senat sakaisin - päässä vikaa?
Olen huomannut ja nyt jo alakoululainenkin huomasi, että minulle tulee usein väärinpuheita - sanon toisen sanan kuin aion, äännän tavut väärässä järjestyksessä tai hukkaan koko sanan. En ole ihan varma, haistanko ja näenkö myös harhoja (tuntuu että valot vilkkuu ja hajuja on myös outoja). Missä vika? Näin oli jo muutama vuosi sitten, silloinmulla oli huolia ja murheita ja hirveä kiire - nyt ei pitäisi olla mitään noista erityisesti?
Kommentit (8)
En haluaisi säikäytellä, mutta olen kyllä lukenut että esim. nuo oudot hajuaistimukset voivat viitata aivokasvaimeen. Voi toki olla muutakin,
Itselläkin on aina mennyt senat sakaisin helposti.
kärsin aika pahasta yöheräilystä jo ties uinka monetta vuotta. Siis herään noin kolmen aikaan yöllä enkä saa enää unta.
mä luen paljon ja kirjoitan elääkseni, eikä siinä ole vaikeuksia. Äidilläni ja pojallani kyllä on lukihäiriöt.
sitten on vielä enemmän sekaisin? Ja mitä jos sattuu jotain vaikka tulipalo ja mä en herääkään siihen?
Oma mieheni on ottanut jo 21 vuotta joka perjantaisen sixpäckinsä.
Minä olen absolutisti, minulla ei ole ongelmia. Mies änkyttää. On änkyttänyt viimeiset 7 vuotta.
Aivoja se alkoholi tuhoaa, hitaasti ja varmasti.
senat sakaisin. Suu käy nopeammin kuin mitä aivot ehtii ajatella. Joku luuli mua jopa ulkomaalaissyntyiseksi, kun puhuin kuulemma niin huonosti (en tiedä kumpaa olisi hävettänyt enemmän, kun kommentoin, että ihan Pohjanmaalta olen kotoisin). Sinänsä hassua, että olen kuitenkin kielten parissa töissä ja lahjoja siihen suuntaan löytyy (tosin vain kirjoitusmuodossa...).