Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yo-lahja kiittämättömälle pimulle.

Vierailija
04.05.2010 |

Kysyin suoraan mitä haluaa ja vastaus oli yllättäen raha. Ei säästä mihinkään mihin sitä rahaa tarvii. Raha menee siis ryyppäämiseen, kuten ennenkin.

Minä en ala rahoittamaan sen pimun ryyppyreissuja.

Mitä siis voisi ostaa vai kehtaako kertakaikkiaan mennä tyhjin käsin? Kyse siis sukulaistytöstä.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on paras lahja sulta kun pysyt kaukana.

Vierailija
2/27 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(ja olen ostanutkin) ihan niitä tavallisia tylsiä lahjoja kuten aterimia tai pyyhkeitä. Mitä nyt nuori voisi omaan kotiin piakkoijm tarvitakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse veisin varmaan jotain astioita ta kattilan tms jotain mitä tarvii, kun muuttaa pois kotoa. tai sitten lahjakortti esim hackmannille, pentikille, mistä voi itse valita näitä asioita. ja kun kyseessä erikoisliike, niin ei voi ostaa kaljaa tai siideriä sillä rahalla. (verrattuna esim prisman lahjakorttiin). Tai sitten koruliikkeeseen, saisi itse valita kaulakorun tai korvikset tms. itse ajattelen, että kiva jos lahja säilyisi pidempään kuin seuraavaan viikonloppuun, varsinkin jos ei ole mitään kohdetta mihin kerää rahaa.

Vierailija
4/27 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ansaitsee saada sitä, mitä on toivonut, mitäs sitten edes kysyit?

Vierailija
5/27 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjakortti kosmetologille... ei voi ryypätä ainakaan niitä rahoja :)

Vierailija
6/27 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noudattaa. Sinä tässä olet outo.

Vierailija
7/27 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko sä antaa sille lahjakortin johonkin sellaiseen liikkeeseen, jossa ei myydä alkoholia? Stokkallahan on Herkku, joten se ei oikein käy, mutta esimerkiksi jokin vaateliike tai sellainen?

Jos sä menet juhliin, kyllä sulla munkin mielestäni jokin lahja pitäisi olla. Toisaalta ymmärrän hyvin haluttomuutesi kustantaa dokailua tutkinnon kunniaksi.

Vierailija
8/27 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

dokailua on siis sen verran vähän että tavoitteet kuitenkin saavutettu. Ei siinä ole mitään paheksuttavaa tai moralisoitavaa, jos täysi-ikäinen ihminen haluaa joskus käydä ravintolassa tai ostaa pari olutta kotiin, kun kerran hommat kuitenkin hoituu asiallisesti! Homma ei kuulu sulle ollenkaan, lakkaa nyrpistelemästä.

Pysy tosiaan poissa koko bileistä, jos sun asenne ylioppilaasta on tuommoinen.

Vierailija
9/27 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etes ylioppilaaksi.

Vierailija
10/27 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä vaatekauppaan/kirjakauppaan

Kaipa sitä voi pelkän ruusunkin kanssa mennä, mutta jos olet noin negatiivinen häntä kohtaan, älä mene ollenkaan; postita pelkkä onnittelukortti.

Vierailija
11/27 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös sitä, miksi edes vaivauduit kysymään. Ei kait se loppujen lopuksi ole sinun asiasi, mihin tämä henkilö lahjarahansa laittaa.

Vierailija
12/27 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele, jos ap on tytön sukulainen tai muu lähipiirin henkilö, että tuoreen ylioppilaan ainoa mielenkiinnonkohde on ryyppääminen. Varmaan aika ahdistavaa porukkaa ollut ympärillä koko elämän ajan.

Vierailija
13/27 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

dokailua on siis sen verran vähän että tavoitteet kuitenkin saavutettu. Ei siinä ole mitään paheksuttavaa tai moralisoitavaa, jos täysi-ikäinen ihminen haluaa joskus käydä ravintolassa tai ostaa pari olutta kotiin, kun kerran hommat kuitenkin hoituu asiallisesti! Homma ei kuulu sulle ollenkaan, lakkaa nyrpistelemästä. Pysy tosiaan poissa koko bileistä, jos sun asenne ylioppilaasta on tuommoinen.

Useamman kerran on äitinsä hakenut sairaalasta kotiin. Pari kertaa poliisi tuonut kotiin. Itse olen muutaman kerran kuskannut meille nukkumaan kun ei uskaltanut kotiin soittaa. Itse sitten aina soittanut äidilleen. Että se siitä "pienestä" dokailusta. Niin ja läpi pääsi rimaa hipoen.

Täytyy harkita sitä lahjakorttia johonkin liikkeeseen josta sitä viina ei saa.

ap

Vierailija
14/27 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos varmasti menee ei todellakaan tarvitse ryyppäämistä rahoittaa. Eikä mitään sellaista kannata lahjaksi antaa jonka rahaksi voi helposti muuttaa. Ehkä joku matka kanssasi?

Vierailija
15/27 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos varmasti menee ei todellakaan tarvitse ryyppäämistä rahoittaa. Eikä mitään sellaista kannata lahjaksi antaa jonka rahaksi voi helposti muuttaa. Ehkä joku matka kanssasi?

Päivän paras, kiitos, *totalreps*

sitä ap ja kiittämätön juuri haluaakin :D

Vierailija
16/27 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sukua? Tuntuu nimittäin ihmeelliseltä tuollainen asenne sen sijaan, että olisit huolissasi nuoresta ihmisestä. Ilmiselvästi kotiolot ovat olleet vähemmän auvoisat, jos nuori käyttäytyy noin. Ehkäpä voisit tarjota hänelle jotain muuta kiinnostavaa juuri lahjakortin muodossa. Käsittämättömän vihamielinen asenne, tuolla ylioppilaalla kun selvästi on vakavia ongelmia, jotka tuskin ovat peräisin hänestä itsestään. Siinä on vanhemmilla ja muulla lähipiirillä peiliin katsomisen paikka.

Vierailija
17/27 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on minun periaate, mielummin lahjakortti jos ei mitään muuta keksi. En ota kantaa siihen millainen suhteesi tähän neitiin on, omia kummityttöjä samassa sarjassa piisaa. Mielestäni kirja on aina hyvä lahja, yo-lahjaksi on monia hyviä, aikaa kestäviä. Ei ehkä arvosta nyt mutta kyllä sillekin neidille vielä järki päähän tulee, toivottavasti. Sain muuten itse yo-lahjaksi aikoihaan kultaisen käytöksen kirjan, ja siitä on ollut elämän varrella todella paljon hyötyä. Se on siis yksi aivan loistava vaihtoehto. Runokirjat ja kaunokirjallisuuden klassikot ovat myös hyviä, esim Sinuhe egyptiläinen tms.

Vierailija
18/27 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.toisenlainenlahja.fi/fi/lukutaito/

Laittaa (ehkä) kiittämättömän miettimään omaa etuoikeutettua asemaansa, arvostamaan saamaansa koulutustaan ja miettimään pinnallista elämäntyyliään.

Vierailija
19/27 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tonne minnesota klinikalle olisi ilmeisesti hyvä, taikkka jos paat tytön a-klikalle juttelemaan olisi lahja mistäolisi hyötyä loppuelämää varten. Sinne itsekkin menossa. Naisen alkoholismi alkaa näin.. taikka sitten se lahjakortti jota ei voi vaihtaa rahaksi kuten gigantti. Arabiaa,iittalaa yms.. Tsemppiä sille tytölle että oppisi pärjäämään!

Vierailija
20/27 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

häneltä että onko hänellä mahdollisesti jotakin ongelmia kun noin paljon juo? Ei toi nyt mitään "viihdekäyttöä" enää ole, vaan hänellä on jokin vähemmän mukava syy juomiseensa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän