G: Oletko kertaakaan miettinyt eroa miehestäsi (vähemmän tai enemmän vakavissasi)?
Kommentit (9)
tsiljoonia biljoonia triljoonia kertoja. Naimisissa oltu miltei 3vuotta, yhdessä4. Ei mene varmasti päivääkään mun loppuelämästä ettenkö sitä avioeroa miettisi. Toisaalla vaakakupissa on kuinka paljon häntä rakastan; en edes tiennyt tällaisen tunteen olevan olemassa ennen hänen tapaamistaan.
Kypsyttää kun mies ei osallistu kotihommiin eikä pese iltaisin hampaitaan ( pikkujuttu, mutta ärsyttää suunnattomasti)
leikitellyt asialla.
Meillä seksi ei tahdo sujua minun haluttomuuteni ja nyt uutena miehelläni ilmenneiden erektio-häiriöiden takia. Lastenkasvatuksessakin olemme eri linjoilla.
Niin ja minun mieheni jättää hampaat pesemättä aamulla (pikkujuttu, mutta ärsyttää suunnattomasti).
Vuosi sitten täytin paperitkin valmiiksi. Ero oli ihan hilkulla, mutta yhdessä vaan jatketaan.
mies ei osallistu kotitöihin, sotkee kaikki paperinsa eikä saa asioita hoidettua. Joskus tuntuu, että saisin paremmin pidettyä homman kasassa yksinäni.
Meillä on aika vaikea suhde takana, ja jossain vaiheessa oli pitkään todella vaikeaa. Aivan tosissani mietin, mutta nyt menee jo paremmin, tosin seksielämä on hiljaista edelleen. Mutta se johtuu lähinnä mun haluttomuudesta.
Mietin mä eroa edelleen välillä, varsinkin nyt kun ystävä on eroamassa, tulee omakin elämä enemmän mietintään. En ole nyt kuitenkaan eroamassa, vaan yritän parantaa tätä elämää. Mieheni on kuitenkin ihan hyvä mies, vaikka on kohdellut mua joskus huonostikin.
Perinteiset syyt: ei osallistu kotitöihin ja lastenhoitoon kuin pakon edessä. Kun nostan metelin, niin tsemppaa pariksi päiväksi ja vätystely jatkuu sitten samaan vanhaan malliin. Sotkee raha-asiansa, loppupeleissä minun täytyy pitää huoli, että kotihoidontukeni riittää ruokaan jne. Upea isä silloin, kun jaksaa yrittää. Jos ei lapsia olisi, niin lähtisin lätkimään heti.
Useita kertoja päivässä kohta kahden vuoden ajan. Ehkä odotan käykö joskus käsiksi, ehkä saan voimaa repäistä itseni irti ennekuin tästä lannistuneesta olemisestani katoaa kaikki muu miehn käytöksen seuraamisen tieltä...