Esileikkinä pimpin nuoleminen ja suihinotto?
Jos nuolen tyttöystäväni käyntiin ja sen jälkeen hän ottaa multa suihin, kerkeekö tyttöystävä sammua suihinoton aikana?(varmaan yksilöllistä) mutta siis voiko niin käydä miten helposti? Onko suuseksi hyvä esileikkinä?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitt
Minulle ei niinkään starttaa,jos pelkkää vakoa nuolen, mutta kun nostan naisen jalat ylös ja otan vähän laajemman perspektiivin, niin johan tapahtuu.
Oi! Alkoipas alapäässä kihelmöimään!
Nuolen yleensä miehen peräaukon kunhan se on puhdas. Otan suihin niin hellästi kuin osaan, varon etten koske hampaillani kullin päätä. Sen jälkeen hommiin. Levitän ison takapuoleni miestä kohti ja loppu on sitten sitä ihteä. T Teija
Ei kyllä tulisi mieleenkään nuolla mieheni, eikä kenenkään naisenkaan, peräaukkoa. Muu nuoleminen kyllä okei, en myöskään anna mun peräaukkoa nuolla, muu sekin okei. Kielellä kiusoittelu klitoriksen ympärillä saa kostumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaa seistä. Nuoleminen on ihana esileikki, tosin saan aika usein orgasmin jo siinä kun mua nuollaan ja rintoja puristellaan. Eksäni ei ollut halukas mua nuolemaan, joten iso osa naimisesta jäi pois no
Kävisikö esileikistä, jos mies terskan päällä kiusoittelee aivan huulilla, työntyy sitten ainoastaan terskan mitan sisään ja sitten ulos ja tätä uudestaan ja uudestaan.
Tuollainen kalulla kiusoittelu aivan suuaukolla on yksinkertaisesti ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävisikö esileikistä, jos mies terskan päällä kiusoittelee aivan huulilla, työntyy sitten ainoastaan terskan mitan sisään ja sitten ulos ja tätä uudestaan ja uudestaan.
Tuo olisi kyllä varmaan ihanaa. Pyytäisin varmaan että älä lopeta, älä lopeta ja sitten yhtäkkiä: anna tulla.
Ei vehkeitä suuhun sanoo vaimo.
- Janne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo olisi kyllä varmaan ihanaa. Pyytäisin varmaan että älä lopeta, älä lopeta ja sitten yhtäkkiä: anna tulla.
Jos vain mies osaa tarpeeksi kiihottavasti kiusata kalun päällä klitorista ja pillunhuulia niin on todellakin ihanaa, mutta hyvää tekee hitaat työnnötkin.
Minulle ei niinkään starttaa,jos pelkkää vakoa nuolen, mutta kun nostan naisen jalat ylös ja otan vähän laajemman perspektiivin, niin johan tapahtuu.