Miehellä jäi 3pv sitten ruoto kurkkuun, yritettiin syödä näkkileipää
kuulemma vieläkin vaivaa ja kaivaa. Ehdotin lääkäriä, ei mene. Onko vaaraa kiinni jääneestä ruodosta , miten se otetaan pois, saadaanko ihan omalla terveysasemalla pois?
Kommentit (26)
9 vuojessa se ruoto sulanut monta kertaa .
Mun serkulla jäi ruoto kiinni kurkkuun, ja kun se ei lähtenyt pois, meni terveyskeskuksen päivystykseen.Lääkäri katsoi, ettei siellä ole enää mitään ruotoa, mutta ilmeisesti sen verran se ruoto oli painanut. että mun serkulle jäi muutamaksi päiväksi sellainen tunne, että ruoto on edelleen siellä, vaikkei ollutkaan. Parani ihan itsekseen.
Miksi sinunkin piti syödä näkkileipää? Mikä ihmisillä on kun ei voi mennä vaan lääkäriin. Pahennetaan ongelmaa ja tyhmimmät kuolee pois.
Vierailija kirjoitti:
Taas tämä trollolloooio.
Eiköhän ole kuule se ihan alkuperäinen. 12v vanha aloitus kuitenkin.
Minulla jäi lohikeitosta pieni ruoto kurkkuun.Upposi limakalvoon epiklottiksen alueelle.Ei onnistuttu saamaan pois edes kahdesti tehdyssä tähystyksessä.Magneettikuvassa ruoto ei välttämättä näy,kuten ei minullakaan.Ruoto kuitenkin meni ja jäi kurkkuuni.Märki aina välillä,kun elimistö yrittää työntää sitä pois.2 vuotta vaivasi ja oli kyllä hirveän stressaavaa aikaa sekä uuvuttavaa.Eli aika voi auttaa,mutta pitkään siinä voi mennä.
Tuttavallani vaivasi ruoto kurkussa 9 vuotta,sitten helpotti.Tiedän,että moni voi vähätellä ruodon jäämistä kurkkuun,mutta mikään pikkujuttu tai helppo se ei ole.