Iso klitoris ja roikkuvat sisemmät häpyhuulet.
Klitorikseni on peukalonpään kokoinen ja sisemmät häpyhuulet roikkuvat niin, että jäävät välillä pikkuhousujen reunan ja sisäreiden väliin. Se jos mikä sattuu, varsinkin jos ei pääse korjaamaan pikkareita parempaan asentoon. Onko näille mahdollista tehdä jotain, kannattaako käydä jossain leikkaamassa? Häpeän pilluani kun olen alasti, vaikka mies tykkääkin.
Olen vasta 22v ja lapseton, ei tämä värkki ainakaan enää paremman näköiseksi muutu. Onko täällä muita roikkupilluja?
Kommentit (62)
Ei Dumbokaan valittanut isoista korvistaan, ei muuta kuin nautit niistä isoista häpläreistä. Itse laittaisi niihin reiät ja jotkin painot roikkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla myös iso klitoris, mutta olen tyytyväinen siitä. Saan orgasmin todella helposti ja uskon tuon vaikuttavan ja aina vaikuttaneen halukkuuteeni.
Miehesi on varmaan tyytyväinen?
Minulla myös isot sisemmät häpyhuulet,en halua leikkauttaa niitä,ne on osa minua,tärkeintä on hyväksyä itsensä kaikilta osin,nuorempana mietin leikkaustakin mutta pelkäsin menettäväni nautinnon seksiin
Kuva olis kiva ja kyllä selventäisi hieman tuon ongelmaksi kokemasi laatua ;)
Voi olla ettei ongelmaa edes olekaan muutakuin omasta mielestäsi. Iso klitoris turskin ainakaan haittaa tai vaikeuttaa seksistä nauttimista.
Vaimo kirjoitti:
Minulla myös isot sisemmät häpyhuulet,en halua leikkauttaa niitä,ne on osa minua,tärkeintä on hyväksyä itsensä kaikilta osin,nuorempana mietin leikkaustakin mutta pelkäsin menettäväni nautinnon seksiin
Mielestäni olet tehnyt hyvän päätöksen.
Pidä ihanan isot häpyhuulet ja seksinautinnon. /wiljami
Vierailija kirjoitti:
Klitorikseni on peukalonpään kokoinen ja sisemmät häpyhuulet roikkuvat niin, että jäävät välillä pikkuhousujen reunan ja sisäreiden väliin. Se jos mikä sattuu, varsinkin jos ei pääse korjaamaan pikkareita parempaan asentoon. Onko näille mahdollista tehdä jotain, kannattaako käydä jossain leikkaamassa? Häpeän pilluani kun olen alasti, vaikka mies tykkääkin.
Olen vasta 22v ja lapseton, ei tämä värkki ainakaan enää paremman näköiseksi muutu. Onko täällä muita roikkupilluja?
Olisit mulle unelmieni nainen isoine klittoinesi ja häppäreinesi... aaah
minulla on myös iso klitta, ja kyllä saan helposti orgasmit, niin omikäsin kuin miehenkin toimesta. Ja mitä tulee pienempiin häpyhuuliin, minulla on myös aikas lirpakkeet, mutta osin kyllä omasta toiminnata johtuen. Olen harrastanut joskus nuorempana huulien venytystä, se vain tuntui jostainsyystä hyvälle. Mutta toisaalta olen niiden kanssa kyllä sinut. Kesäisin olen usein posliini ja kyllä pienemmän huulet sieltä pilkottaa, mutta minua se ei haittaa. Ja toisaalta mun mieskin tykkää, haluaa usein venyttää, ikäänkuin avata minut ottamalla huulista kiinni ja levittää minut katseelle avoimeksi
Kannattaa tarkkaan miettiä leikkaukseen menoa ja miettiä kummasta on vähemmän haittaa. Leikkaus voi viedä tunnon ja hankaloittaa orgasmin saantia tai estää sen kokonaan, koska hermot saattaa vaurioitua. Klitoriksen ympärillä on paljon hermoja ja jos niistä osa vaurioituu, ei orgasmi ole samanlainen kuin aikaisemmin tai laimeampi.
Minulla oli naisystävä, joka kävi leikkauttamassa häpyhuulet ja hänelle tuli suuria vaikeuksia saada orgasmi ja se vei itsetunnon ja masensi, koska seksielämä meni.
Vierailija kirjoitti:
minulla on myös iso klitta, ja kyllä saan helposti orgasmit, niin omikäsin kuin miehenkin toimesta. Ja mitä tulee pienempiin häpyhuuliin, minulla on myös aikas lirpakkeet, mutta osin kyllä omasta toiminnata johtuen. Olen harrastanut joskus nuorempana huulien venytystä, se vain tuntui jostainsyystä hyvälle. Mutta toisaalta olen niiden kanssa kyllä sinut. Kesäisin olen usein posliini ja kyllä pienemmän huulet sieltä pilkottaa, mutta minua se ei haittaa. Ja toisaalta mun mieskin tykkää, haluaa usein venyttää, ikäänkuin avata minut ottamalla huulista kiinni ja levittää minut katseelle avoimeksi
Tosi harmi että olet jo varattu, minulle ainakin maistuisi kahvi;)
Vierailija kirjoitti:
Kyl mä uskallan vastata, mut mitä tarkoitat kahvilla?
Tarkoitan kahville menoa johonkin kahvilaan jotta voisi tutustua molemminpuolin. Jos se vie johonkin, niin sit katsotaan asia erikseen. Ei sen enempää.
Niistä on hyötyä miehille, etkö saa orgasmia jos miehesi nuolee ja huulien kanssa venyttelee. Kun sinulla on iso glitoris, saatko vaikkapa kävellessä orgasmin.
Voiko kävellessä saada orkut? Millaisessa tilanteessa se tapahtuisi?
Eilen saunassa poikien kesken keskustelimme isosta klitoriksesta. Meistä jokainen piti sellaista herkullisena ja houkuttelevana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyl mä uskallan vastata, mut mitä tarkoitat kahvilla?
Tarkoitan kahville menoa johonkin kahvilaan jotta voisi tutustua molemminpuolin. Jos se vie johonkin, niin sit katsotaan asia erikseen. Ei sen enempää.
Oikea asenne tapaamiselle. Tapaaminen ei tarkoita panoa, vaan tutustumista.
Ihanaa, nauti elämästä ;) / vilivallaton