Ex miesystävä puhuu p*skaa suhteestamme
Exäni on alkanut tapailemaan työkaverini ystävää. Ystävä oli sitten kertonut työkaverilleni "totuuksia" minun ja exäni suhteesta. Olen kuulemma ollut suhteemme aikana puilla paljailla rahallisesti niin että olen pyytänyt rahaa joka kuukausi exältäni (minä töissä, hän silloin työtön). En kertaakaan pyytänyt häneltä rahaa. Olin myös kuulema valittanut rahattomuuttani kokoajan. Mistään rahattomuudesta en siis todellakaan kärsinyt vaikka aika huonosti tienasinkin tuolloin. Päinvastoin, minä ruokin exäni aina kun hänellä oli nälkä, heitin tupakkaa kun hänellä ei ollut varaa ostaa JNE
Sitten exäni kertoi myös syyn siihen että mulla ei ole rahaa. Olen kuulema lähettänyt rahaa entiselle avokilleni koska tämä myös työtön. Kerran olen lähettänyt (asui silloin muualla) mutta sekin silloin kun olin vielä yhdessä tämän henkilön kanssa.
Sitten minä kuulema olin vielä yhdessä tämän minun entisen avokkini kanssa samaan aikaan kuin ex-miesystäväni kanssa. Vaikka ex-avokkini soitteli mulle tosi tiheään, exäni tiesi TASAN TARKKAAN että kielsin ex-avokkia soittamasta. Puhui jopa itse ex-avokkini kanssa puhelimessa ja pyysi lopettamaan puhelut.
Exäni oli myös huoritellut minua ja haukkunut valehtelijaksi työkaverini ystävälle.
Tuli niin paha mieli enkä tiedä mitä tekis / sanois. En ole eromme jälkeen ollut puheväleissä exäni kanssa, pari viikkoa sitten näin hänet puolen vuoden tauon jälkeen. Ehkä ois kuitenkin parempi olla hiljaa vaan ja toivoa ettei kukaan usko noita paskapuheita...?
Nykyiselle miesystävälleni on kyllä pakko puhua (vaikka tietääkin jo kaiken, mutta tuosta että mitä exäni jauhaa) tästä vielä huomenna..
Ja arvatkaa vaan olenko alkanut etsimään itsestäni syytä minun ja exäni välirikkoon ja siihen että hän petti minua? Jos se sittenkin oli mun ja mun käytökseni syy... :(((((
MUA NIIN VITUTTAA!!!
Ps. Ja se oli siis exäni, joka petti mua, jonka takia erottiin.
Kommentit (3)
kuulostaa katkeralta mieheltä, edellisen kanssa samaa mieltä että voi jättää ihan omaan arvoonsa. Parempi vain kun näet häntä, tervehdit iloisesti, se on paras isku tuollaisille :)
näytät vaan kaikille, ettei se mien merkkaa sulle mitään. Sille on itselleen tainnut jäädä jotain hampaan koloon. Sinä elät nyt omaa elämääsi ja olet onnellinen nykyisen miehen kanssa. Ei kannata alkaa pohjamudissa rypemään, kun kaikki on omalta osaltasi hyvin. Nauti elämästä.
miehesi ja jos hänellä on taipumusta paskanpuhumiseen. Seepra ei nimittäin pääse raidoistaan.