Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kuuluu muuton loppusiivouseen?

Vierailija
05.05.2010 |

Mitä kaikkea pitää siivota, kun jättää asunnon uudelle omistajalle?

imurointi

lattioiden pesu

wc:n ja kylpärin pesu

lieden puhdistus

liesituulettimen puhdistus

pattereiden taustat

ikkunoiden pesu

kaappien pesu

ovien pyyhuntä

jääkaapin ja pakastimen puhdistus

uunin pesu

Mitä muuta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä ole meitäkään varten pesty, joten en ole minäkään viitsinyt.

Vierailija
2/6 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutettiin, niin edelliset asukkaat ei olleet edes viittineet leikkuulautoja pyyhkiä.. asunto oli ollu tyhjillään jotain puoli vuotta ja homeiset leivänmurut löydettiin leikkuulaudoilta, niin p*skanen uuni, etten oo koskaan nähny ja mitään muutakaan ei ollu pesty.. ikkunoita ei varmaan muutamaan vuoteen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin jos muutan pois vuokra-asunnosta. Tosin vastaanottanut olen asuntoja, joissa on juuri homeiset leivänmurut pöydillä ja pakkasessa joku sulanut jäätelöpaketti. Yleensä seinät ja karmit ja ikkunat varsinkin ovat niin likaiset, ettei niitä ole siivottu sen koommin kun edellinen vuokralainen on poismuutostaan päättänyt.

Vierailija
4/6 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niissä kun on monesti melkolailla pölyä.

olen aina ajatellut, että teen loppusiivouksen siten, että itse voisin siihen muuttaa asumaan ilman, että täytyy eka viikolla tehdä muuta siivousta kuin keittiön pöydän pyyhkiminen.

Vierailija
5/6 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin taidan myös pyyhkäistä seinät pölystä. Pesemään en niitä rupea, koska tiedän, että seiniä tullaan maalaamaan.

Eiköhän noilla jo kehtaa asunnon jättää eteenpäin. Omistusasunnosta siis kyse.

Vierailija
6/6 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kaikkea pitää siivota, kun jättää asunnon uudelle omistajalle? imurointi lattioiden pesu wc:n ja kylpärin pesu lieden puhdistus liesituulettimen puhdistus pattereiden taustat ikkunoiden pesu kaappien pesu ovien pyyhuntä jääkaapin ja pakastimen puhdistus uunin pesu Mitä muuta?

Juuri noinhan sen pitäisi mennä. Olen muuttanut melko usein ja vasta viimeisessä muutossa hoksasin käyttää apuna siivoojaa, joka pesi tyhjennetyn talon pinnat, ikkunat ja lattiat. Ei tullut edes kalliiksi: tyhjä talo on nopea siivota. Itselle se olisi kuitenkin iso vaiva kun samaan aikaan pitää hoitaa pakkaamiset, purkamiset ja uuden kodin laittaminen.

Kun ostimme nykyisen talomme, myyjäperhe oli siivonnut/siivouttanut talon uskomattoman hyvin. Ikkunat hohtivat puhtauttaan ja jopa ovet ja ovenpielet oli selvästi pesty huolella (inhokkihommaani). Jäi tosi hyvä mieli kaupasta ja ihmisistä, joilta talon ostimme.

Äiti opetti, ettei sivistynyt ihminen jätä jälkeensä minkäänlaista sotkua toisten siivottavaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi