Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eipä ole legotkaan ihan turvallisia leluja :/

Vierailija
02.05.2010 |

7v säikäytti itsensä ja minut aikalailla, kun oli kompastunut veljensä kanssa leikkiessään ja lattialla olevan ison legolandian mitä laajentavat ja rakentavat päivittäin yksi kulma oli osunut ranteeseen.

Tuli keittiöön missä ruokaa tein, näyttämään että "äiti mä kaaduin ja ranteesta tulee verta".

Siihen ihan verisuonen viereen ja osin sen päältäkin kulki veriviiru, ei luojan kiitos ole syvä, koska silloin sitä verta tulisi ja kunnolla, ranne auki niin sehän pulppuaa ihan.

Sen verran kuitenkin syvyyttä että verta tihkuttaa puhdistuksenkin jälk, pituutta skraadulla on n.3-4cm.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on laskimo joka siinä pinnalla on.

Vierailija
2/14 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kait sä nyt veit jo nicopetterin sairaalaan päivystykseen?

kyllä se elämä kummasti opettaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti joillakin ainakin olemaan kusipää ämmä joka saa kiksejä jossain palstalla irvailusta.

Ehkäpä sullekin tekis terää muutamat omista kokemuksistani, et ehkä niiden jälk kokisi tarvetta tuollaiselle käyttäytymiselle.

Ap

Vierailija
4/14 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne raapivat!

Vierailija
5/14 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti joillakin ainakin olemaan kusipää ämmä joka saa kiksejä jossain palstalla irvailusta.

Ehkäpä sullekin tekis terää muutamat omista kokemuksistani, et ehkä niiden jälk kokisi tarvetta tuollaiselle käyttäytymiselle.

Ap

mutta jos teidän perheessä olis ikinä sattunut mitään legonaarmua vakavampaa, et todellakaan jaksaisi meuhkata jostain naarmusta!

Vierailija
6/14 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en edes osaa laskea, montako kertaa olen tarponut pimeässä Legopalikan päälle niin että on meinannut itku tulla.:D

Vierailija
7/14 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vain totesin ettei ole legotkaan ihan turvallisia, sen verran ikävän näköinen ja ikävässä kohdassa tuo verta vuotava skraadu on.

Mitä vakavanpiin asioihin tulee niin kelpaako sinulle vaikkapa läheisen saattohoitaminen "ikäväksi kokemukseksi"? jos sinulla ei siitä ole kokemusta niin älä käy minulle rutkuttamaan (menen samalle linjalle kanssasi).

Ap

Vierailija
8/14 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saada päähänsä mustelman jostain vauvan helistimestä, jos oikein huono tuuri osuu.

Vierailija
9/14 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokunen vuosi sitten yksi pieni ihana poika tukehtui ja kuoli legopalikkaan :(

Vierailija
10/14 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti joillakin ainakin olemaan kusipää ämmä joka saa kiksejä jossain palstalla irvailusta. Ehkäpä sullekin tekis terää muutamat omista kokemuksistani, et ehkä niiden jälk kokisi tarvetta tuollaiselle käyttäytymiselle. Ap

täällä voi asiasta kertoa

Vierailija
11/14 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vain totesin ettei ole legotkaan ihan turvallisia, sen verran ikävän näköinen ja ikävässä kohdassa tuo verta vuotava skraadu on.

Mitä vakavanpiin asioihin tulee niin kelpaako sinulle vaikkapa läheisen saattohoitaminen "ikäväksi kokemukseksi"? jos sinulla ei siitä ole kokemusta niin älä käy minulle rutkuttamaan (menen samalle linjalle kanssasi).

Ap

Oletko oikeasti sitä mieltä, että tässä syypäitä oli legot, että ne on oikeesti vaarallisia koska lapsesi sai _naarmun_? Mikä sulla siis oli jutun pointti? Luulitko sä, että tuo lapsesi naarmu oli niin paha, että millin syvempänä olis ollut hengenlähtö lähellä?

Suosittelen, että sisustat lapsesi huoneen vain pehmeillä materiaaleilla ja pyöristät kaikki kulmat ja leluiksi annat vain pehmoleluja. Tosin nekin voi olla vaarallisia jos vaikka lapsesi keksii laittaa pehmoleluja pöytälampun päälle ja syttyy tulipalo.

Vierailija
12/14 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että yksi legopalikka on laukaissut aikamoisen kiukun ja pahanolon =/.

Apua kyllä ap saa jos vaan sitä ymmärtää hakea!

Vierailija
13/14 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis legot heti boikottiin!!!

ap

Vierailija
14/14 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyöreäkulmaisia legoja!