Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tajua ihmisiä, jotka jättää alle 3-vuotiaat viikoksi mummolaan

Vierailija
03.05.2010 |

ja lentää ulkomaille.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jostain syystä parisuhdetta on pakko hoitaa mahdollisimman kaukana lapsesta, jotta hän ei ikinä näkisi vanhempiaan tyytyväisinä.

Vierailija
2/37 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei lasta oteta mukaan? Miksi lapsi on ylipäänsä haluttu, jos tärkeintä on Oma Aika ja lomat ilman lasta. Tiedän muuten perheen, jossa 1-vuotias on ollut kaksikin viikkoa mummolassa. Huh huh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun jätin alle 3-vuotiaan viikoksi isälle ja lensin ulkomaille? vai riittääkö aivakapasiteetti tähänkään? :)

Vierailija
4/37 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

monesti lapsi on mukana mutta monesti myös mummolassa ja me matkustamme kahdestaan. Lapsella on läheinen suhde isovanhempiinsa, ja myös me olemme hyviä vanhempia. Se, että joskus matkustamme kahdestaan, ei tee meistä vanhempina yhtään sen huonompia kuin muistakaan.

Vierailija
5/37 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai niitä, jotka roudaa alle kolmevuotiaan mukaansa Thaimaahan hillittömään kosteuteen ja kuumuuteen. Tai huudattaa sylilapsiaan tuntikausia lentokoneessa.

Tajuan tosi vähän myös niitä, jotka ei halua tehdä mitään parisuhteensa eteen, esimerkiksi harkitse lähtöä kahdenkeskiselle matkalle, jos selvästikin olisi tarvetta hoitaa välillä myös parisuhdetta.

Vierailija
6/37 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole olennaisempaa mitä vanhemmat tekevät lastensa kanssa vuoden 51 muuna viikkona...

Vierailija
7/37 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nää on vähän katkeria jotka narisee toisten lomista. Jos nyt kuviteltaisiin, että joku ei itse halua jättää alle 3-vuotiasta viikoksi ja lähteä miehen kanssa lomalle, niin miten se häneltä on pois jos joku muu niin tekee? Miksi tällainen ihminen jasaisi kommentoida toisten tekemisistä. ELLEI sitten oma parisuhde rakoile pahasti ja ottaa vaan päähän kun ei itse ole tehnyt moista matkaa miehensä kanssa. Näin se taitaa olla..

Vierailija
8/37 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen voi aina tuoda hoitoon, kun siltä tuntuu. Ja painotti myös sitä, että joskus on ihan pakko ottaa myös kahdenkeskistä aikaa puolison kanssa, vaikka tuntuisikin vaikealta olla lapsista erossa.

Oman avioeronsa ja parisuhteen rikkoutumisen isäni kanssa äiti laittaa aika lailla omaksi syykseen, koska oli niin kiinni meissä lapsissa, ettei miehelle ja toiselle elämän tärkeimmistä ihmissuhteista riittänyt tarpeeksi huomiota.

Vierailija
9/37 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole olennaisempaa mitä vanhemmat tekevät lastensa kanssa vuoden 51 muuna viikkona...

Vierailija
10/37 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vain kateellinen, kun toisilla varaa/mahdollisuus matkustella kaksistaan. Kyllä ne vanhemmat, jotka eivät syystä tai tosiesta saa lainkaan aikaa parisuhteelleen ilman lapsia ovat melko väsyneen ja kyllästyneen kuuloisia elämäänsä/parisuhteeseensa.

Meillä nyt alle 1v lapsi ja toivoisin, että voisimme matkustaa kaksinkin, mutta luultavimmin reissut tulevat olemaan max 1-2yötä lapsen kasvettuakin. Ja olen kateellinen niille, jotka pystyvät ottamaan toisilleen edes hieman enempi aikaa, vaikka edes kerran kahdessa vuodessa. Ei lapsi siitä kärsi.

Mutta toiselle sopii jokin toinen kuin toiselle.

Vierailija
11/37 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun jätin alle 3-vuotiaan viikoksi isälle ja lensin ulkomaille? vai riittääkö aivakapasiteetti tähänkään? :)

Oliko PAKOLLINEN meno? ap

Vierailija
12/37 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai niitä, jotka roudaa alle kolmevuotiaan mukaansa Thaimaahan hillittömään kosteuteen ja kuumuuteen. Tai huudattaa sylilapsiaan tuntikausia lentokoneessa.

Tajuan tosi vähän myös niitä, jotka ei halua tehdä mitään parisuhteensa eteen, esimerkiksi harkitse lähtöä kahdenkeskiselle matkalle, jos selvästikin olisi tarvetta hoitaa välillä myös parisuhdetta.

kyllä sitä parisuhdetta voi muutenkin hoitaa. Ja kyllä niillä matkoilla ehtii käymään, kun lapset ovat isompia. Noin vuorokausi per lapsen ikävuosi on sopiva eron pituus vanhemmasta.

Vierailija
13/37 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hermoloma. Lensin lepäämään yksin etelään. Lapset 4 ja 2 jäivät isän kanssa kotiin. Lepo oli kyllä hyväksi. Raskaana kun olen ja supistuksia oli ennen matkaa tullut liian tiuhaan.

Vierailija
14/37 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sitä joskus kaipaa oma aikaa ja/tai yhteistä sellaista! olisin onnellinen jos saisin lapsemme vaikka 1 päivää mummon ja vaarin luo että saisin olla nukkua tai olla rauhassa tai olla mieheni kanssa kahden! kyllä lapset on kaikki kaikessa,mutta hei kysynpä vain joka on esim kolmen lapsen äiti ja koko ajan kotona heidän kanssa,kaipaatko lomaa edes 1 päivän vuodessaja jos mahdollisuus vkoon ottaisitko sen??? kyllä! varsinkin jos lapsi tykkää olla isovanhempien luona.

Vierailija
15/37 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on juuri alle kolmivuotias mummolassa (tosin isoveli mukanaan). Isänsä on töissä toisella paikkakunnalla viikot (400 km) ja minä työmatkalla. Mitähän ap:n mielstä olisi pitänyt tehdä? Lomatkin kun on pakko pitää hoitopaikan ollessa suljettuna kesällä, ei oikein järjesty isukille nyt.

Vierailija
16/37 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas sellainen kokemus, että miehen vanhemmat jankkaavat jatkuvasti koska jätämme vajaa parivuotiaan heille viikoksi hoitoon! Että he haluavat olla rauhassa lapsenlapsensa kanssa, kyllä on iso lapsi jo ja pärjää hienosti, en saa olla niin tiukka äiti että kiellän asian :-O No, olen kyllä...

Vierailija
17/37 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

* kaasuttaa karkuun paheksujaa *

Vierailija
18/37 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin vuorokausi per lapsen ikävuosi on sopiva eron pituus vanhemmasta

Jotkut jaksaa hokea tuota samaa mantraa vaikka tuolle ei mitään tutkimuspohjaa olekaan. Se vaan olevinaan kuulostaa niin hienolta.

Vierailija
19/37 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hermoloma. Lensin lepäämään yksin etelään. Lapset 4 ja 2 jäivät isän kanssa kotiin. Lepo oli kyllä hyväksi. Raskaana kun olen ja supistuksia oli ennen matkaa tullut liian tiuhaan.

oo olen kateelinen! meillä 3,5v ja 1,5 v pojat ja itse raskaana! toi olis ihanaa :)

Vierailija
20/37 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vain kateellinen, kun toisilla varaa/mahdollisuus matkustella kaksistaan. Kyllä ne vanhemmat, jotka eivät syystä tai tosiesta saa lainkaan aikaa parisuhteelleen ilman lapsia ovat melko väsyneen ja kyllästyneen kuuloisia elämäänsä/parisuhteeseensa.

Meillä nyt alle 1v lapsi ja toivoisin, että voisimme matkustaa kaksinkin, mutta luultavimmin reissut tulevat olemaan max 1-2yötä lapsen kasvettuakin. Ja olen kateellinen niille, jotka pystyvät ottamaan toisilleen edes hieman enempi aikaa, vaikka edes kerran kahdessa vuodessa. Ei lapsi siitä kärsi.

Mutta toiselle sopii jokin toinen kuin toiselle.

En olisi todellakaan pystynyt jättämään alle 3-vuotiaita viikoksi isovanhemman hyvään hoitoon, vaikka kuinka hyvin olisi mahdollista. Tuon ikäinenhän voi vaipua epätoivoon; entä jos äiti ei tulekaan. Hyvä ja riittävä aika on kyllä yksi vuorokausi/ikävuosi. ap

(Ei ne lapset niin pitkään ole pieniä :) )

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan