Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun tulevat naaapurit on ihan wt-porukkaa.

Vierailija
01.05.2010 |

Tuskin 3 luhtitalon kolhoosissa asuu yhdenkään työssäkäyvän perhe. Yhtään mamua ei onneksi asu ja wt-porukassa ei tartte esittää sen kummempaa kuin on.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakaroilla vaatteetkin niin rumia että ei niitä ainakaan palkkarahoilla ole ostettu. Mutta positiivista asiassa, ettei taloissa asu mamun mamua, ainakaan värillisiä.

Vierailija
2/11 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska muutat selaiseen paikkaan. Itsemuuten tunne paljon ihan kunnollisia maahanmuuttajia. Jotka ovat töissä ja maksavat veronsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän mä just eka viestissäni kirjoitin että tosi mukavaa muuttaa, kun kaikki naapurit saavat käyttörahansa sossusta eikä edes tartte aamuisin teeskennellä töihin lähtevänsä. Verhojakaan ei tartte aukaista kuin iltapäivällä, sit kun joskus herätään.

Tuskin pizzanpyörittäjä verojaan maksaa, niin ei se ainakaan mua elätä.

Vierailija
4/11 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet itse wt- sakkia kun tämmöisiä mietit ja palstalle pahaa ihmisistä kirjoittelet. Eli ihan kuulut joukkoon, naapurisi varmasti ajattelevat sinusta samoin, kun ei minkäänlaista sydämen sivistystä ja käytöstapoja.

Vierailija
5/11 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku on wt-sakkia niin sinä. Ei kannata kaltaisesi sossupummin alkaa henkseleitä paukutella.

Vierailija
6/11 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuttokuukauden vuokraa. Kaikki sossurahat valuvat mamuille. Ja mä olen ylpeä wt-mamma. Just kävelin meidän uuden pihan läpi pesutuvalle, niin nurmikolla lojui kortsu. Olis edes joku wt tajunnut että niitä räkänokkaisia adhd-pentuja ei kannata tänne lisää siittää.

Ja nyt mulla lähti viimeisetkin paineet siitä että mitähän naapurit ajattelee, kun itse olen päivät kotona ja lapset 200 metrin päässä virikehoidossa. Ei tartte ottaa paineita, kun kaikki naapurini tekevät ihan samoin.

Vierailija
7/11 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitat "omakotialue" erikseen.

Vierailija
8/11 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitat "omakotialue" erikseen.

Tuleepahan siitäkin sanomista.

Vierailija
9/11 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mamu?

Vierailija
10/11 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

wt-sakkia? Vai ovatko siis kunnan lääviä?

Vierailija
11/11 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

talossa aikoinani ja kyllä suurin osa (ellei lähes kaikki) oli ihan työssäkäyvää sakkia. Että hankihan sinäkin varmuuden vuoksi se työpaikka, ettei sinua sitten katsota nenän vartta pitkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän