Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä on hurjat ajat Euroopassa

04.05.2010 |

Miettiiköhän moni täällä samaa kuin minä, että mitenköhän tässä nyt oikein käy. Talouden kuprut Islanti ja Kreikka etunenässä, sittemmin Espanja, Portugali, Iso-Britannia, Irlanti ja Italia perässä... Ja nyt Eyjafjallajökul on tärissyt viime aikoina hienosti, joten eiköhän saada tuhkatkin tätä taloutta taas sekoittamaan, puhumattakaan, jos ja kun tuo Katlakin perästä haluaa elonmerkkejään näyttää.

Kuinkahan tässä mahtaa käydä? Jänniä aikoja eletään. Saadaankohan vielä nytkin kaaos painettua osittain vain villaisella, kuten syksyllä 2008 vai tuleekohan vielä pahempaa jälkeä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät olisi Melban ennustukset voineet mennä enempää pieleen. Naureskelin partaani viikonloppuna lukiessani kuinka asunnot taas kallistuneet 20% ja ovat ihan huippulukemissa. Melba kun niin varmana jakoi sijoitusneuvojaan, "uskon, että asuntojen hinnat tulevat romahtamaan vähintään xx % jne...". Millos se romahdus nyt sitten tulee?

Vierailija
2/2 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ihan pieleen on mennyt. Ihmeellinen aika on, kun kaikki muut asiat menee pieleen, mutta asuntojen hinnat vaan kohoaa. Itse olen sitä mieltä, että mitä pidempää mennään kovan nousun vauhtia, niin sitä todennäköisempää on alastulo. Nyt ollaan 15 vuotta menty ylös, joten eiköhän alas mennä ja hyvinkin pian. Oma ennusteeni on, että sitten kun korot nousee, olisko syksyllä vai ensi vuoden alussa.

Itse myin asuntoni marraskuussa ja nyt odottelen vuokralla, että mitä tapahtuu, kun korot lähtee nousuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi