Mitä teit marraskuussa 1972?
Kommentit (20)
iloinen ja huoleton "leikkikoululainen"...
Paskoin vaippoihin, jokelsin, mitä nyt sen ikäiset tekee :)
Sanchinia isäni dojolla pienellä saarella Australian liepeillä. Olin neljän vanha. Myöhemmin opin paljon muuta. Kaikkea sellaista mistä ette ikinä edes voisi haaveilla.
T:N42
Mieheni oli nelivuotias ja rakastajani syntyi juuri.
Varmaan kattelin masentuneena kun pikkuveljeä hyyssättiin. Voi olla että oltiin jo silloin muutettu Lappeenrantaan. Silloin elämä muuttu astetta paremmaksi, kun löytyi poikakaveri naapurista ;)
olin mm. tokaa kertaa elämässäni elokuvissa, pyhäinpäivänä käytiin ukin haudalla ja muuten vietettiin aikaa raskaana olleen äitini ja vajaa 2v pikkusiskoni kanssa kotosalla.
Olin 3,5-vuotias, osasin laskea 10:een, olin juuri oppinut öisinkin käymään yksin potalla, ettei vanhempien uni häiriintynyt ;) Isoja juttuja siis!
ja taisin olla hoidossa päivisin ja iltaisin olin leikkimässä muiden lasten kanssa pihalla tai sitten lähimetsikössä.
opettelin ahkerasti kirjaimia ja sanoja
vanhempieni suvunjatkamiselimissä :)
Kyllä sä olit enemmän kuin pilkkeenä. Puolet sinusta köllötteli äitisi sisuksissa! Naisilla on munasolujen alut jo syntymästään lähtien mukana. Niitä ei elämän aikana synny enää lisää, mutta kypsyvät tietysti vasta sitten kun kuukautiset alkavat.
Minä olin kolme ja puolivuotias iloinen tyttö!
...pilkkeenä isän silmäkulmassa. ;)