Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Miten ja missä tapasit nykyisen miehesi?

Vierailija
30.04.2010 |

Kauanko siitä on aikaa, onko nykyinen suuri rakkautesi? Jouduitko itse tekemään aloitteen vai tekikö mies?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavattiin samalla työpaikalla.

Mies teki aloitteen ja kyllä hän on suuri rakkauteni :)

Vierailija
2/9 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies teki aloitteen.

Kertaakaan en ole sanonut, että rakastaisin, mutta kai mä rakastan. En vaan koskaan saa sanotuksi tollasia tunteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies teki aloitteen.. on suuri rakkauteni :) ihana!

Vierailija
4/9 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten vappuaattona ravintolassa, nykyään jo 2 lasta :) Minä kai sen lopullisen aloitteen sitten tein vähän myöhemmin, eli ei ihan heti kuitenkaan alettu seurustella...

Vierailija
5/9 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavattiin jo yläasteella, mutta rakkaus syttyi myöhemmin. Ja juu on suuri rakkauteni! Kotona jo viisi lasta ja siihenhän tuo jää...joten tällainen oma unelma on täytetty..

Vierailija
6/9 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tupakkapaikalla opiskelujen yhteydessä. Minä opiskelin amk:ssa ja mies opistolinjalla, kouluilla vaan sattui olemaan yhteinen kampusalue ja tupakkapaikka. Minä hengailin tupakkapaikalla ex-poikaystävän jalanjäljissä, nykyinen mieheni taas oli rehellisesti tupakalla. Tästä on vähän kiistaa, että kumpi kiinnitti ensin huomiota kumpaan, mies sanoo että hän huomasi ensin mun hiukseni, minä taas väitän että minä pistin ensin merkille miehen käytöksen.

Ex-poikaystävälläni oli bändi, joka nautti pienen piirin suosiota, ja ex yritti houkutella nykyistä miestäni bändiinsä soittamaan. Yleisesti ottaen kaikki, jotka osasivat edes vähän soittaa jotakin, olisivat olleet suurella hingulla tuohon bändiin tulossa, mutta nykyinen mieheni vain kohautteli olkiaan ja nyrpisteli nenäänsä. Tähän minä kiinnitin huomioni alunperin - kaikki muut juoksivat exäni perässä kieli anuksessa kiinni, mutta tämä mies oli niin välinpitämätön kuin voi olla. Ihmettelin, miksi ex halusi juuri tämän tyypin bändiinsä, kun tätä ei kerran näytä kiinnostavan yhtään, ja miksi tätä tyyppiä ei kiinnosta, vaikka kaikki muut tuntuivat siitä olevan kiinnostuneita.

No, tällä kohtaamisella me ei taidettu edes jutella keskenämme, ainakaan en muista. Paremmin tutustuttiin viikko tämän ekan kohtaamisen jälkeen eräissä juhlissa - ex oli kadonnut jonnekin ilmoitettuaan tuntia aiemmin, ettei ole varma, haluaako enää jatkaa suhdetta kanssani, ja nykyinen mieheni tuli vastaan melkoisessa humalassa. Muilla oli kiire baariin, minua ei huvittanut lähteä, joten minä jäin sitten "juoppovahdiksi", eli paimensin nykyisen mieheni nukkumaan. Aamuyöllä kävimme melkoisen sekavia keskusteluja, ja mieheni kertoi olevansa kuulemma umpirakastunut muhun ja haluavansa perustaa perheen kanssani. Minä totesin, että taidat olla kännissä, ja sitä paitsi mun pitää ensin selvittää mikä tilanne mun ja exän välillä on. Mies käski tulla sitten kertomaan, kunhan olen exän jättänyt, niin hän varaa hääkirkon valmiiksi, minä vain naureskelin. Joten taisi se olla mies, joka teki sen aloitteen.

Kolme kuukautta tuon keskustelun jälkeen me menimme naimisiin, ja 8kk häiden jälkeen syntyi esikoisemme. Tänä vuonna vietimme 5v -hääpäivää sekä toisen lapsemme 1v-synttäreitä. Minä en oikeastaan tiedä, mistä tietää onko joku "suuri rakkaus" vai "pieni rakkaus", mutta ainakin olisi tarkoitus pysyä myös naimisissa jatkossakin. Välillä menee paremmin ja välillä huonommin, on kestetty esikoisen koliikit, yövalvomiset, ja monet muutkin ongelmat yhdessä, mutta mitään suurempia vastoinkäymisiä ei ole ollut (tarkoitan pettämisiä tms.). No, ainakin tuntuu mahdottomalta ajatukselta, että voisi vielä tulla vastaan joku, joka olisi suurempi rakkaus kuin tämä.

Vierailija
7/9 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chatissa joskus kymmenen vuotta sitten.

Vierailija
8/9 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myöhästyin Helsingin junasta ja kun ei ollut kiire otin asemalla toisen oluen ja annoin seuraavankin junan painaa ohi kun oli lähijuna ja menin vasta seuraavalla.

Mieheni oli edellisenä iltana taivaltanut kaverinsa mökiltä parikymmentä kilometriä jalan Rovaniemelle ja hypännyt ensimmäiseen junaan kohti kotia, Helsinkiä.

Minä nousin junaan Hämeenlinnasta, nakkasin laukun hattuhyllylle ja painuin tupakkikoppiin. Ja unohdin sen tupakan. Siinä oli mieheni. Mieheni aloitti jutun ja kaksi päivää myöhemmin asuimme yhdessä. Esikoinen täyttää nyt puoli vuotta.

Vierailija
9/9 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

välitunnilla, 13 vuotta sitten. Ystävystyimme ensin ja pikkuhiljaa se sitten syveni rakkaudeksi. Rakastan miestäni edelleen päivä päivältä enemmän, hän on todellakin suuri rakkauteni :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän