Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä tällaisesta tyypistä?

Vierailija
01.05.2010 |

Väittää kivenkovaa omaa elämänkatsomustaan ainoaksi ja oikeaksi tavaksi elää. Mainostaa jatkuvasti etelänmatkojaan ja kehuu kuinka kaikki ovat kateellisia niistä eivätkä voi elää yhtä täysipainoista ja ihanaa elämää. Köyhät eivät voi olla elämässään onnellisia ja jaksaa mainostaa kahden minuutin välein kuinka omistaa sitä ja tätä.....?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisesta korvasta ulos ja toisesta sisäään.

Tai sitten sanot, että rahalla ei saa onnea eikä rakkautta.

Vierailija
2/6 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan asu tommosen kanssa sääliksi käy

Vierailija
4/6 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei taida aidosta onnesta tietää mitään... tai jos on mies niin varmaan pieni muna niin pakko jollai korvata =D

jos nainen niin... ei varmaan äiti rakastanut pienenä =/

Vierailija
5/6 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaan kovin älykäs :)

Vierailija
6/6 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on usein sisällään suuri arvottomuuden tunne, ja vakaa käsitys että elämässä onni, ystävyys ja rakkaus saadaan suorittamalla ja omistamalla - täyttämällä ulkoa tulevat odotukset. Usein tuollaisella ihmisellä on oma sisäinen maailma hyvin köyhä, koska hän keskittyy niin paljon konkretiaan ja siihen miten asioiden pitäisi olla. Rasittava tyyppi, mut toisaalta myös surullinen. Todennäköisesti hän ei elämässään saa kuitenkaan sitä lopullista arvostusta ja palkintoa jota jotenkin odottaa koska elää "oikein". Kaikilla niillä tämän tyyppisillä ihmisillä, jotka minä tiedän, on ollut lapsuudenkodissaan tiettynlaista turvattomuutta ja pelottavia asioita joita on vaikea ennakoida; alkoholismia, väkivaltaa tai vanhemmilla vakavia mielenterveysongelmia. Mä olen ajatellut, että ehkä se vaikeasti hahmotettava ja hallittava lapsuusajan elämä ajaa ihmisiä näkemään maailman mustavalkoisena paikkana, jossa omaisuus ja tittelit on ankkureita turvalliseen, hallinnassa olevaan elämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi