Mitä en tässä huomaa, hinta ei vaikuta todelliselta?
http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/se…
Toivottavasti linkki toimii...
Kommentit (15)
tuhannen korvessa! Mulla on sukua tuolla, eikä siellä ole yhtään, siis YHTÄÄN mitään.
Tampereelle on jotain 50km, ja se on lähin paikka, missä on mitään elämää.
Eli hinta on ihan oikea.
hinta on kyllä Tampereen ympäryskunnaksi alhainen, mutta onhan näi tä Toijalassa ja Viialasas eli ehkä kyseessä on kunnan uusi alue. hinta on tyypillinen tonttiannin hinta (ei tosin Treella, mutta ehkä toijalassa) Ilmeisesti tämä on tontti, joka on jossain aikaisemmassa tonttiannissa jäänyt jakamatta tai sitten jaettu, mutta omistaja ei ole saanut rakennettua taloaan ja nyt se on uudelleen myytävänä.
Kannattaa myös käydä paikan päällä katsomassa että onko se kovin märkä tai alhaalla.
ennen tullut vastaan noin halpaa tonttia, paras lienee läydä katsomassa. Ajattelin vaan että onko tuossa joku juju jota en hoksaa...
ap
Linnuntietä (ja tietä myös) ehkä "lähellä" Tamperetta, mutta oikeasti ihan kuusessa. Kurusta joutuu ajamaan Tampereen ruuhkaisinta väylää päästäkseen töihin Tampereelle - saati sitten Tampereen toiselle laidalle...
Sen minkä mahdollisesti säästät tontin hinnassa (verrattuna vaikkapa Lempäälään tai Toijalaan), menetät nopeasti ajassa, bensakuluissa, hermojen menetyksessä ajaessasi päivästä toiseen ruuhkaisella tiellä kymmeniä kilometrejä.
Toijala taitaa olla suunnilleen saman matkan päässä, mutta sieltä ajaa Tampereelle motaria 25 minuutissa. Kurusta menee aikaa tuplaten.
<a href="http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/se…" alt="http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/se…">http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/se…; Toivottavasti linkki toimii...
... kaupungin hulinaa vaan omaa rauhaa, et Etelä-Suomen ruuhkia ja jonoja, niin tuo on oiva löytö. Todella lähellä Ylöjärveä ja Tamperetta, jossa on ihan mitä tarvitsee, ja sitten voi taas ajella kotio rauhaan. Lapsilla koulu lähellä ja maaseudun rauhaa. Jos haluat pääkaupunkiseudun hulinaa, meteliä, ruuhkia yms. niin tämä ei tod. ole oikea vaihtoehto. Ihan riippuu siitä, mitä elmältä haluaa!
ja tiedän missä Kuru on. Osaan myös käyttää Eniron reittihakua, ja sitä olen ahkerasti tässä tontteja katsellessa käyttänytkin, pian on varmaan aika jalkautua. ;)
Ollaan molemmat miehen kanssa sellaisia maaseudun ihmisiä, ja ollaan hieman hukassa kaupungissa, ja mieli tekisi rakentaa johonkin hieman syrjempään omakotitalo. Pienkerrostalossa tultiin hulluiksi alle vuodessa ja nyt on sentään oma pikkupiha, mutta ei kuitenkaan omakotitalo.
ehdoissa luki, että asuinrakennus rakennettava 2 vuoden kuluessa kaupantekohetkestä tai kauppa raukeaa. Tai jotenkin noin, mutta tarkoitti kuitenkin, että sinne piti sitten pysyvästi myös muuttaa, eikä vaan vapaa-ajanasunto rakentaa.
Meillä on siellä mökki. Rauhallinen, turvallinen kiva paikka. Kurussa sai joskus markka aikanakin markalla tontteja (siis koko tontti). Mutta ehtona oli, että piti kahden vuoden sisällä ollaperustukset rakennettuna. Tuota ilmoitusta en sen tarkemmin katsonut, liittyykö siihen vastaavaa... Mut paikkana siis mukava.
oli aikanaan siinä kunnassa mistä itse olen kotoisin, että piti tosiaan rakentaa sitten kans sille tontille.
Mutta täytyy tosiaan ottaa tarkemmin selville, katselin nuo kaikki ja siellä oli useampiakin tontteja 1e/m2.
ap
Nimessä oli joku naisen nimi, tyyliin Lempin grilli tms.
niin käykää varmuuden vuoksi ajamassa arkipäivänä ruuhka-aikaan työmatka ihan kokeeksi (jos siis työpaikkanne Tampereella). Lielahteen pääsee varmaan kohtuu hyvin, mutta kannattaa itse testata. Älkää valitko päivää, jolloin 'kaikki' on vapaalla, esim. helatorstain jälkeinen perjantai tai heinäkuu tm...
Jos työpaikat Lielahdessa tai Ylöjärvellä, niin tuo on ihan ok suunta, mutta esim. Etelä-Tampereella varsin ruuhkainen reitti ja matkaan menee tosi kauan. Jos siis ruuhka-aikoina joutuu kulkemaan.
niin käykää varmuuden vuoksi ajamassa arkipäivänä ruuhka-aikaan työmatka ihan kokeeksi (jos siis työpaikkanne Tampereella). Lielahteen pääsee varmaan kohtuu hyvin, mutta kannattaa itse testata. Älkää valitko päivää, jolloin 'kaikki' on vapaalla, esim. helatorstain jälkeinen perjantai tai heinäkuu tm...
Euron per neliö. Mäkään en tajua tätä. Yleensä näitä tontti satasella -tarjouksia on rajuissa muuttotappiokunnissa.