Rehellisesti: Miksi sinä halusit naimisiin ja millaisilla suhdetaustoilla
Itse halusin naimisiin 20v:na koska olin aina mieltänyt elämäni siten että menen naimisiin parikymppisenä ja teen lapset nuorena.
En etsinyt tietoisesti miestä joka naisi minut pian vaan tapasin hänet puolisattumalta ystävän kautta.
Tunsimme reilun vuoden verran ja aika pian seurustelun alettua tajusimme että kumpikin haluaisi perustaa perheen ja alkaa elää perhe-elämää. kumpikin oli jo ensi päivistä asti vakavalla asenteella että josko tässä olisi hän jonka kanssa eletään elämä.
takana on nyt kuusi avioliittovuotta ja kolme lasta on syntynyt. tunnen että elän juuri sellaista elämää kuin kuvittelinkin eli normaalia ja aika onnellista perhe-elämää ja syvää, läheistä parisudhetta. :)
Kommentit (24)
Ajattelen, että avioliitto on rakkauden ja sitoutumisen huipentuma.
Ja ennen avimieheni tapaamista halveksuin kaikenlaista "avioliittohössötystä". No, sitten rakastuin ja se oli menoa. Mitään isoja häitä meillä ei kyllä ollutkaan, se ei ollut pääasia. Halusin avioliiton, perheen ja lapset, ja mies halusi samaa - kaikki tämä tuntui täysin luontevalta.
Rehellisesti: rakkaudesta. Ajattelen, että avioliitto on rakkauden ja sitoutumisen huipentuma.
vaikka eroni jälkeen päätin, etten enää koska huoli miestä talouteeni =). Minulla oli alusta pitäen tunne, että tämän ihmisen kanssa tahdon elää, sitä ei ollut koskaan aiemmin ollut. Mies kosi minua yllättäen puolen vuoden seurustelun jälkeen - tosin tunnettu oltiin jo melkein viisi vuotta ennen seurustelua - koska hän tunsi samoin.