Kun vastaanne tulee lastenvaunu rekisterikilvellä niin millaisella ilmeellä kävelette ohi?
Kommentit (61)
Katson aina lapsen nimen ja syntymäajan ja jos saan äitiin katsekontaktin niin hymyilen. Rattaissa istuvat lapset on samaa ikäluokkaa omani kanssa, ja mä hyvin todennäköisesti näen ton äidin ja lapsen jossain kerhossa jossain vaiheessa. Musta tuntuu jotenkin heti helpommalta jutella heille kun toi rekkari nyt vaan kertoo tietynlaisesta avoimuudesta. Ja samoin, kun tapaan ulkona äidin jonka olen tavannut ohimennen kerhossa, lunttaan ton lapsen nimen noista rattaista, jää paremmin päähän noin.
Täällä voidaan tietenkin haukkua noita rekkareita miten paljon vain, mut ainakin kerhossa juuri ne rekkarin laittaneet äidit on yleensä sosiaalisia, kivoja tyyppejä. Eivät ota elämää liian vakavasti. (Ja kyllä, meidänkin rattaissa on rekkarit!)
Ajattelen silti, että tämä on se juttu jota av;lla halveksitaan. Sitten mietin miten rohkea rouvan täytyykään olla pitääkseen kylttiä koko kansan nähtävänä.
En koe, että minulla olisi vara arvostella ketään, etenkään noin hepposin perustein.
Kyllä nuo rekisterikilvet huvittavat, samoin kuin monet muut mauttomat jutut. Ei siinä ihmistä arvostella kokonaisuutena, vaan hänen höpsöä valintaansa.
Ei kukaan ole väittänytkään, että ääneen mentäisiin toisia moisesta valinnasta arvostelemaan. Sehän tuo vielä puuttuisi :D Tarkoitin lähinnä, etten viitsi asettua toisen yläpuolelle hymeksimällä huvittuneesti hänen valinnalleen. Kukin tavallaan, ei minua haittaa. Mutta naureksi sinä rauhassa, sekään ei minua haittaa =)
silloin kun omat lapset oli ratasikäisiä niin joskus satuin vilkaisemaan onko kyseinen lapsi samaa ikää kuin omani. Muttei nuo silloinkaan mitään tunteita enempää herättäneet.
katson mikä nimi siinä lukee, en ajattele sen kummempia. Meillä ei sellaista kilpeä ole, mutta ymmärrän jos joku niistä tykkää. Jokseenkin älytöntä ja lapsellista tuollainen seläntakana naureskelu ja virnuilu, tulee ihan teinitytöt ja yläaste mieleen.
naiset olemaan jos tälläisestäkin pitää tehdä pilkkaa.
rattaissa nimikyltin "Veeti-Waltteri". Aloin miettiä sitä, että varmasti ihmiset rakastavat lapsiaan yhtä paljon, vaikka antavatkin niille näitä "Nico-Petteri"-nimiä. Vaikka itselleni tuleekin sellainen olo, että miksi lapsiraukalle annetaan kummallinen nimi, tai muoti-trendi-tusinanimi, eikö han ansaitsisi parempaa. Sinänsä nuo rekkarit on ihan kivoja.
Mutta mietin itsekseni, että miksi ihmeessä?
Mutta jos jokulaittaa, so what, saahan sitä olla juntti :)
tavannut pojan, jonka nimi oli oikeasti Nico-Petteri! En olis uskonut, ellen olis papereista nähnyt!
Nyt ma kylla ehdottomasti haluun tollaisen rekisterikilven mun vauvalle!!!
Jos sita nain kamalasti taalla halveksitaan, niin sen rekkarin taytyy olla tosi hieno juttu.
Mista niita saa?
Voisitte sit katsella ja naurahdella mulle!!!! Siita tulisi varmasti teillekin hyva mieli ja voisitte tuntea itsenne tosi hyviksi!
Te oksetatte mua. KErron teistä miehelleni.
Mit vittuu se teille kuuluu jos vaunussani on rekkari hä? jumalauta nyt meni vappu pilalle!
Mulla ei kyllä ilme värähdä mihinkään sellaisen kohdatessani, ei positiivisesti eikä negatiivisesti, en ole ymmärtänyt, että niihin voisi liittyä tällainen tunnelataus.
Rekkarit on juntteja monien mielestä, mutta mitä siitä.
saatan ihmetellä jos siinä kilvesäs on joku outo nimi.
Enemmä ihmettelin kun kerran näin jollain mummolla rollaattorissa rekkarin :D
en tuollaista rekkaria kärryihin laittaisi, mutta ei ne minussa herätä oikein minkäänlaisia tunteita.
Lienen sitten masentunut ja tunnekylmä tyyppi.
En ikinä itse laittaisi, ovat aika juntteja Mutta jos jokulaittaa, so what, saahan sitä olla juntti :)
Mua naurattaa nää junttijutut, kun meiän tyttö sai syntyessään lahjaksi kyseisenlaisen kyltin miehen ikisinkkukaverilta, joka viettää aikaansa lähinnä bilettäen, asunut ikänsä Helsingin keskustassa, ei halua ikinä lapsia (tuskin vaimoakaan) ja on korkeakoulutettu, varakas ja viimesenpäälle tarkka kaikenmaailman trendeistä (paitsi näistä vauvatrendeistä:))... Musta onkin lähinnä liikuttavaa, että se osti meidän pikkuselle tollasen kyltin oikein syntymäajan kanssa, en osaa ajatella junttina.
Jotenkin on niin tyypillistä suomalaisilta akkalaumoilta, että hihitellään jollekin tän kaltaselle asialle selän takana tuolla kaupngilla!
Enemmä ihmettelin kun kerran näin jollain mummolla rollaattorissa rekkarin :D
hymyilemään. Ihana mummo.
Ei minustkaan ne kilvet ole junttiuden merkki. (Enkä tässä puolusta omia valintojani, koska sellaisia ei meillä ole)