Minkälainen ihminen ei suostu maksamaan 60e kivasta illasta
ystävien kanssa. Ja kyse ei nyt ole köyhästä..
Järkätään kaverin polttareita ja yks akka valittaa koko ajan kaikesta, kaikki pitäs saada halvalla ettei itse tarvis maksaa mitään.
Tuohon 60e sisältyy kyyditykset, ruoka, juoma,2 ohjelma numeroa ja lahja morsiammelle.
Kehtaako tuollaiselle sanoa että jää pois ohjelmanumeroista niin ei maksa niin paljon tai sitten jää kokonaan pois?
Kommentit (37)
ongelma, ettei kukaan oikein haluaisi maksella.
Parasta on, jos et morsiamelle kerro, että ei halunnut tuhlata sinuun. Siitä tulee pahamieli juhlittavalle ja kiusaantunut fiilis koko polttariporukkaan. sanot vain, ettei päässyt.
ja elämän tyyli kertoo kyllä ettei ole köyhä.
Köyhä ei pelaa lottoa, ei ostele arpoja, ei käy ulkona syömässä kerran viikossa, ei korjauta rakennekynsiään kerran kuussa jne jne.
Tasan tarkkaan tiedän että rahaa olisi laittaa tuo 60e mutta kun ei halua maksaa siitä kuin oman osuutensa.
me ollaan järjestetty ohjelma numerot ajatellen morsianta mikä hänen mielestään on kivaa, ei omasta!
Köyhä ei pelaa lottoa, ei ostele arpoja, ei käy ulkona syömässä kerran viikossa, ei korjauta rakennekynsiään kerran kuussa jne jne.
Tasan tarkkaan tiedän että rahaa olisi laittaa tuo 60e mutta kun ei halua maksaa siitä kuin oman osuutensa.
me ollaan järjestetty ohjelma numerot ajatellen morsianta mikä hänen mielestään on kivaa, ei omasta!
että jos sulla on miljoona omaisuus eikä siitä varaa laittaa 60e ystäväsi juhliin niin sano suoraan ettet osallistu äläkä valita! Morsiammelle voidaan sitten suoraan sanoa etä hei x:n mielestä oli haaskausta kuluttaa sinuun 60e!!
Juuri sen takia mä roikkuisin mukana, että sa valehtelisit ihmiselle, että mä en halunnut käyttää rahaa HÄNEEN. Kun todellisuus on se, että mä en halua käyttää rahaa huonoihin bileisiin (sun kanssa).
mutta en teidän suunnitelmaan viettää polttareita sen ystävän kanssa. Te olette siis varanneet jotain helkkarin ohjelmanumeroita, jotka yleensä aina on huonoja ja tylsiä, kun olisi paljon mukavampaa vaan porukalla jutella. Mä olen ollut jopa valmis tarjoamaan tällaiselle porukalle tilat ja kuskin, kunhan sinne ei tilata mitään helvetin meikkaajia eikä stnadupkoomikoita eikä muuta älyttömyyttä, vaan oikeasti vietetään aika amukavasti. Teidän suunnitelma on siis vaan huono.
Ensimmäisessä viestissä kirjoitit näin:
toinen asia on, että silloinkin kun mulla syystä tai toisesta ON rahaa, mä valitsen aika tarkkaan, mihin haluan sen käyttää. Ja illanvietto nyt ylipäänsä ei vaan ole niitä aiheita, joihin mä tuhlaan noin isoja summia.
mistä morsian tykkäisi vaan ohjelma saattaa olla joidenkin vieraiden mielestä hauska ja sitä, mitä he haluavat, mutta ei sitä, mitä morsian todennäköisesti haluaa. Silloin kyllä alkaa karista into osallistua.
Mutta on pihiyskin ärsyttävää. Mulla on yksi tosi pihi ystävä, jonka pihiys ei johdu siitä, etteikö rahaa olisi siinä missä kaikilla muillakin työssäkäyvillä. hän kitsasteli myös oman siskonsa polttareita järkättessä, ja niinpä morsian vietiin polttareissa äitinsä luo syömään, laitettiin pyöräilemään ja muuta halpaa... Illalla kun piti lähteä saunapaikalta ravintolaan, ei voitu ottaa tilataksia, joka olisi maksanut vain noin kymmenen euroa koko porukalta. Haalittiin sitten pyöriä, jotta kaikki pääsee keskustaan... Se on toinen ääripää siitä, milloin mulla ainakin menee osallistumisesta maku.
Itse en ainakaan maksaisi sentin senttiä jostain stripparista tai seksiväline-esittelystä...
että jos sulla on miljoona omaisuus eikä siitä varaa laittaa 60e ystäväsi juhliin niin sano suoraan ettet osallistu äläkä valita! Morsiammelle voidaan sitten suoraan sanoa etä hei x:n mielestä oli haaskausta kuluttaa sinuun 60e!!
Juuri sen takia mä roikkuisin mukana, että sa valehtelisit ihmiselle, että mä en halunnut käyttää rahaa HÄNEEN. Kun todellisuus on se, että mä en halua käyttää rahaa huonoihin bileisiin (sun kanssa).
mutta en teidän suunnitelmaan viettää polttareita sen ystävän kanssa. Te olette siis varanneet jotain helkkarin ohjelmanumeroita, jotka yleensä aina on huonoja ja tylsiä, kun olisi paljon mukavampaa vaan porukalla jutella. Mä olen ollut jopa valmis tarjoamaan tällaiselle porukalle tilat ja kuskin, kunhan sinne ei tilata mitään helvetin meikkaajia eikä stnadupkoomikoita eikä muuta älyttömyyttä, vaan oikeasti vietetään aika amukavasti. Teidän suunnitelma on siis vaan huono.
Asumme kaikki samalla alueella ja juttelemme päivittäin.
Aika idioottimaista sinun tulla sanomaan mikä meidän seurueelle olisi mukavampaa!
Ohjelma numeroista sä et tiedä yhtään mitään (paitsi nuo mitä itse ehdotit) joten miten sä ylipäätään voit sanoa niistä jotain kun sä et mitään mistään tiedä???!!
OOT KYLLÄ VITUN ÄRSYTTÄVÄ IHMINEN KUN MÄ EN OLE MITÄÄN KERTONUT MEIDÄN POLTTAREISTA JA SÄ HAUKUT NE HUONOIKSI!
Ensimmäinen liittyy morsiammen harrastukseen.
Kiertelemme Hevoskärryillä vanhoja kotiseutumme maisemia. Mahdumme kaikki kärryihin ja saamme istua n. tunnin yhdessä kietoajelun ajan.
Toinen on morsiammen haave päästä ohjaamaan purjevenettä. Siirrymme veneellä saareen missä mökki on.
epämielyttävä polttarivieras:D
tunnin hevosajelu + purjehtiminen ovat kivoja jos aurinko paistaa ja on lämmintä. Sateella, tuulella ja kylmällä hyvinkin huonoja ideoita.
niin hevosajelu on silti tylsä ja tosiaan, mitä jos sataa, tulee ja on kylmä?
ja tiedät varmaksi että tämä kyseisellä ihmisellä on rahaa vaikka muille jakaa mutta se ei halua tähän osallistua siksi kun ei tykkää juhlakalusta. Vai oisko sittenkin susta?
ja tiedät varmaksi että tämä kyseisellä ihmisellä on rahaa vaikka muille jakaa mutta se ei halua tähän osallistua siksi kun ei tykkää juhlakalusta. Vai oisko sittenkin susta?
Missä vaiheessa sanoin että MINÄ olen bileitä järkkäämässä? Onko lukutaidossa kenties vikaa?
Kokoonnumme kaikki yhdessä ja mietimme eri vaihtoehtoja. Ongelma on että kun yksi joukosta ei suostu mihinkään mutta ei suostu poiskaan jäämään.
Kaippa tämäkin ongelma ratkeaa jossain muualla kuin täällä pihien miljonaarien ja muiden lukutaidottomien joukossa.
Mä olen jäänyt pois vaikka kuinka monesta illanistujaisesta sairauteen vedoten vaikka oikeasti mulla ei ole ollut varaa niihin.
joka haluaa valittaa kaikesta ja saada kaikki ilmaseks. Mun mielestä kuulostaa kivalta nuo teidän juhlat ja varsinkin jos on ajateltu sitä mistä morsian pitää.
Me järjestettiin polttarit, johon kuului keskustasta tila jossa oli ruuat ja juomat sen lisäks ajelua limusiinillä (sisälsi kuohujuomat autossa) kaupungilla ja muuta pientä kivaa. 50€ maksoi/hlö eikä olis tullut mieleenkään valittaa hinnasta.
ja ymmärrän ap:n raivon. Polttareiden suunnittelu aiheuttaa tosiaan päänvaivaa.
Toisissa polttareissa sankari oli todella läheinen ystäväni ja halusin, että hän saa aivan ainutlaatuiset juhlat. Muille naisille ei vaan tuntunut mikään sopivan. Osa oli raskaana tai imetti eikä siksi minnekään kotikulmia kauemmaksi voinut mennä. Eikä mikään olisi tietenkään saanut maksaa mitään.
Tunsin raivoa ja jopa häpeää ystäväni puolesta, kun hänellä oli niin mäntti kaaso (hänen siskonsa) ja niin ankeat polttarit tiedossa.
Tylsintä hommassa oli, että mentiin niiden imettäjien ja raskaana olijoiden ehdoilla, jolloin ohjelma oli aika pliisu eikä muillekaan tullut sellaista riehakasta polttarifiilistä. Kuitenkin päivänsankarille merkkaa yleensä kaikkein eniten paitsi se, että itsellä on hauskaa, myös se että muutkin nauttivat.
että, jos on liian kallista ja ohjelma ei miellytä, ei kannata osallistua.
Itselleni on tällä hetkellä kipukynnys 50 € polttareihin (jäin työttömäksi, enkä tiedä, koska saan seuraavan kerran rahaa vai saanko ollenkaan), mut ehkä toi 60€ (kun siinä on kyyditkin mukana) menis vielä.