IVF-hoito meneillään, haluatko kysyä minulta jotain?
Kommentit (35)
Yksityisellä vai julkisella? Paljonko se maksaa?
Julkisella meneillään.
Maksaa lääkkeiden verran + poliklinikkamaksut.
Lääkkeisiin menee varmaankin se lääkekulukaton verran 672 eur jotain. Poliklinikkakäyntejä tulee muistaakseni 5 kpl, eli 5 x 25,60 eur.
ap
Montako kertaa päivässä mietit asiaa?
Entä mitkä on fiilikset?
Kyllä se mieleen tulee vähän väliä. Mutta aika positiivisin fiiliksin. Jos vaikka tästä plussa tulisikin.
ap
miksi juotte hoidon aikana? Eihän normaalistikaan raskautta yrittäessä juoda?
Onko alkoholi ongelma? tai syy siihen miksi et tule luonnonmenetelmin raskaaksi?
Onnea kuitenkin yritykseen
en ole ap, mutta pitkään yritin molempia lapsiani. Olisiko minunkin pitänyt olla yritysajat täysin juomatta? Esikoista yritettiin 1 v 8 kk. Ei ole alkoholiongelmaa, mutta kyllä nyt muutaman lasillisen voi yritysaikanakin ottaa ja elää normaalia elämää. Kaikki kun ei raskaudu heti ensimmäisestä kolmesta kierrosta.
miksi yritätte vängällä tehdä lasta,vaikka luonto on sen teille jo osoittanut hyvin selvästi,että teistä ei ole vanhemmiksi? miksi uhmaatte kaikkia luonnon lakeja?
tuossa bisneksessä?
miksi ette maksa itse?
on aivan eri asia ottaa muutama lasillinen kun suunnittelee luomulasta kuin silloin kun on hoidoissa. Alkoholin on tutkittu hedelmöityshoidoissa vähentävän onnistumisia. Ilmeisesti juova ei haluakkaan lasta ihan toosissaan?=(. Hoidot kun kestävät vai päiviä kerrallaan(ei kuukausia tai vuosia)Ei pitäisi olla mahdottomuus olla selvänä, jos tosissaan lapsen haluaa
Pitäisikö hoidoissa olevan sitten olla tietoinen kaikista aiheeseen liittyvistä tutkimuksista? Ei minua ainakaan muinoin kielletty juomasta alkoholia hoitojen aikana. Tuskin joinkaan, mutta olisin voinutkin...
Tsemppiä ap:lle!
ilman tutkimuksiakin,että raskauden yritys ja alkoholi EIVÄT kuulu yhteen!
ja eikö ap pystynyt pysymään vain yhdessä lasillisessa? ei,piti horasta heti 2!
on se kumma,yhteiskunnan varoilla hankkiudutaan raskaaksi,ja sitten vielä paskat välitetään mistään,juodaan ja ollaan vaan.
:D
ei en ole ollut anorektikko ja ei, minulla ei ole alkoholiongelmaa, paitsi teidän, rakkaan av-raadin mukaan.
Naureskelen täällä teidän tuomioillenne! :D
naurattaisi kokeneita lapsettomuuslääkäreitä tämä haloo kahdesta alkoannoksesta! Hahhahhaa.
Onnea matkaan ap!
t. eräs toinen joka samassa junassa ja toivoo plussaa kesäkuun alkupäivien iloksi =) ..ja joi eilen sen kauheat 2 annosta alkoholia!!!! Ottakaa alkioni huostaan!! =D
kysymyksiin.
ei viitsi paneutua syvempiin ja asiaa syvemmin käsitteleviin kysymyksiin,jossa joutuisi hieman kenties itsetutkiskeluun ja motiiveihin paneutumaan.
no,toivottavasti et tule raskaaksi,saat juopotella rauhassa,lasten häiritsemättä.
haluan. miksi yritätte vängällä tehdä lasta,vaikka luonto on sen teille jo osoittanut hyvin selvästi,että teistä ei ole vanhemmiksi? miksi uhmaatte kaikkia luonnon lakeja?
Millä tavoin luonto on osoittanut, että meistä ei ole VANHEMMIKSI? Ilmeisesti olet sitä mieltä, että kyky saada lapsi luomusti = hyvä vanhemmuus? :)
Vastakysymykseni on se, että miksi kaiken maailman ostarin helmet sikiää kuin kanit? Viisi lasta, kaikilla eri isä, huumeiden käyttöä jne...
Joten enempää en kanssasi jaksa vängätä.
ap
miksi koette,että teillä on oikeus julkisen puolen rahoitukseen tuossa bisneksessä?
miksi ette maksa itse?
Millä perusteella meidän pitäisi olla käyttämättä julkisen puolen tarjoamaa hoitoa? Veronmaksaja kun olen. Jätätkö sinä käyttämättä julkisen puolen tarjoamat terveyspalvelut?
Minulla on sairaus, josta lapsettomuutemme johtuu, miksi sairauttani ei saisi hoitaa?
ap
kysymyksiin. ei viitsi paneutua syvempiin ja asiaa syvemmin käsitteleviin kysymyksiin,jossa joutuisi hieman kenties itsetutkiskeluun ja motiiveihin paneutumaan. no,toivottavasti et tule raskaaksi,saat juopotella rauhassa,lasten häiritsemättä.
Minua on hoitanut eräs suomalainen tunnettu lapsettomuuslääkäri, joka on tehnyt alalla elämäntyönsä. Luotan hänen sanaansa aika lailla enemmän kuin jonkun typerän av-ämmän, joka kuvittelee kyvyn vanhemmaksi olevan kiinni kahdesta alkoholiannoksesta, joita ei siis juoda raskaana ollessa.
Lääkärini on aina korostanut, että hoidon aikana voi elää normaalia elämää. Ja siihen kyllä sopii juhlapyhänä kaksi skumppalasiakin. Tiedän, menee yli sinun ymmärryksesi, mutta niin se vaan on.
KATEELLISTEN PANETTELUA.
SITÄ MITÄTTÖMÄN ITSENSÄ KOROSTAMISTA."OIKEUTUKSEN" HAKEMISTA.
taas se nähtiin.
haluan. miksi yritätte vängällä tehdä lasta,vaikka luonto on sen teille jo osoittanut hyvin selvästi,että teistä ei ole vanhemmiksi? miksi uhmaatte kaikkia luonnon lakeja?
Millä tavoin luonto on osoittanut, että meistä ei ole VANHEMMIKSI? Ilmeisesti olet sitä mieltä, että kyky saada lapsi luomusti = hyvä vanhemmuus? :)
Vastakysymykseni on se, että miksi kaiken maailman ostarin helmet sikiää kuin kanit? Viisi lasta, kaikilla eri isä, huumeiden käyttöä jne...
Joten enempää en kanssasi jaksa vängätä.
ap
miksi koette,että teillä on oikeus julkisen puolen rahoitukseen tuossa bisneksessä?
miksi ette maksa itse?Millä perusteella meidän pitäisi olla käyttämättä julkisen puolen tarjoamaa hoitoa? Veronmaksaja kun olen. Jätätkö sinä käyttämättä julkisen puolen tarjoamat terveyspalvelut?
Minulla on sairaus, josta lapsettomuutemme johtuu, miksi sairauttani ei saisi hoitaa?
ap
lapsia toisen naisen kanssa,jos sinä et kykene. siksikö teet tuon?
Ap täällä, nukahdin! :D