Olen kyllä ylpee itestäni
Kaivoin eilen maahan 3 tuijaa. Maassa oli ranteen paksuisia männyn juuria, jotka hakkasin poikki kirveellä. Lisäksi kuorin nurmikon pois niiden tuijien välistä ja täytin liuskekivillä. Istutin myös yhden alppiruusun ja hakkasin seinään säleikön, jota pitkin piippuköynnöksen on hyvä kasvaa.
Tänään olo on kuin jyrän alle jääneellä. Jo tuolilta ylös nouseminen vaatii kovia ponnisteluja.
Tänä kesänä ohjelmassa on vielä pihapolun kivetyksen ylös kaivaminen ja uuden laittaminen tilalle. Sitten olen suht tyytyväinen.
Tällaista on yh:n elämä, jolla ei ole ketään miestä, joka auttaisi :) Mutta olen ylpeä saavutuksistani
Kommentit (7)
Mulla odottaa pihahommat kanssa... tosin mulla on mies, mutta mä olen kotona joten taidan hoitaa ne itse. Ideoita olis vaikka millä mitalla ;D saas nähdä mitkä kaikki toteutuu
täällä sama meininki paitsi, että olen raskaana viikolla 37. ekaa kevättä asutaan tässä talossa, niin pihalle on iiiiihan pakko päästä. tuo kuorma-auton lavallinen puupöllejä olis kyllä ehkä ollut fiksua antaa jonkun toisen siirtää, mutta ukolla oli selkä kipeä ja halusin ne pois ajotien vierestä...
odotan niin innolla että kevät etenee ja näkee mitä kaikkea maasta putkahtaa ja saa suunnittella uusia kukkapenkkejä, pensasryhmiä jne...
vielä kun olisi rahaa...
meillä minä olen puutarhuri, mutta tänä kesänä en jaksa kuin istutella kesäkukkia. Raskaana kun olen ja supistellut jom puolivälistä.
Mutta hienoa ap, ensi kesänä minäkin. Toki mun mies auttaa kuoppien kaivuussa.
Tällaista on yh:n elämä, jolla ei ole ketään miestä, joka auttaisi :) Mutta olen ylpeä saavutuksistani
...olla ylpeä itsestään! :) Mäkin olen, kaivoin eilen älyttömän ison pylvästuijan pois kukkapenkistä, jonka edelliset asukkaat olivat istuttaneet ja kasvattaneet... ja tällaista on perheenäidin elämä, kun ukosta ei ole mihinkään! ;)
mutta silti hoidan pihahommat yksin. On nautintoa, joka ne fyysiset työt.
Rv 39 käänsin vielä kompostin lapiolla. On avokompisti, mikä pitää kaivaa lapiolla syvältä ympäri. Naapurin isäntä katsoi vähän paheksuen:)
sinun pitääkin olla ylpeä itsestäsi. Hienon työn teit.
tommosia itse, jos olis piha, vaikka on mieskin auttamassa :D Se vois hoitaa ipanat sillä välin...
Nimim. sai synttärilahjaksi akkuporakoneen ja oli ihan hemmetin onnellinen :D