Mitä 7-vuotiaalle tytölle olisi pitänyt ostaa lahjaksi?
En ole perillä nykytyttöjen muotivillityksistä, mutta yritin ostaa 7- vuotiaalle kummitytölle saman _tyyppisiä_ lahjoja, jotka koin omassa lapsuudessani kivoiksi samassa iässä.
Ostin synttärilahjaksi Bratz- nuken ja joululahjaksi Barbin. Kuulemma lällyä ja sellaisilla ei enää leikitä. Nuken vaunutkin on jo kuulemma annettu sukulaislapselle. Mitä, mitä? Itse ainakin leikin vielä kolmannella luokalla barbeilla ja työnsin nukenvaunuja. Ovatko nykytytöt jo pikkuaikuisia ekalla luokalla?
Mitä sitten osaan ostaa 8-vuotislahjaksi? Ei kovin kallista, hinta max 15 eur. Äitinsä pukee tytön vain Burberryyn ja Gantiin, joten on turha ostaa mitään Lindexiä, kun ei halpikset kelpaa. Johan on hankalaa...
Sen tiedän, että tyttö tykkää soitaa cd-levyjä (huudattaa poppia aina lujaa omalla cd-soittimellaan, mutta en tiedä kuka laulaja) ja kännykällään leikkii ja puhuu kännykällä kavereittensa kanssa lähes koko ajan. Totta puhuen mitään leluja hänellä ei ole enää nykyään huoneessaan (oli kyllä ennen, mutta kai nekin jo annettu pois jos kerran lällyjä...)
Joten vinkkejä 8-vuotislahjaan, kiitos :)
Kommentit (45)
Miksi lapsia pitää hemmotella tällälailla? Ostaa kalliita merkkivaatteita yms. EN YMMÄRRÄ! Minkähänlaisia teidän lapsista tulee jos niitä tolleen hemmotellaan. Varmasti rupeavat kiusaamaan toisia esim. yläasteella ja/tai juomaan energiajuomia. Siinä sit ollaan. Jos/kun saan lapsen, ostan TAVALLISIA LASTEN VAATTEITA, synttärit OMASSA KODISSA kavereiden kesken jne. Olen puhunut.
No joo, tämänkin ketjun alottajan kummityttö on päässyt jo ripille... Kuka näitä nostaa, ja miksi?
Mä ostaisin Lol surprise nuke
Suosittelen lol suprise Yllätyspalloja
tässä videossa näkyy
l.o.l surprise nukke
minä olen 7 vuotias ja olen varma että hän tykkä
Ikivanhojen ketjujen nostaja taas paikalla….