Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mä teen? Miehellä ehkä suhde työkaveriinsa..

Vierailija
02.05.2010 |

Olen ihan rikki. Heidän läheiset välinsä paljastuivat jo jokin aika sitten, mutta halusin uskoa että ovat vain kavereita. Sittemmin olen nähnyt että chattailevat facebookissa ym. Olen tentannut, että mikä tää juttu on, ja ei kuulemma mitään, ovat kavereita.

Epäluulo kalvoi niin paljon, että tutkin miehen puhelimen, ja sieltähän löytyi viestejä salanimellä tältä naiselta. Ei mitään ihmeellisiä, mutta kuitenkin tyyliin että "nähdään" ja pääsen töistä siihen ja siihen aikaan.

Mitä helvettiä tässä pitäis tehdä? Olen ihan maahan lyöty ja rikki ja petetty.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hommaa lapset mummolaan, ja sitten sanot että saa lähteä heti tai sinä lähdet. Sitten käsket soittaa sille akalle niin että kuulet puhelun kaiuttimesta.

Itse lupasin kertoa koko maailmalle jos ei jätä sitä akkaa heti tai jos valitsee sen valitsee heti.

olisin varmasti kirjoittanut jopa lehtiinkin asista yms.

Vierailija
2/6 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen niin raivona...!! Tekis mieli soittaa sille naiselle, mutta se taitaa olla vihoviimeinen temppu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko se sinkku vai perheellinen?

Vierailija
4/6 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia ei ole. Toisin kun meillä.

Vierailija
5/6 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ymmärrän, jos haluat naiselta jotain tietoja suhteesta, mutta noin muuten en. Nainen ei ole sinua pettänyt, miehesi (todennäköisesti) on. Puhtaat jauhot eivät kyllä ole pussissa, jos nainen oli salanimellä puhelimessa.

Ota asia puheeksi miehesi kanssa, sano että TIEDÄT hänellä olevan jotain peliä tämän naisen kanssa. Vaadi tietää koko totuus, sitten voit puntaroida haluatko jatkaa miehesi kanssa. Tai haluaako mies itse jatkaa.

Tsemppiä!

Vierailija
6/6 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin kirjoittelen facebookissa välillä miespuolisten työtovereideni kanssa (kun ei mulla ole ketään naista...) ja varmana on tullut heitettyä jotain "nähdään huomenna" juttua.

Mutta tuo salaminitekstailu epäilyttää, tosin jos miehesi tietää että sä vedät herneen nenään pelkästään siitä että mies puhuu jonkun naisen kanssa, ehkä hän on vaan halunnut välttää konfliktit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän