Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan mulla hiivaa vai miksi miehelle tulee pippelipunoitusta?

Vierailija
03.05.2010 |

Eli olen raskaana ja viime kuukausina aina niiden harvojen seksikertojen jälkeen mitä ollaan oltu, mies on päivän parin jälkeen valitellut että pippelinpäätä kutittaa ja punoittaa. On sellainen "kuivan rosoinen". Muuten ei ole mitään. Totesi useampaan kertaan mulle, että sulla on varmasti hiivaa. Nyt sitten hankki itselleen hiivasienivoiteet, joten minäkin soitin neuvolaan ja sieltä sanottiin että voin hyvin raskaudesta huolimatta syödä kuurin minäkin. Niinpä käytimme viikon verran molemmat, lauantaina oli seksiä ja taas mies valitti tänään että pippelinpää punoittaa. Missä nyt vika?! Voiko olla ettei mulla sisäinen lääkitys riittänyt? Itse en tunne kutinoita, mutta valkovuoto on suht voimakashajuista - en vaan muista kuuluuko raskauteen muutenkin...

Mitäs nyt seuraavaksi?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisia häiritseviä (siis lähinnä se voimakas kutina....). Enpä osaa sanoa tarkemmin että mitä lääkettä voisit käyttää, mutta kannattaa käydä lääkärissä ja pyytää miehellekin kunnon lääke. Vaikka Diflucan tai Sporanox. Niillä lähtee, ei tartte rasvojen kanssa turata.

Vierailija
2/4 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kun minä käytin sisäisen hiivasienikuurin, mies luonnollisesti laittoi rasvalla ulkosesti. Nämä tehtiin samaan aikaan. Eikö hiivalääkkeet sitten aina tehoa, olisiko mun pitänyt emättimeen laitettavien tablettien lisäksi käyttää vielä voidetta ulkosynnyttimiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan osaisi vastata?

Vierailija
4/4 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eikös toi mene ihan ilman lääkkeitäkin pois? Seksin jälkeen kunnolla pesulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän