Iso klitoris ja roikkuvat sisemmät häpyhuulet.
Klitorikseni on peukalonpään kokoinen ja sisemmät häpyhuulet roikkuvat niin, että jäävät välillä pikkuhousujen reunan ja sisäreiden väliin. Se jos mikä sattuu, varsinkin jos ei pääse korjaamaan pikkareita parempaan asentoon. Onko näille mahdollista tehdä jotain, kannattaako käydä jossain leikkaamassa? Häpeän pilluani kun olen alasti, vaikka mies tykkääkin.
Olen vasta 22v ja lapseton, ei tämä värkki ainakaan enää paremman näköiseksi muutu. Onko täällä muita roikkupilluja?
Kommentit (62)
Eksällä oli vastaava tilanne, oli leikkauksestakin olllut puhe. Ahdasta oli seksi kun meinasivat sisään kääntyä. Onko sitten yleistä? 1/10 naisista ehkä on oikein isot näin omalla kokemuksellani.
Ethän vaan sitä klitosta leikkaa... Saatko helposti orgasmin kun klitoriksesi on iso? Minulla on pieni, enkä meinaa saada millään...
Minua kiihottaa isot klitorikset ja sis häppärit :) Mutta voihan niitä häppäreitä pienentää jos niistä kerta haittaa on. N34
Mulla myös iso klitoris, mutta olen tyytyväinen siitä. Saan orgasmin todella helposti ja uskon tuon vaikuttavan ja aina vaikuttaneen halukkuuteeni.
Saan aika helposti orgasmin klitoriksen kautta. Häppäreiden leikkaamisesta kyse. Pyöräilykin sattuu välillä ihan tajuttomasti enkä voi pitää vaaleita tms pikkuhousuja, tulee aina mieleen että kiveksetkö ne siellä pursuaa.. Aikamoinen kolaus naiseuteen. Nyt vasta aloin miettimään, voisiko tämä olla yksi syypää haluttomuuteen. En esimerkiksi ole kertaakaan elämässäni kyennyt nauttimaan miehen antamasta suuseksistä, häpeä on niin kova.
- Ap
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 21:59"]
Saan aika helposti orgasmin klitoriksen kautta. Häppäreiden leikkaamisesta kyse. Pyöräilykin sattuu välillä ihan tajuttomasti enkä voi pitää vaaleita tms pikkuhousuja, tulee aina mieleen että kiveksetkö ne siellä pursuaa.. Aikamoinen kolaus naiseuteen. Nyt vasta aloin miettimään, voisiko tämä olla yksi syypää haluttomuuteen. En esimerkiksi ole kertaakaan elämässäni kyennyt nauttimaan miehen antamasta suuseksistä, häpeä on niin kova.
- Ap
[/quote]miehen tulee antaa sulle sitä patukkaa jos sitten saisit orkut kun klitokin iso.
Omalla naisellani on molemmat. Ei mitään ongelmia, enkä edes puhuisi mistään roikkumisesta, nehän täyttyvät kiihottuessa verellä ja muodostavat emättimen jatkeen. Silloin ne eivät ainakaan roiku. Eivätkä ne ole olleet haitaksi pyöräillessämme, sopivat alkkarit ratkaisevat asian. Naiseni on yksilöllinen sellaisena kuin on, saa orkun/pari jokaisessa yhdynnässä ja kaikki operaatiot olisivat molempien mielestä pahasta, koska kukaan ei takaa, mitä leikkelyt aiheuttaisivat.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 21:53"]
Minua kiihottaa isot klitorikset ja sis häppärit :) Mutta voihan niitä häppäreitä pienentää jos niistä kerta haittaa on. N34
[/quote] Minäkin olen kiinnostunut ;) / vilivallaton
Jos sinulla on isot häppärit ja klitoris, niin miten haluaisit että mies sinua tyydyttäisi?
ap:lle; mene toki keskustelemaan lääkärin kanssa asiasta, koska asia sinua vaivaa fyysisestikin.
Varaudu kuitenkin siihenkin, että lääkärin mielestä häpyhuultesi koko saattaa olla aivan normaali. Minullakin on suuret häpyhuulet (joista mieheni tosi paljon tykkää) ja koen ne tärkeiksi itselleni tyydyttävän seksin kannalta. Nykymedia antaa meille aivan vääristyneen kuvan "oikeanlaisesta" naiseudesta, olemme kuitenkin jokainen erinäköisiä, niin näkyviltä kuin muilta piilossa olevilta osilta.
Voisitko ajatella meneväsi juttelemaan jonkun terapeutin kanssa asiasta? Uskoisin sinun saavan paremman avun oppiessasi hyväksymään itsesi ja sitä kautta vapautumaan häpeän tunteista suuseksinkin ja alastomana olemisen suhteen. Epävarmuutesi estää sinua nauttimasta seksistä täysin rinnoin ja sille kannattaa mielestäni tehdä jotain, varsinkin, kun olet vielä noin nuori.
Täällä myös toinen... Olen vasta 22 vuotias ja pilluni näyttää vanhan naisen pimpalta... Toinen häppäri roikkuu kuin lihanpala... Toinen on piilossa. Sekin on kuitenkin ruman muotoinen... Olen päättänyt etsiä nyt jonkun kirurgin joka poistaisi molemmat rumat lerpakkeet jotta pääsisin nauttimaan alapäästäni ja seksistä ilman tätä kamalaa piilottelua ja pimeässä panemista... Muutoinkin tykkään pitää posliinina ja ei kauhean hyvältä näytä kun vaaleanpunainen kieli kurkistelee...
Tietääkö joku paikkoja jossä nämä leikataan? Mistä löydän luottamuksellisen kirurgin? Itseäni pelottaa mennä näyttämään värkkiäni kellekkään. Gynekologi käyntikin saa häpeän kun alapää niin ruma...
Vierailija kirjoitti:
Mulla myös iso klitoris, mutta olen tyytyväinen siitä. Saan orgasmin todella helposti ja uskon tuon vaikuttavan ja aina vaikuttaneen halukkuuteeni.
Olet varmaan ihanteellinen rakastaja miehelle, sillä mieshän tuntee naisen orkun ja minä ainakin innostuisin siitä niin että jatkaisin ja jatkaisn.. / vilivallaton
Isot on ihanat, tuntuu pehmeämmältä miehelle, mukavampi nuolla ja kauniimmat katsella.
M43
Ja jos on oikein isot, niin mukavasti kietoutuu kullin juureen nussiessa.
t. pervo-kake
Vierailija kirjoitti:
Ne voi leikata itse, kunhan on vaan terävät sakset.
tai terävällä lasinpalalla, niinkuin vanhoissa sivistysmaissa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä myös toinen... Olen vasta 22 vuotias ja pilluni näyttää vanhan naisen pimpalta... Toinen häppäri roikkuu kuin lihanpala... Toinen on piilossa. Sekin on kuitenkin ruman muotoinen... Olen päättänyt etsiä nyt jonkun kirurgin joka poistaisi molemmat rumat lerpakkeet jotta pääsisin nauttimaan alapäästäni ja seksistä ilman tätä kamalaa piilottelua ja pimeässä panemista... Muutoinkin tykkään pitää posliinina ja ei kauhean hyvältä näytä kun vaaleanpunainen kieli kurkistelee...
Tietääkö joku paikkoja jossä nämä leikataan? Mistä löydän luottamuksellisen kirurgin? Itseäni pelottaa mennä näyttämään värkkiäni kellekkään. Gynekologi käyntikin saa häpeän kun alapää niin ruma...
Sinun ja muiden naisten pitää ottaa itseänne niskasta. Tussut ovat kivoja ja karvat ovat jees! Kovin paljon yksi mies ei voi auttaa, mutta rohkaisuna vain. Tuherokarvat ja suuret häppärit ovat haluttavat.
T. Mies
Vierailija kirjoitti:
Uskon että isosta klitoriksesta on paljon nautinnollista hyötyä. Olenko oikeassa? / vilivallaton
No ei tuollaisesta kannata nolostua. Ne isommat häpyhuulethan nimenomaan tuottavat enemmän nautintoa ja miehet tykkää. Jos ovat kivuliaat tai muuten oikeasti haittaavat niin toivottavasti saat jostain apua vaivaasi ja pääset leikkaukseen.
Katsoin erään dokumentin jossa yhdessä Afrikan maassa naiset nimenomaan venyttivät noita alapäitään isommiksi. Saattoivat vaikka kaverit toisiltaan venytellä kun oli helpompaa (joo, kuulostaa länsimaalaiselle ihan käsittämättömältä). Aina syy oli nimenomaan se, että naiset nauttivat enemmän seksistä kun ne sisemmät häpyhuulet ovat isommat. Siellä oli ihan normaalia että naiset saavat seksin aikana monta orgasmia. Eikä tämä ole mikään vitsi. :D En vain muista mikä maa tai dokumentin nimeä.
Ymmärrän jos oikeasti aiheuttaa kipua ym. niin kannattaa käydä ehkä lääkärin kanssa keskustelemassa. Kyllähän noita nykyään paljon leikataankin, ja tuskin mikään hirveän iso operaatio on :)