Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esileikkinä pimpin nuoleminen ja suihinotto?

Vierailija
20.05.2014 |

Jos nuolen tyttöystäväni käyntiin ja sen jälkeen hän ottaa multa suihin, kerkeekö tyttöystävä sammua suihinoton aikana?(varmaan yksilöllistä) mutta siis voiko niin käydä miten helposti? Onko suuseksi hyvä esileikkinä?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä ainakin pieni tauko nuolennassa on ihan jees. Pillu ikäänkuin herkistyy odottamaan lisää. Lisäksi kullin imeminen on kiihottavaa. Haluan aina, et mua nuollaan ihan orkkuun asti. Sit voi vielä vähän panna päälle.

Vierailija
2/30 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sattuneesta syystä ollut panematta. Puolisoni olen pitänyt tyytyväisenä,

nuolen ja meillä on ulkomailta tilattu iso dildo. Nuolen nuolen ja nuolen, kun puolisoni

on märkä ja kiimainen alan ujuttamaan dildoa pilluun. Puolisoni saa megaorgasmin,

minulla seisoo erittäin kovana, puolisoni ottaa ja nuolee kyrpääni ottaa suuhunsa

ja runkkaa sitä. Juuri kun olen tulossa hän lopettaa, pitää tauon ja aloittaa taas

näin hän kiusaa kyrpääni ainakin puolisen tuntia. Sitten kun hän sallii spermani

lentää ainakin puolisen metriä, hän on viimeviikolla tehnyt tätä useasti ja spermani hän haluaa kasvoilleen ja rinnoille. Jalka nivusista-asti kipsissä, nai siinä sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaako teidän miehellä seistä kun nuolee? 

Vierailija
4/30 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa seistä. Nuoleminen on ihana esileikki, tosin saan aika usein orgasmin jo siinä kun mua nuollaan ja rintoja puristellaan. Eksäni ei ollut halukas mua nuolemaan, joten iso osa naimisesta jäi pois no

Vierailija
5/30 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin alkaa. Parasta. :D

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
6/30 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaa. Usein nuolennan jälkeen otan suihin kovan kalun. 

Vierailija
7/30 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauhee, jotkut harrastaa seksiä.

Vierailija
8/30 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksipalstalle siitä.

Vierailija
9/30 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis helvada mitä pasgoo täällä kysellään!

Paras esileikki on sulle se, kun työnnä se sun peukalos sinne omaan peffaan ja nauti!!! STNA

Vierailija
10/30 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menty reilu 48 vuotta samalla kaavalla.. Ensin olen nuollut pitkään vaimon lähelle orgasmia tai loppuun asti. Sitten vaimo antanut minulle suuseksiä ja sen jälkeen naitu. Silloin kuin hän halusi orgasmit yhdynnässä, siirryttiin monesti suoraan yhdyntään tai sitten imutti vain vähän,että kullini kostui syljestä. Meillä ei ole ollut seksiä ilman pillun nuolemista. Varmin konsti saada kullini kovaksi. Nyt vanhuksena viagarakaan ei aina nosta kullia seisomaan, ennen nuolemista. Mutta nuolemisen aloituksen jälkeen on taas kova kuin vanha tammi.

Vierailija
11/30 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä ei oikein meinaa alkaa seistä, nuoleminen kyllä on aika varma keino saada aikaan seisova elin. Hän nuolee minua ja minä teen samaa hänelle tilanteen mukaan

Vierailija
12/30 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP. käyttää ilmeisesti samaa sanastoa puhuessaan joko tyttöystävästään tai jostakin vanhasta autostaan. *** Käynnistyykö ja missä tilanteessa/ ajassa mahd. sammuu!?*** 

Vierailija
13/30 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi pillu ei kiihota.

Vierailija
14/30 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä naiset ei siitä niin välitä, mutta 69 on aivan mielettömän kiihottavaa. Varsinkin siinä asennossa nainen näyttää todella seksikkäältä ja suikkari tuntuu erityisen hyvältä, koska penism menee syvemmälle.

Vierailija
15/30 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

69 on kyllä kiihottavaa, joskus sitä harrastetaan. Nykyään saan sitä onneksi tarpeeksi usein, eli pari kertaa viikossa...

Vierailija
16/30 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolitaudit suussa näkyy limakalvoilla. Naisten kondomi käy suuseksiin. Tippuri suussa tai sankkeri ei ehkä ole kovin hyvä asia. 

Vierailija
17/30 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härmäläinen esileikki on paras. Se on sitä kun mies sanoo että: "Räplää ittes märäksi sillä aikaa kun mä käyn paskalla".

Vierailija
18/30 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

69 on kyllä kiihottavaa, joskus sitä harrastetaan. Nykyään saan sitä onneksi tarpeeksi usein, eli pari kertaa viikossa...

Senjälkeen 96 on parasta.

Vierailija
19/30 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Härmäläinen esileikki on paras. Se on sitä kun mies sanoo että: "Räplää ittes märäksi sillä aikaa kun mä käyn paskalla".

Asia sinänsä ok, mutta tyyli on jotenki ontto...

Vierailija
20/30 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaa seistä. Nuoleminen on ihana esileikki, tosin saan aika usein orgasmin jo siinä kun mua nuollaan ja rintoja puristellaan. Eksäni ei ollut halukas mua nuolemaan, joten iso osa naimisesta jäi pois no

Kävisikö esileikistä, jos mies terskan päällä kiusoittelee aivan huulilla, työntyy sitten  ainoastaan terskan mitan sisään ja sitten ulos ja tätä uudestaan ja uudestaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme