Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku katkaissut välinsä miehen/vaimon sukuun?

Vierailija
04.05.2010 |

Oletteko koko perhe katkaisseet välinne tai tapaako esim. puoliso ja lapset tuota inhottavaa sukua?

Kokemuksia? Itselläni alkaa olla hyvin lähellä se, etten voi enää katsella miehen suvun käytöstä enää yhtään. En jaksa eritellä ja tässä on todella pitkä ja riitaisa miltei 20 vuoden yhteiselo tuon suvun kanssa takana, mutta enää en jaksa enkä pysty. Hieman tuntuu kurjalta jos mies haluaa kuitenkin olla tekemisissä ja myös että lapsemme olisivat (vaikka heistäkään toinen ei haluaisi)..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pitää pitkän tauon jälkeen jonkin verran yhteyttä sukunsa kanssa, mutta minä ja lapset emme liity siihen kuvioon. Välit menivät poikki silloin kun esikoinen oli vastasyntynyt, joten lasten elämään kyseiset ihmiset eivät ole koskaan kuuluneetkaan.

Vierailija
2/3 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. että ei vie lapsia mukaan?

Meillä tappelu tulee siitä että hänen ja lasten pitäisi lähteä katsomaan tuota järkyttävää sukua. Mieskin myöntää etteivät ole normaaleja, mutta haluaa silti käydä katsomassa heitä ja pakottaa lapset mukaan. Minua myös loukkaa että haluaa itse käydä useamman kerran vuodessa niitä elämäni pilaajia katsomassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska myöntää, että syylliset tilanteeseen löytyvät sieltä päästä. Lapset ovat olleet mukana max. 2krt/vuosi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän