siinä kai mitään valitusoikeuttakaan tarvitse olla. Ei ole kyse viranomaispäätöksestä vaan asiakasvalinnasta.

mutta oikeustajuni sanoo, että kaikki päätökset tulisi perustella ja niistä tulisi olla myös valitusoikeus. Miksiköhän se ei pätisi tähän vauvavakuutukseen... kysypä niiltä soittaessasi.

Vierailija
9/24 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei ollut oikeen mitään merkkailtavaa siihen terveyskyselyyn. kaikkiin tuli ei. alkoa en käytä jne. mitään sairauksia ei ole ollut.

jaa-a, huomennapa tuo selviää. Olis vaan mielenkintoista kuulla millä perusteella muilla on hylätty.

En siis kysynyt teiltä että miksi MINULLA hyvälttiin, vaan miksi teillä...

Vierailija
10/24 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei ollut oikeen mitään merkkailtavaa siihen terveyskyselyyn. kaikkiin tuli ei. alkoa en käytä jne. mitään sairauksia ei ole ollut. jaa-a, huomennapa tuo selviää. Olis vaan mielenkintoista kuulla millä perusteella muilla on hylätty. En siis kysynyt teiltä että miksi MINULLA hyvälttiin, vaan miksi teillä...

Vierailija
11/24 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen muuten normaalipainoinen ja raskauden painon nousu on ollut hieman alle sen keskiarvon.

mielenkiintoista.

Vierailija
12/24 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rasti ruutuun -paperi, josta aika vaikea on v-mäistä asennetta selvittää :)

Sulla taiskin tulla v*maisen asenteen takia.

mulla ei ollut oikeen mitään merkkailtavaa siihen terveyskyselyyn. kaikkiin tuli ei. alkoa en käytä jne. mitään sairauksia ei ole ollut. jaa-a, huomennapa tuo selviää. Olis vaan mielenkintoista kuulla millä perusteella muilla on hylätty. En siis kysynyt teiltä että miksi MINULLA hyvälttiin, vaan miksi teillä...

Vierailija
13/24 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo siis oli sille joka sanoi että itsepä sairautesi tiedät... kysyinkin että miksi teillä on hylätty. itselläni en keksi mitään sairauksia. vaikka kuinka pohdin. ja ei raskauksia ennen.

hassua, en vaan sitten kelpaa asiakkaaksi:)

Vierailija
14/24 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu en usko kans että mun asenne siinä tuli ilmi.

Se kyllä harmitti kun oltiin sovittu tapaaminen vakuutusihmisen kanssa ja hän unohti tulla paikalle. Ovet oli lukittu ja ajelimme pitkän matkan sitä varten. Mutta toi siis tapahtui jälkeenpäin, että ei vaikuttanut minun vittumaisuuteeni:D

Vierailija
15/24 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla hylättiin erään lääkkeen takia, mistä ei vaaraa raskaudelle. Mutta perusteena sitä silti käytettiin.

Olet kivoja vastauksia saanut taas:D tänne kandee tosiaan tulla kysymään ihan tavallista asiaa. Aika hyvin tuo yksi päättelee sun veemäisyytes. av-mammat nääs:D

taisin olla toinen joka vastasi sun kysymykseen;)

Vierailija
16/24 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ultrien määrä vaikutti ja se että oli ollut verenvuotoa ja se perhana oli kirjoitettu neuvolakorttiin. että silleen.

Kuulin että jollain oli niskaturvotus vaikuttanut.

Vierailija
17/24 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut ap tais olla hoikka?

Vierailija
18/24 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on liian vanha, niin vakuutusta ei saa kohonneen down-riskin takia.

Vierailija
19/24 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli mulla hylyn syy ja myöskin Pohjolassa.

Vierailija
20/24 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos vastauksista.

saitteko nuo perusteet heti kuoressa kotiin vaiko vasta sitten erikseen pyytämällä?

ap