Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: kuinka nopeasti raskauskiloista eroon?

Vierailija
01.05.2010 |

Olen luonnostani pieni ja hoikka, 158 cm ja 55 kg. Raskausaikana paino nousi 12 kiloa, synnytyksen jälkeen sain painon kuitenkin takaisin lähtöpainoon kuukaudessa. Imetin, söin paljon kasviksia ja jumppasin ehkä tunnin päivässä useassa jaksossa. Nyt olen itse asiassa hieman alle, 53kg. Onko kokemuksia? Mä en kokenut laihdusta kauhean vaikeana, itsekurilla (ja kai imetyksellä) oli suuri merkitys?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitokselta kun lähin olin 8 kiloo hoikempi mitä odotin. tää oli toka raskaus. ekassa lihosin meinaan 22,5kg ja siintä opin että tarkkailin painoa ja mitä suuhuni pistin.

tai ainakin tosi sairasta ja epäterveellistä (myös vauvalle)

Vierailija
2/17 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

168cm/56kg, synnärillä viimeisillään 81,9kg, kotona 74kg ja nyt synnytyksestä kolme kuukautta ja painan edelleen 73kg! Jumpannut joka toinen päivä ja käynyt vaunulenkeillä yms. Ei tipu ei!

on varmaan ihan hirveetä, kun ei palaudu. Onneksi en ole joutunut kokemaan samaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskauskiloja tuli vain 7,5 kg.Vauva oli 3,5kg, joten loput kilot jäivät sairaalaan:)

Vierailija
4/17 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino ennen raskautta 90kg. Loppuraskaudessa 96kg. Nyt vauva 1.5 kk ja oma paino 84kg. En ole laihduttanut. Imetän. Toinen lapsi.

Vierailija
5/17 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskauskiloja tuli vain 7,5 kg.Vauva oli 3,5kg, joten loput kilot jäivät sairaalaan:)

Kontrolloitko syömistäsi raskausaikana, vai syötkö muutenkin yleensä todella vähän?

Vierailija
6/17 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

loput 2 kg lähti itsestään 9 kk synnytyksestä.

Vierailija
7/17 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

loput 2 kg lähti itsestään 9 kk synnytyksestä.

Vierailija
8/17 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulet sitten tänne vääntämään puukkoa haavassa.

Vierailija
9/17 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mitat ennen vauvaa 162 cm ja 50 kg, ja jo kuukausi vauvan syntymästä mitat entisellään. Tosin vatsa ei kyllä ole ihan niin kiinteä kuin ennen... Syön tosi paljon ja monipuolisesti, ja monipuolisesti myös herkkuja, mutta hienosti on paino pysynyt kurissa. Treenailen satunnaisesti, mutta en missään nimessä niin paljon kuin ennen vauvaa. Enkä mitenkään voi sanoa laihduttaneeni. Päin vastoin. Pulla päivässä ja parhaassa kaksi;o)

Nämä jutut ovat yksilöllisiä, mutta kaipa toisille painon pudottaminen on helpompaa kuin toisille. Terveellinen ruoka (valkoset hiilarit pois) ja vaunulenkit tekevät kaikille hyvää, oli vauvakiloja tai ei.

Vierailija
10/17 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus 162cm, lähtöpaino 53,5kg. Paino nousi huiketa 16 kiloa, eli painoin vähän vajaa 70kg laitoksella! Vauvan ristiäisissä olin kuitenkin jo entisissä mitoissa. En kokenut laihtumista vaikeaksi, itseasiassa en mielestäni tehnyt mitään asian eteen...

Vierailija
11/17 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olin takaisin lähtöpainossa alle kahden viikon kuluttua synnytyksessä. Ja en todellakaan kyllä tehnyt mitään asian eteen (paitsi imetin, mutta en minä kyllä laihtuakseni imettänyt), veikkaan, että iso osa painosta oli turvotusta.

Vierailija
12/17 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisestä raskaudesta yli kuusi vuotta ja vielä kulkevat mukana. Jokaisesta lapsesta jäänyt muistoksi viisi kiloa, mutta vielä mahtuu ovista sisään, joten en jaksa murehtia! Koen, että elämässäni on tärkeämpiäkin asioita.

Vierailija
13/17 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoa tuli raskaudenaikana n. 12 kg.. nyt on kolme kuukautta synnytyksestä ja kiloja jäljellä 53 kg. En oo kummempia urheillut enkä sen enempää kattonu mitä syön. Kai se johtuu imetyksestä tuo kilojen tippuminen :)

Vierailija
14/17 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitokselta kun lähin olin 8 kiloo hoikempi mitä odotin.

tää oli toka raskaus.

ekassa lihosin meinaan 22,5kg ja siintä opin että tarkkailin painoa ja mitä suuhuni pistin.

Vierailija
15/17 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vauva on 10kk. En todellakaan laihtunut, vaikka imetin enkä olen ahminut sen kummemmin. Olen nyt vasta aloittanut lenkkeilyn 3krt viikossa. Toivon että tekee tehtävänsä. En ole koskaan ollut hoikka, mutta ns. normaali eli ei vatsakumpua. Inhoan tätä röllykkää!

Vierailija
16/17 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

168cm/56kg, synnärillä viimeisillään 81,9kg, kotona 74kg ja nyt synnytyksestä kolme kuukautta ja painan edelleen 73kg! Jumpannut joka toinen päivä ja käynyt vaunulenkeillä yms. Ei tipu ei!

Vierailija
17/17 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnärilla 82kg --> 1vko synnytyksen jälkeen 72kg. =) paino ennen raskautta 73kg. =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme