Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No vastavetona, moniko täällä olevista haluaa ja tykkää pitkistä hiuksistä?

Vierailija
02.05.2010 |

minä ainakin. Lyhyet olen leikannut muutaman kerran, mutta nyt taas kasvatan ja hankin juuri klipsipidennykset :)

Ihailen pitkiä hiuksia, ovat supernaiselliset ja tekevät mielestäni rumemmastakin ihmisestä nätin näköisen, varsinkin jos niitä viitsii vähän laittaa.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella lyhyet hiukset naisella on mulle kauhistus!

Vierailija
2/17 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun viimeksi leikkasin pitkästä ihan lyhyeksi, tykkäsin lyhyistä. Ja nyt haluan PITKÄT! Kiva kasvattaa taas vähintään 3 vuotta..onneks mulla kasvaa nopeasti ainakin kampaajan mukaan.

Nyt lyhyissä vituttaa eniten se, että ne on AINA aamulla pestävä, tai sojottavat miten sattuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvalla naisella lyhyet näyttää hyvältä.

Itsellä ollut muutaman kerran lyhyet hiukset ja ei enää ikinä uudestaan. Tällä hetkellä omat hiukset mielestäni jopa liian lyhyet kun yltävät lapoihin.

Vierailija
4/17 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin mulla on paksut hiukset. Ihan ohut pisunauha ei ole kyllä kovin kaunista.. Mutta en ole koskaan nähnyt niin naisellisia lyhyitä hiuksia, mitä pitkät voivat olla.

Kyllähän näitä huoltaa pitää, mutta se pätee varmasti lyhyisiinkin jos haluaa niiden näyttävän hyvältä.

Vierailija
5/17 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisista vähintään vyötäröön asti ulottuvista. mielellään peppuun asti saa ulottua. ei väliä vaikka eivät olisi niin vahvatkaan.

Vierailija
6/17 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tekee naisesta naisellisen.

Vierailija
7/17 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki pitkät hiukset on kauniit mutta vain, jos ne on ehjät. Ja monella hentohiuksisella katkeilee ihan mahdottomasti ja sitten se on vain rotanhäntä. Etenkin, jos on vaalennuksia ja värjäyksiä. Itse leikkasin nyt yli olkapäille ulottuvat hiukset suht lyhyeksi polkaksi ja ihan kuin tukkaa olisi tullut lisää.

Joten ei kannata yleistää.

Vierailija
8/17 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surettaa istua junassa aamulla töihin menossa ja siellä on suurimmalla osalla naisista sekä jumalaton ylipaino, mustat laatikon malliset vaatteet ja samanlainen lyhyt tukka. Olisi edes jotain eroja niissä hiuksissa, mutta kun kaikilla on se sama kampaus.

Miehenä sitä joskus toivoisi näkevänsä muuta. Tokihan nuorissa tytöissä löytyy muutakin, mutta aikuisena miehenä mielellään katsoisi aikuisia naisia.

Vierailija
9/17 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies

Vierailija
10/17 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan kuitenkin päinvastaisista syistä kuin alkuperäinen kyselijä: näitä ei tarvitse laittaa mitenkään, sen kun puolessa sekunnissa vetäisee harjan läpi ja se on siinä. :D

Vierailija
11/17 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama siis mitä muut hiuksilleen tekee, omani haluan pitää pitkinä niin kauan kun ovat hyväkuntoiset.

Vierailija
12/17 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos niiden kampauksissa on nähty vähän vaivaa.

Vierailija
13/17 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pitkät hiukset, mutta mulla on ollut kaljua, keesiä ja rastaa. Mulle on ihan sama, millaiset hiukset muilla ihmisillä on. Omat on pitkät, koska en jaksa olla jatkuvasti miettimässä, mitä niille pitäisi tehdä. Ajoittainen leikkaaminen riittää.

Vierailija
14/17 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on oikeastaan aina ollut. Joskus vähän lyhyempi, esim. vähän olkapäiden yli ulottuva, enkä ole oikein oloani kotoisaksi niissä tuntenut. Vyötärölle suunnilleen yleensä on.

Ei mitenkään erityisen paksut, vaikka joskus jotkut kyllä sanovat, että on paksut, mielestäni sellaiset sopivat kuitenkin. Tällä hetkellä ehkä latvasta liian ohuet :D Mutta siis, värjäyksiä eikä muita voimakkaita käsittelyjä takana, eli hyväkuntoiset ovat.

Joillain se lyhyt tukka on ihan kivannäköinen, mutta kyllä monelle sopisi pidempikin. Mutta mun mielestä sellainen on aina paras, missä ihminen itse viihtyy.

Muuten: etenkin tuntuu, että ulkomailla miehet tai ulkomaalaiset miehet tykkää etenkin pitkistä (vaaleista) hiuksista. Ja oma suomalainen miehenikin tykkää, sanoo, etten saa leikata!

Vierailija
15/17 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvalla naisella lyhyet näyttää hyvältä.

Itsellä ollut muutaman kerran lyhyet hiukset ja ei enää ikinä uudestaan. Tällä hetkellä omat hiukset mielestäni jopa liian lyhyet kun yltävät lapoihin.

mutta laitan ja hoidan niitä huolellisesti. Mielestäni harvalla naisella pitkätkään hiukset näyttävät hyvältä, ovat päätä myöten ohuet suirot tai vaalennuksilla pilatut huonokuntoiset.

Vierailija
16/17 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkään muuten, mutta se kuivaaminen pesun jälkeen on yhtä tuskaa jos on kiire jonnekin!

Hiukseni ovat pitkät ja paksut, kuivaus hiustenkuivaajalla kestää puoli tuntia...

Mutta ei voi mitään, en vain viihdy lyhythiuksisena, olen kyllä kokeillut aikuisenakin muutamaan kertaan, mutta vierastan lyhyitä hiuksia vaikka olisi kuinka hyvä ja kasvojen muotoon sopiva kampaus.

Vierailija
17/17 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaan aina talvisin hieman lyhyemmäksi mutta kevättä kohti alan taas kasvattamaan pitkää kesätukkaa.

Minussa parasta on hiukset, ne vaan on mun juttu :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi