Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ällöttävää, kun 50-vuotiaat naiset yrittävät olla seksikkäitä!

Vierailija
30.04.2010 |

Dekolteetä ja tissivakoa näkyviin, pörrötukkaa, tiukkoja vaatteita... Mikseivät he vain voi pukeutua TYYLIKKÄÄSTI, koska eivät oikeasti enää ole nuoria ja haluttavia?

Itse aion vanhana olla tyylikäs ajattomalla, luonnollisella tavalla. En käy kauneusleikkauksissa enkä tyttäreni vaatekaapilla.

Kommentit (168)

Vierailija
141/168 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni taas nuoret naiset luottavat nuoruuteen. Ikävän paljon näkee melko ylipainoisia nuoria äitejä mm., joilla on trikoovaatteet, hapsottava mustaksi ta blondiksi värjätty tukka ja järkyttäviä sinisenkukertavia tatuointeja niskassa tai pulleissa käsivarsissa. Kengät on jotkut ylikävellyt balleriinat. Mä luulen, että hyvinhoidettu ja tyylikäs viiskymppinen peittoaa monet tällaiset! Ktselkaapa ympärille.

Vierailija
142/168 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti - ihminen joka iästä, painosta tai ulkonäöstä riippumatta kantaa itsensä itsevarmasti, hymyilee kuin rakastaisi koko maailmaa ja jolla on pilke silmäkulmassa, vielä huoliteltu olemus -- ihan taatusti on seksikäs! JOs nyt mennään vielä 50v:stä eteenpäin - onhan esim Judy Dench ja Meryl Streep todella upeita ja seksikkäitä ikäisikseen!

Judy Dench on kyllä upea nainen ja hieno näyttelijä, mutta että seksikäs...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/168 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...enkä sellainen kuin 50 vuotiaan "kuuluu" olla :)

En siis pukeudu mummoksi, ellen koe sitä silloin omaksi tyylikseni.

Vierailija
144/168 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulet mutrussa oleva viisikymppinen, suonikohjuinen ja ryppyinen nainen ei ihan vastaa mielikuvaani "seksikkäästä"...ja kun nimenomaan tuota ikää lähestyvät shoppailevat nuorisolle tarkotetuissa kaupoissa...ei näytä hyvältä, sori vain.

Jos tietää näyttävänsä hyvältä jonkun mielestä niin tuskin sitä 50-vuotias kauheasti välittää jonkun keskenkasvuisen mielipiteistä?

Vierailija
145/168 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 17:12"]

[quote author="Vierailija" time="01.05.2010 klo 00:33"]Vaikka mitä sanoisitte! Lakastunut kukka ei ole enää samalla tavalla kaunis kuin kukkeimpana aikanaan! Vanhana kuuluu olla lempeä, sisäisesti kypsynyt, hyväksyvä, henkistynyt, lämmin... Voi olla nuorekas ja miellyttävän näköinen. Mutta ei pidä enää yrittää olle SEKSIKÄS, kuten nuorena, rippiskouluikäisenä. Se on yksinkertaisesti säälittävää. Mikään ei ole kamalampaa kuin avara kaula-aukko vanhalla naisella. Tekorusketus ja valkaistut hampaat päälle. Irvokasta! [/quote]Jos joku sanoo mulle nuo taikasanat: Sä ET SAA TEHDÄ NOIN. Niin oon kyllä sen verran kapinallinen että teen tasan just niin. Mä en kuulu niihin jotka vanhenee arvokkaasti.

[/quote]Onko jonkun mielestä nuorilla tekorusketus seksikästä tai avara kaula-aukko? Seksikkyydessäkin sellainen "peitelty" tai tyylikkäästi vihjaileva voi olla paljon tehokkaampaa kuin suora ja räikeä, oli sitten ikä mikä tahansa. Esim vanhat suomifilmit ovat hyvin eroottisesti latautuneita ja suorataan tihkuvat seksiä vaikka "mitään" ei näytettäisikään, toisin kuin nykypäivän joissa kuvataan kyllästymiseen asti aktia jotta jokainen varmasti tajuaa mitä tapahtuu.

Taitolaji siis sekin, seksikkyys :)

Vierailija
146/168 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2010 klo 23:42"]iästä huolimatta. Voi 5-kymppinenkin olla seksikäs. Mutta se on erilaista seksikkyyttä kuin parikymppisillä.
[/quote]
No eiköhän seksikkyys ole aina seksikkyyttä, mitään eroa noissa ei ole. Paitsi tietty kohdeyleisö, vielä kun nää teinit tajuaisivat sen ettei kukaan yritä iskeä heidän teiniviiksimiehiään...

Vierailija
147/168 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2012 klo 14:37"]

Huulet mutrussa oleva viisikymppinen, suonikohjuinen ja ryppyinen nainen ei ihan vastaa mielikuvaani "seksikkäästä"...ja kun nimenomaan tuota ikää lähestyvät shoppailevat nuorisolle tarkotetuissa kaupoissa...ei näytä hyvältä, sori vain.

Jos tietää näyttävänsä hyvältä jonkun mielestä niin tuskin sitä 50-vuotias kauheasti välittää jonkun keskenkasvuisen mielipiteistä?

Hmm, mulla ei ole ryppyjä, suonikohjuja tai muitakaan "vanhuuden" merkkejä. Mutta vaikka olisi olen tyytyväinen itseeni ja pidän itseäni nyt kauniinpana kuin kolmekymppisenä.

Vierailija
148/168 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2012 klo 12:29"]vaikka itse olen jo 45. Kyllä se totta puhuen näyttää säälittävältä jos yli 45 v nainen yrittää väkisin olla vielä yhtä sähäkän näköinen kuin nuorena.

Tässä iässä en itse haluaisi näyttää nimenomaan seksikkäältä, ainakaan niin kuin itse sen tulkitsen (eli paljasta pintaa). Olisi aika noloa hinkua huomiota nuorilta miehiltä.

MUTTA MUTTA! Tyylikkyys on erittäin ok jokaisella ikäryhmällä. Eli ei viisikymppisen tarvitse mummolta näyttää. Ja voi olla nuorekas olematta naurettava

[/quote]
Miksi ihmeessä te luulette, että kaikki vanhemmat naiset himoaa jotain teinipoikia??!! Itse pukeudun seksikkäästi, ikää on 38 enkä alle 30-vuotiaita miehiä ottaisi kilon kappaleinakaan.

Vierailija
149/168 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähes viiskymppisellä taisi jussina olla eka kertaa eläissään vähän tissivakoa näkösällä (10 kiloa liikaa mielestäni). Enkä kuvitellut näyttäväni seksikkäältä vaan hauskalta.

Vierailija
150/168 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 v. NAINEN on kiinnostavampi kaikin tavoin kuin alle kolmikymppinen nirsoilija. Se, että on elänyt tuon verran vuosissa ei kyllä naisen seksikkyyttä vie. Jos joku on sokea, ei voi mitään! Täällä kirjoittaa alle neljäkymppinen mies? Lakastunut kukka , mitähän tuon taakse kätkeytyy? Kukkein aika on yli 40 VUOTIAANA. Minulla on isoäiti, joka on tyylikäs ja vetreä yli 70 vuotiaana ja pitää huolta itsestään. Yritä vaan hyväksyä, että ihmiset vanhenevat eri tahtiin. Seksikäs voi olla minkä ikäinen tahansa ja jos tykkää kulkea tietynlaisissa vaatteissa - ei ole muiden murhe.

Vierailija
151/168 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksyin lukemaan huvittavaa ketjua.. uskokaa tai älkää, nuoruus ei ole ikuista eikä mikään ole niin varmaa kuin vanhan kuolema. Näin se vain on.

Ketjun aloittanut kirjoittaja on mielestäni täysin oikeassa. Ei hän väittänytkään ettei 50 v voisi olla kivan näköinen jne. Mutta yliyrittäminen isoäiti-iässä on vain säälittävää. Se voi herättää nuoremmissakin miehissä kiinnostusta, mutta ei missään tapauksessa kunnioitusta (mitä jokainen varmasti kanssaihmisiltään toivoo).

Meillä on duunipaikalla 50+ siivooja ja on lähinnä surkuhupaisaa kun hän ilmiselvästi luulee olevansa todella hot. Sääret paljastavissa vaatteissa kesät talvet, karamellinpunaista huulissa, tiukkoja paitoja jne :) pitää itsestään suurta melua, siis huutaa keskustellessaan niin että huoneet kaikuu ja nauraa miesten jutuille äänekkäästi kaakattaen, oli hauskaa tai ei. Ehkä se on vain myöhäistä 50 -villitystä.. oli mitä oli mutta säälittää kun se ei reppana ymmärrä olevansa säälittävä.

Kaikki iät kunniaan mutta ikä tuo myös tiettyjä rajoitteita. Yksi niistä koskee pukeutumiskoodia. That's it.

Vierailija
152/168 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Demi Moore taas edustaa uljaasti liki viisikymppisten seksikästä kastia ;)

Leikkauksistaan huolimatta.

Ja Cindy Crawford. Tai Jennifer Lopez.

Vierailija
153/168 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se tissivako näytä hyvältä nuorellakaan, hutsulta ja suttuiselta lähinnä. ja myötähäpeä tulee aika äkkiä. pörröiset hiukset ei sovi kenellekään.

onkin taitolaji, että osaat olla ikäiseksesi seksikäs hyvällä maulla, olit sitten 20 tai 60.

tärkeintä on, että valitsemasi vaatteet sopivat vartalollesi, ovat oikeaa kokoa ja viihdyt niissä itse. itsevarmuus ja hyvä olo on jo pulet seksikkyydestä.

ylimielisyys ja huomionhaku eivät lisää seksikkyyttä.

Vierailija
154/168 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksyin lukemaan huvittavaa ketjua.. uskokaa tai älkää, nuoruus ei ole ikuista eikä mikään ole niin varmaa kuin vanhan kuolema. Näin se vain on.

Ketjun aloittanut kirjoittaja on mielestäni täysin oikeassa. Ei hän väittänytkään ettei 50 v voisi olla kivan näköinen jne. Mutta yliyrittäminen isoäiti-iässä on vain säälittävää. Se voi herättää nuoremmissakin miehissä kiinnostusta, mutta ei missään tapauksessa kunnioitusta (mitä jokainen varmasti kanssaihmisiltään toivoo).

Meillä on duunipaikalla 50+ siivooja ja on lähinnä surkuhupaisaa kun hän ilmiselvästi luulee olevansa todella hot. Sääret paljastavissa vaatteissa kesät talvet, karamellinpunaista huulissa, tiukkoja paitoja jne :) pitää itsestään suurta melua, siis huutaa keskustellessaan niin että huoneet kaikuu ja nauraa miesten jutuille äänekkäästi kaakattaen, oli hauskaa tai ei. Ehkä se on vain myöhäistä 50 -villitystä.. oli mitä oli mutta säälittää kun se ei reppana ymmärrä olevansa säälittävä.

Kaikki iät kunniaan mutta ikä tuo myös tiettyjä rajoitteita. Yksi niistä koskee pukeutumiskoodia. That's it.

Taidat olla kateellinen. Kuulostaa upealta, että ihminen on noin sinut itsensä kanssa, vapautunut ja pitää hauskaa elämässä! Hieno elämänasenne!!! :-) Sinä naisena myöskään tuskin olet paras arvioimaan hänen seksikkyyttään. ...

Itse olen kyllä paljon nuorempi, mutta muistan huvittuneena miten tässä jokin aika sitten päädyin kavereiden kanssa sattumalta baariin shamppanjalle ... tarkoitus ei ollut mennä "ulos" joten päällä oli farkut ja simppeli paita, minimaalisesti meikkiä ja hiukset simppelisti kuntosalin jäljiltä, joten itse en mieltänyt silloin itseäni yhtään seksikkääksi ... mutta vitsit sitä miesten hyörinää, ihan vain koska nauroin ja olin iloinen ja vapautunut. ... Kun taas seinustalla (pöydän päällä saadakseen huomiota!) seisoi vähän nuorempi tyttö täysin yksin saamatta mitään huomiota ahdistuneen ja epätoivoisen näköisenä änkeytyneenä pieneen, tiukkaan ja paljastavaan superseksipommimekkoon ...

Eli kyllä se seksikkyys miehille taitaa monesti olla eri asia kuin mitä naiset kuvittelevat.

Vierailija
155/168 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="01.05.2010 klo 00:33"]Vaikka mitä sanoisitte! Lakastunut kukka ei ole enää samalla tavalla kaunis kuin kukkeimpana aikanaan! Vanhana kuuluu olla lempeä, sisäisesti kypsynyt, hyväksyvä, henkistynyt, lämmin... Voi olla nuorekas ja miellyttävän näköinen. Mutta ei pidä enää yrittää olle SEKSIKÄS, kuten nuorena, rippiskouluikäisenä. Se on yksinkertaisesti säälittävää. Mikään ei ole kamalampaa kuin avara kaula-aukko vanhalla naisella. Tekorusketus ja valkaistut hampaat päälle. Irvokasta!

Jos joku sanoo mulle nuo taikasanat: Sä ET SAA TEHDÄ NOIN. Niin oon kyllä sen verran kapinallinen että teen tasan just niin. Mä en kuulu niihin jotka vanhenee arvokkaasti.

Ja jotain sairasta on kyllä ihmisen ajatustavassa jonka mielestä RIPPIKOULUIKÄINEN on seksikäs. Tuon ikäiset ovat lapsia.

Vierailija
156/168 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka mitä sanoisitte! Lakastunut kukka ei ole enää samalla tavalla kaunis kuin kukkeimpana aikanaan! Vanhana kuuluu olla lempeä, sisäisesti kypsynyt, hyväksyvä, henkistynyt, lämmin... Voi olla nuorekas ja miellyttävän näköinen. Mutta ei pidä enää yrittää olle SEKSIKÄS, kuten nuorena, rippiskouluikäisenä. Se on yksinkertaisesti säälittävää. Mikään ei ole kamalampaa kuin avara kaula-aukko vanhalla naisella. Tekorusketus ja valkaistut hampaat päälle. Irvokasta!

Seksikkyydestä rippiskouluikäisenä puhuminen on irvokasta ja sairasta.

Vierailija
157/168 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan samalla tavalla voi kysyä, miksi tämän päivän pissikset haluavat pukeutua kun halvatkin lumput? Kesät talvet vaatteet ovat niin lyhyet että melkein tuhero vilkkuu.. puhekielikin on kuin vähä-älyisellä?

Miksi pitää antaa itsestään tyhmä ja halpa vaikutelma?

uuuuh... ja puhumattakaan tästä nuorten poikien/miesten jostain hiton hip hop tyylistä(?).. housut 30 numeroa liian isot, boxerit vedetty kainaloon, ja houset köytetty persposkien alle roikkumaan.. luulis kävelynkin olevan hankalaa kun housut niin lököttää.. tyyllin kruunaa yhtälailla 30 numeroa liian iso huppari.. unohtamatta sitä epäsiistiä joka puolelle rehottaavaa tukkaa, joka repsottaa sietlä lippalakin alta minne sattuu.. ja tietenkin kädet taskussa ja mahdollisimman lysähtänyt etukumara.. että varmasti näyttää siltä ettei kaverilta löydy minkään sortin selkärankaa, joka pitäisi tuon kaiken komeuden pystytssä =D =D =D

Puhekkin on kun vähä-älyisellä.. kun kysyt jotain, vastaus on UH! tai  Ö!

Että silleen =D =D =D

terveisin

4-kymppinen, joka ei kyllä luovu tiukoista paidoista 5-kymppisenä, jos tissit ja perse pysyy yhtä kuosissa kun tänäkin päivänä.. =D =D

Vierailija
159/168 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai seksikäs? Ap:n mielestä ilmeisesti nuoruus=seksikkyys. Jotenkin tuntuu niin typerältä että jotkut tosiaan ajattelee että seksikkyys loppuisi johonkin tiettyyn ikään mennessä. Ihan älytöntä ajatella noin. Ja itse olen 22v.

Nimenomaan. Teen paljon töitä parikymppisten kanssa ja siellä on sinunlaisiasi ja sitten on näitä, joiden päätä kiristää vanne jo nuorena. Nämä ahdistuneet pyörivät ympäriinsä toitottamassa, mitä muut ovat tai eivät ole tai saavat tai eivät saa tehdä.

Aika kaksikymppisestä neljään-tai viiteenkymppiin on lyhyt. Kun sen viettää otsapanta kireällä, se puristus napsahtaa lopulta pahiten itselle ikääntyminen on katkeraa. Kun taas hyväksyy ihmisten erilaisuuden ja vapauden valita kaikenikäisille, olo on hyvä joka iässä.

Meillä kun on iästä riippumaton vapaus valita paitsi ajatuksemme myös vaatteemme. Ja asenteemme. Ja olla juuri niin seksikkäitä tai seksittömiä kuin kulloinkin huvittaa.

Minulle - ja niille joiden elämää ap koittaa elää - on yhdetekevää, mitä joku ulkopuolinen minusta -tai itsestään - ajattelee. Seuraksi minulle on valikoitunut ihmisiä, jotka suhtautuvat sallivasti ja hyväksyvästi itseensä ja muihin. Elämä on hyvää.

Ohjeistaville, määritteliöille ja tuomitsijoille sopii sitten parhaiten kaltaistensa seura.

Vierailija
160/168 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka mitä sanoisitte! Lakastunut kukka ei ole enää samalla tavalla kaunis kuin kukkeimpana aikanaan! Vanhana kuuluu olla lempeä, sisäisesti kypsynyt, hyväksyvä, henkistynyt, lämmin... Voi olla nuorekas ja miellyttävän näköinen. Mutta ei pidä enää yrittää olle SEKSIKÄS, kuten nuorena, rippiskouluikäisenä. Se on yksinkertaisesti säälittävää. Mikään ei ole kamalampaa kuin avara kaula-aukko vanhalla naisella. Tekorusketus ja valkaistut hampaat päälle. Irvokasta!

Mikä hiivatin pedofiili sinä olet kun puhut seksikkäistä ja rippikouluikäisistä samassa yhteydessä? 13-14v lapsia ne ovat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan