Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä asennossa täytyy olla, kun peräpukamat leikataan?

Vierailija
22.01.2009 |

Maataanko selällään vai mahallaan ja onko jalat harallaan telineellä, kuten gynellä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ajatelkaa sitä lääkäriparkaa. Vuodesta toiseen pitää katsella ja kaivella vieraiden ihmisten peräaukkoja...

Vierailija
2/9 |
23.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ukosta voisi vahingossa tulla eunukki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja puudutus hoidetaan työntämällä siihen pystyssä olevaan perseeseen jääpuikko.

nimim. ikävä kokemus...

Vierailija
4/9 |
22.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se menee ihan siististi, eikä ollut kamalaa mielestäni. Ainakaan yhtä kamalaa mitä oletin sen olevan.

Vierailija
5/9 |
22.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli ennen? Ja miksi menitte lääkäriin? Itse pähkäilen, en millään vielä menisi lääkäriin..

Vierailija
6/9 |
22.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten ole tullut syötyä kuitupitoista ruokaa?.

Vierailija
7/9 |
22.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukamaleikkaus tehdään gynen asennossa eli potilas on siis selällään ja jalat telineellä kuten gynekologisessa tutkimuksessa. Voidaan tehdä puudutuksessa (esim. selkäydinpuudutus) tai nukutuksessa tai joskus hirtetään paikallisessa geelipuudutuksessa. Itse leikkausta edeltävävät tutkimus kai riippuu lekurista, yleensä tehdään kyljellään jalat koukussa. Pukamien syntymistä edistää ummetus, joten kuitupitoisen ruuan mainitseminen aiemmin liittynee tähän.

t. Hoitaja

Vierailija
8/9 |
22.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukamien syntymistä edistää ummetus, joten kuitupitoisen ruuan mainitseminen aiemmin liittynee tähän.

t. Hoitaja

Kyllä ne mulla on tullut odotusaikana. Joka odotuksesta ne paukku järkyttävän kokoisiksi ja joka kerran ne myös laskee pienemmiksi ja kipeetä tekee.

Vierailija
9/9 |
23.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli konttausasennossa ja tyynyjä laitettiin rinnan alle, että pystyi olemaan lepäävämmässä asennossa. En sitten tiedä, onko naisille ja miehille eri asennot.

Olishan kiva nähdä jos mieskin olis gynen pöydällä jalat harallaan : )