Lue keskustelun säännöt.
Ihanaa! Häissä kenkinä morsiammella valkoiset muka-crocsit
Kommentit (25)
Olin häissä, joissa puolet porukasta vaihtoi mukavammat kengät loppuillasta. Morsiankin vaihtoi ihan perusruskeat terveyskengät jalkaansa. Ihanan rennot häät ja mikä helpotus minulle, joka olin raskaana, ettei tarvinnut hävetä omaa kenkävaihtoani. Täydellisen istuvia juhlakenkiä (ja oikean värisiä ja mallisia) ei ihan helposti löydy, eikä sellaisista edes viitsi maksaa maltaita parin käytön takia. Ihan ymmärrettävää noi vaihdot. Harmi, että joillakin on juhlanutturat noin kireellä :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
vaihtoi juoksulenkkarit jalkaan!!! Muhahaaa..
vaihtoi tuulipuvun ylleen, se kun on niin paljon mukavampi kuin ahdistava hääpuku.
mutta mikäli joku haluaa pukea niin senkus pukee. Omissa häissä etikettejä saa rikkoa, mutta ei ole kohteliasta mennä häihin vieraaksi ja rikkoa etikettejä rajusti.
Ihan yhtälailla on ok olla pukeutumatta valkoiseen hääpukuun. Tiedän erään joka meni vihille kumisaappaissa (oli hääpuvun alla mutta kukaan vieraista ei sitä nähnyt, minä sen tiesin), eikä se ketään haitannut. Kumisaappaisiin liittyi hääparille oma vitsi.
Jos mennään hautajaisiin tms juhliin, niin tulee noudattaa etikettiä, mutta nykysuuntaus on menossa persoonia tukeviin häihin ja silloin mielestäni on täysin ok pukea vaikka valkoiset crocsit.