Pissaisin housuun mieheni mieliksi.
Sain hiljattain tietää, että mieheni fantasioi siitä, että minulla menisi pissat housuun. Olin aluksi ihan kauhuissani, mutta asiaa pitkään pohdittuani ajattelin yllätää mieheni ;D. jouduin harjoittelemaan pari kertaa yksikseni pesuhuoneessa, koska ei ole ihan helppoa pissata housuun.
Sitten eräänä iltana, kun tulimme leffasta päätin yllätää mieheni. Homma on ajatuksenakin niin nolo, että jännitti "lievästi". Olin pitkin iltaa juonut kavia yms., että hätä olisi kova ja että tilanne olisi mahdollisimman "aito". Kotimatkalla jo valittelin kovaa hätää (mikä olikin totta), kotioven takana alkasi oikeasti niin hirveä paine, että annoin vain tulla :/. Sisälle päästyämme, sanoin miehelleni, että "auta housut on jumissa ja pissa meinaa tulla". Silloin oli kyllä jo näkyvä läikkä housussa. Mieheni tuli heti apuihin, mutta ei saanut silmiään irti kastuvista farkuista. Itselläni helotti naama ihan punaisena. Siisteyskasvatus on mennyt niin selkäytimiin, että
pissat housuissa on vain niin hirveän noloa.
Tämän jälkeen mieheni on käynyt tosi kuumana, mutta myös erityisen hellänä. En ehkä voi ikinä paljastaa, että tein sen tahallaan. Ja vannoitin miestäni ettei kerro kenllekkään "vahingostani".
Oletko koskaan tehnyt mitään vastaavaa kumppanillesi?
Kommentit (33)
kivaa pissiä housuun kun on mustat wetlook-farkut tai-lenggarit ,niin ei näy vaikka on märät.
mustat wetlook-leggarit tai farkut , niin ei näy.vaikka on märät.koklaa,on kivaa
No mä kerran humalassa kävin kaupungilla pissalla ihan siinä keskellä jossa yleensä on porukkaa ja justiinsa ruuhka aikana, melkein autot ajo mun päältä. Olin myös kaupoissa ja sen sellasissa.
kakka housuihin joo seuraavaksi... oksennus lentää :D naisen pissaaminen yleisellä paikalla pillu paljaana sen sijaan kiihottaa
Toppahousuihin pissaamminen kiihottaa mua
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksi kakka housuun ja entistä kovemmat seksihurjastelut kehiin...
Paskaleikit on aika kesyä materiaalia vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksi kakka housuun ja entistä kovemmat seksihurjastelut kehiin...
Paskaleikit on aika kesyä materiaalia vielä.
Niinkö? No mikä sitten on sinun mielestäsi rankinta mitä löytyy, vai kadunko jo kun kysyin?
Vierailija kirjoitti:
Mun eksä taas antoi mun haistella sen hikistä peppua kerran, yhtäkkiä pyllisti kasvoihin kiinni pinkeissä stringeissä :).
Mun lempipuuhaa on nuolla mun muijasta hiet pois kun se tulee kotiin lenkiltä. Käyn läpi joka neliösentin. Pillussa ja pyllyssä viivyn vähän pidemmän aikaa ja sitten panen kunnolla ennenkuin mennään molemmat suihkuun.
Tämän ketjun lukeminen innosti kokeilemaan housuihin kusemista tänään. Join paljon vettä ja odottelin että kusihätä on oikein kova. Pukeuduin farkkuhaalareihin ja menin pesuhuoneeseen. Hetken piti odottaa ja rentoutua ennen kuin alkoi tulla. Kusta tuli paljon ja haarojen välistä alaspäin haalarit olivat aivan märät. Tuntui kyllä kiihottavalta eikä varmaan jäänyt viimeiseksi kerraksi.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on kyllä ollut entistä ihanampi tuon tempun jälkeen ;D. Itseä se ei oikeastaan kiihottanut, mutta se kylläkin, että mies piti siitä! Jos pissa olisi ollut oikea vahinko, se olisi ollut varmaan minulle vieläkin nolompaa. Nyt kun tiedän, että niin ei voi tapahtua oikeasti, se tuo turvaa. Huvittaa vaan ja mietityttää edelleen, että mitä ihmeen fiiliksiä mun mies siitä saa? En nyt ainakaan heti kehtaa tunnustaa, että minä se vaan pissasin housuun tahalla. Ääneen sanottuna se olisi varmaan vieläkin hullumman tuntuista?? Saatan kuitenkin tehdä sen joskus toistekkin, varsinkin jos mieheni kohtelee minua NIIN ihanasti sen jälkeen :D
Miksi et kehtaa myöntää pissanneesi tahallasi,kun kerran tiedät miehesi kiihottuvan housuunpissaamisesta? Jos minä tietäisin että rouvaa kiihottaisi pissaleikit, ehdottaisin heti!
M40
Kakkasin yöllä nukkuessani vahinkossa sängyyn ja vaimo nukkui vieressä. Sanoi vaan aamulla, että miten yö meni niinkuin omastamielestäsi?
Siis toi edellinen on viestiketjun aloittajalle.