Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihme mun selkää vaivaa?

Vierailija
23.01.2009 |

Ja miten saisin sen kuntoon. Tämä on ottanut jo yliotteen mun elämästä. se seuraa päivästä toiseen.

Tilanne on se että meillä on 5kk:n ikäinen vauva ja muitakin lapsia.

Mulla on ollut alaselkä kipeä n 4kk. Kokoajan on mennyt vaan kipeämmäksi.

Lähinnä aamuisin ole niin jumissa ettei meinaa päästä ylös sängystä saatikka nostaa vauvaa syömään tissiä. Vihloo ihan hirveesti. Helpottaa vähän päivän mittaan kun liikkuu. Tällä hetkellä istuminenkin vähän sattuu.

Mulla on otettu viikko sitten röntgenkuvat alaselästä ja mitään välilevyjuttuja ei ole eli siistin näköinen ranka on.

Mistä mä voi tietää mikä tää on. Lääkäri meinas että olis lihasperäinen juttu, mutta miten ihmeessä joka aamu olen kipeä vaikka illaalla venyttelen ja jumppaan.

Näkeekö röntgenkuvissa onko nikamia pois paikalta?

Jos on lihastulehdus niin autaako siihen pelkkä liikunta?

Mihin mä seuraavaksi suuntaisin?

Kiitos jo joku vois vähän valaista tai jos jollakin on ollut samanlaista.

Niin ja sellanen taittoliike sattuu päivälläkin kun ei meinaa pystyä nostamaan mitään.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä petari auttaa, Jyskistä. Sängyllä ei ole mitään merkitystä.

Vierailija
22/22 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika jäi kun välilevy pullistui. Alkoi ihmeelliset nivel oireet: nyrkki turposi nii, ettei meinannut kärsiä auton virta-avainta kääntää. Samoin jalkapohjat niin arat, ihan kuin lasinsirujen päällä kävelisi ja aamulla selkä kipeänä ja jumissa. Kokeita tehtiin kattavasti, eikä ollut reuma.

Muut vaivat lähti puolessa vuodessa, mutta edelleenkin alaselkäkipu ajaa aikaisin aamulla ylös. Vertyy kyllä vartissa, kun nousee, mutta kiva olisi viikonloppuisin nukkua pidempäänkin. Patjat uusin jäykemmiksi, niin vähän auttoi, mutta ei kuitenkaan.

M32

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi