Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esileikkinä pimpin nuoleminen ja suihinotto?

Vierailija
20.05.2014 |

Jos nuolen tyttöystäväni käyntiin ja sen jälkeen hän ottaa multa suihin, kerkeekö tyttöystävä sammua suihinoton aikana?(varmaan yksilöllistä) mutta siis voiko niin käydä miten helposti? Onko suuseksi hyvä esileikkinä?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehellä ei oikein meinaa alkaa seistä, nuoleminen kyllä on aika varma keino saada aikaan seisova elin. Hän nuolee minua ja minä teen samaa hänelle tilanteen mukaan

Minulle ei niinkään starttaa,jos pelkkää vakoa nuolen, mutta kun nostan naisen jalat ylös ja otan vähän laajemman perspektiivin, niin johan tapahtuu. 

Vierailija
22/30 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitt

Minulle ei niinkään starttaa,jos pelkkää vakoa nuolen, mutta kun nostan naisen jalat ylös ja otan vähän laajemman perspektiivin, niin johan tapahtuu. 

Oi! Alkoipas alapäässä kihelmöimään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Teija Tonnikeiju
23/30 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolen yleensä miehen peräaukon kunhan se on puhdas. Otan suihin niin hellästi kuin osaan, varon etten koske hampaillani kullin päätä. Sen jälkeen hommiin. Levitän ison takapuoleni miestä kohti ja loppu on sitten sitä ihteä. T Teija

Vierailija
24/30 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä tulisi mieleenkään nuolla mieheni, eikä kenenkään naisenkaan, peräaukkoa. Muu nuoleminen kyllä okei, en myöskään anna mun peräaukkoa nuolla, muu sekin okei. Kielellä kiusoittelu klitoriksen ympärillä saa kostumaan.

Vierailija
25/30 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaa seistä. Nuoleminen on ihana esileikki, tosin saan aika usein orgasmin jo siinä kun mua nuollaan ja rintoja puristellaan. Eksäni ei ollut halukas mua nuolemaan, joten iso osa naimisesta jäi pois no

Kävisikö esileikistä, jos mies terskan päällä kiusoittelee aivan huulilla, työntyy sitten  ainoastaan terskan mitan sisään ja sitten ulos ja tätä uudestaan ja uudestaan.

Tuollainen kalulla kiusoittelu aivan suuaukolla on yksinkertaisesti ihanaa.

Vierailija
26/30 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävisikö esileikistä, jos mies terskan päällä kiusoittelee aivan huulilla, työntyy sitten  ainoastaan terskan mitan sisään ja sitten ulos ja tätä uudestaan ja uudestaan.

Tuo olisi kyllä varmaan ihanaa. Pyytäisin varmaan että älä lopeta, älä lopeta ja sitten yhtäkkiä: anna tulla.

Vierailija
27/30 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että tarkoitit pinppiä.

Vierailija
28/30 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa viikossa 

Vierailija
29/30 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vehkeitä suuhun sanoo vaimo.

- Janne

Vierailija
30/30 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo olisi kyllä varmaan ihanaa. Pyytäisin varmaan että älä lopeta, älä lopeta ja sitten yhtäkkiä: anna tulla.

Jos vain mies osaa tarpeeksi kiihottavasti kiusata kalun päällä klitorista ja pillunhuulia niin on todellakin ihanaa, mutta hyvää tekee hitaat työnnötkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi