Mua vähän ihmetyttää naamakirjassa yks asia!
Oon hyväksynyt kavereiksi tuttuja joista en ole kuullut moniin vuosiin. Sitten kun kysäsen heiltä että "mitä kuuluu" niin mitään vastausta ei tule, ei siis yhtään mitään.
Mulla on mennyt vähän maku tollasiin kavereiden keräilijöihin ja oon ajatellutkin että poistan ne listoilta kokonaan.
Kommentit (7)
poistat :) Itse siivoan tasaisin väliajoin kaverilistalta pois henkilöitä, jotka ei ikinä kommentoi mun juttuja tai huomaan että hänen jutuissaan ei ole mitään kommentoitavaa..
mitä ihmeen merkitystä sillä on, keitä siellä listalla on??? ja mitä väliä silläkään on, kommentoiko joku juttujasi siellä vai ei???
kamoon hei, se on sellanen jänskä NETTI-juttu, ei mikään henk.koht. postikirjepalvelu!!! :D
mullon tuhansia "kavereita" siellä, en ota pulttia josen tunne tai ei tutukaan useat kommentoi.
WHO CARES???????
Jotkut eivät lähes koskaan kirjoita mitään, eivätkä kommentoi toisten juttuja. En edes muista heidän olevan kaverilistallani. Sitten kun tavataan jossain, he muistavat kaiken mitä olen kirjoittanut, mutta itse en tiedä heidän kuulumisistaan mitään. He siis käyvät jatkuvasti lukemassa toisten juttuja, mutta eivät anna itsestään mitään. Sehän on ihan sallittua, mutta siltikin jotenkin hassua. Miksi sinne ei voi edes joskus kirjoittaa jotain ympäripyöreää, jos on kerran toistenkin jutuista kiinnostunut?
eikä se edes tervehtinyt! Oltiin kahdestaan pienellä käytävällä hyllyjen välissä, käveltiin vastaan ja yritin katseella hakea hänen katsettaan, että olisin voinut tervehtiä. Mutta hän ei ollut tuntevinaan. Minä mutisin huulten välistä jotain hei:n tapaista. Huvittavaa kerrassaan sillä hän oli minulle laittanut kaveripyynnön.
Kyllä joskus kirjoitan jotain mutta harvoin, siis tyliin kerran kuussa tai kahdessa saatan laittaa statuspäivityksen. Lähinnä silloin jos mulla on jotain mielenkiintoista laitettavaa, en oikein viitsi laittaa mitään "on töissä" tai "juo kahvia" -juttuja. Kommentteja laitan silloin jos jotain tulee mieleen, keksimällä en ala keksimään mitään kommentoitavaa. Käyn kuitenkin joka päivä FB:ssä, lähinnä Farmvilleä pelaamassa mutta muutenkin luen uusimmat päivitykset.
Jotkut eivät lähes koskaan kirjoita mitään, eivätkä kommentoi toisten juttuja. En edes muista heidän olevan kaverilistallani. Sitten kun tavataan jossain, he muistavat kaiken mitä olen kirjoittanut, mutta itse en tiedä heidän kuulumisistaan mitään. He siis käyvät jatkuvasti lukemassa toisten juttuja, mutta eivät anna itsestään mitään. Sehän on ihan sallittua, mutta siltikin jotenkin hassua. Miksi sinne ei voi edes joskus kirjoittaa jotain ympäripyöreää, jos on kerran toistenkin jutuista kiinnostunut?
nää tyypit joita ihmetyttää naamakirjassa lähes joka asia. Voi jumalauta jos siellä joku on kommentoimatta juttuja, kommentoi vääränlaisia juttuja tai utelee asioita niin siellä on olemassa sellainen kohta mistä nää tyypit saa heivattua pihalle ja loppuu se ainainen ihmettely!
poistat :)
Itse siivoan tasaisin väliajoin kaverilistalta pois henkilöitä, jotka ei ikinä kommentoi mun juttuja tai huomaan että hänen jutuissaan ei ole mitään kommentoitavaa..