Hei vaan isäni nyksä!
Voisitko pistää sen säälittävän juoponretkun kuriin ja käskeä häntä lopettamaan äitimme haukkumisen. Eilinen viesti oli niin liikaa ja toivottavasti niitä ei enää tule.
Minä ja sisarukseni emme halua olla miehesi kanssa enää missään tekemisissä ja toivonkin että harkitset pitkään, kannattakoo sinunkaan pilata omasi ja lapsesi elämä sen narsistin kanssa.
Olette olleet kuitenkin niin vähän aikaa yhdessä, ettet vielä todellakaan tiedä mihin se kusipää pystyy. Sinä ja teidän lapsi ette oikeasti merkitse hänelle mitään, vaan viina vie, niin kuin aina ennenkin.
Jos alan kuulemaan juttuja että siellä vielä kännätään, vaikka pieni lapsi paikalla, teen teistä lastensuojeluilmoituksen. Teen kaikkeni ettei se lapsi joudu kärsimään, niin kuin minä ja sisarukseni! Siitä voit olla varma. Siinä vaiheessa aletaan sitten kaivelemaan vanhempiakin asioita esille ja voin kertoa, ettei se mies enää ikinä nää lastaan. Sun mies ei vahingoita enää yhtäkään lasta!
Kommentit (9)
Tähän liittyy niin paljon kaikkea pahaa. toivottavasti isäni nyxä näkee tämän.
ap
Ja ala elää omaa elämääsi.
Äidillesi suosittelen, että lakkaa killumasta menneessä - ja sotkemasta lapsia omiin sotkuihinsa.
ei lähetä niitä viestejä äidillemme, vaan meille lapsille. Että se sika tässä on se joka ei anna äitimme olla ja elää rauhassa. Mihin tarvitsen itse sitä terapiaa? Siksikö kun isäni on narsisti naistenhakkaaja, lapsien pahoinpitelijä, pedofiili ja mitähän muuta. Ehkäpä terapian tarve on ihan siinä ukossa itsessään. Vai oletko sinä se nyksä, ja siksi hermostuit? ai niin, isäni sanoja lainaten: "hyvää ylioppilaiden juhlapäivää!"
hanki lähestymiskielto. Tai vaihda numero salaiseksi. Tai ola vain välittämättä.
Mitä ihmeen pahaa on lähettää vappuna viesti "hyvää ylioppilaiden juhlapäivää!"
En tajua.
siinä mitään pahaa, paitsi etten ole ylioppilas!!! ihan pelkkää vittuilua taas.
ap
Jos et ole ylioppilas, niin kai olet asian kanssa sinut?
En minäkään ole työläinen, mutta ihan hyvin voin juhlia työläisten juhlaa.
vittuilua isältäsi ap eikä äijä kuulosta muutenkaan miltään palkintoisältä. Onko se itse ylioppilas? taitaa olla hänelle arka paikka tuo koulutus.
Voimia ja jaksamista.
kuulostaa siltä, että yksi ihminen on kärsinyt jo tarpeeksi.
jos tuossa viestissä on perään niin varmaan on lähetetty hyvistä syistä.