Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun vastaanne tulee lastenvaunu rekisterikilvellä niin millaisella ilmeellä kävelette ohi?

Vierailija
30.04.2010 |

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta jos hänen vierellään kävelee treenattu kaljupäinen mies niin yritän peitellä nauruani. Monesti päästän levollisen repsahduksen heidän mentyä ohi.

Ja ajattelen tietenkin, voi mitä juntteja!

Vierailija
22/61 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vanhemmilla järki päätä pakota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käykö teitä kateeksi vai muuten vaan vituttaa...varmaan ootte kadeja jos on emmaljungat vaunut ja itellänne halvat paskat:)))pahimmas tapaukses osamaksul ostetut paskat vaunut :DDD

mulle on tuollanen rekkari tulossa ja nokka pystys kävelen;) voi voi

Vierailija
24/61 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne on vähän noloja vaikken halua kenestäkään pahaa ajatella.

itse en koskaan ostais sellaista.

Vierailija
25/61 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne rekkarit on hauskoja. Oma poika oli kovin ylpeä kun sai sellaisen rattaisiin ja nyt kun niistä on luovuttu, yrittää lapsi miettiä, mihin sais sen rekkarin laitettua. Pyöräänsä on kovasti ehdotellut =)

Vierailija
26/61 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käykö teitä kateeksi vai muuten vaan vituttaa...varmaan ootte kadeja jos on emmaljungat vaunut ja itellänne halvat paskat:)))pahimmas tapaukses osamaksul ostetut paskat vaunut :DDD

mulle on tuollanen rekkari tulossa ja nokka pystys kävelen;) voi voi

Kuti kuti, kuti kuti. Paljasta porvoolaisuutesi!

Vierailija
27/61 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku vinosti hymyilis mun lapsen vaunurekkarille,nii mä kyl näytän keskaria ja haistatan paskat.se on saletti.nenäänki voin tirvasta;)

että älkääs naurako.niin ja sen voi laittaa sit oveen tai muualle ja onpahan isona kiva muisto;)

Vierailija
28/61 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en nää niissä mitään pahaa. Jos joku on niin ylpeä lapsestaan, että haluaa julistaa koko maailmalle lapsen nimen ja sen minä päivänä lapsi on syntynyt, niin siitä vaan. Ei se multa ole pois :)

Vierailija
29/61 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltä varalta ettei rekkarikilpinen mamma hyväksyisi hymyäni jonka rekkari suunpieliini nostattaisi.

Vierailija
30/61 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Muariami"

"Betunia"

"Oliivia"

Harvemmin näissä rekkareissa näkyy mitään normaaleita nimiä. Tosin, onhan se hyvä, että tutut voivat tarkistaa nimen kirjoitusasun tuosta rekistereistä!

Meillä on koiralla boksissaan rekisterikilpiavaimenperä ja se on jo siinä rajoilla! Kuitenkin ko. koira on niin koominen tapaus jo itsekin, että kyltti sopii sille hyvin. "Teppo".

Vierailija
31/61 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen tää joka ei hyväksyis sun ruman läskin naamas hymyä.mä en muutenkaa kaveeraa läskien mammojen kaa,enkä muidenkaan,kun heti oltais kahveille tunkemas tai pyytämäs.on kokemusta näistä,että sit aletaan pyytää joka paikkaan.emmä jaksa olla tekemisissä:)

Vierailija
32/61 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mielessäni mietin, että onpa junttia touhua... Uskomatonta että joku niitä vieläkin tilaa!

Vierailija
33/61 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kurkkia mikä lapsen nimi on ja sattuuko olemaan saman ikäinen kuin omani. Minusta on mukava, että ihmisillä on noita, vaikka ovatkin ehkä hieman tyylittömiä. Mutta tarvitseeko sitä nyt aina niin tyylikäs ollakaan?

Vierailija
34/61 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallisella naamalla, koska mulle on aivan sama millasilla vaunuilla ja minkälaisilla varusteilla vieraat ihmiset kävelee ohitse.

Vierailija
35/61 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ei mua haittaa jos näkee lapsen nimen tai syntymäpäivän rekkarista. saahan sitä olla lapsestaan kaikella lailla onnellinen. ihan mielenkiintoistakin nähdä mitä nimiä nykypäivänä laitellaan.

Vierailija
36/61 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaverin kanssa niin ohitettuamme naurahdamme kovaan ääneen ja kommentoimme kyltin mauttomuutta.

Vierailija
37/61 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mietin sitä, mitä mieltä av:lla ollaan näistä rekkareista, niin tämä tieto hymyilyttää.

Mutta koska yritän pitää av:n maailman omanaan ja irrallaan todellisuudesta, niin kävelen ohi aivan tavallisella naamalla.

Ainut asia, mikä on saanut minut reilusti hymyilemään korvista korviin asti, on eräs tapaamani parikymppinen poika. Hänen nimensä oli Nico-Petteri.

Vierailija
38/61 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe, että minulla olisi vara arvostella ketään, etenkään noin hepposin perustein.

Vierailija
39/61 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe, että minulla olisi vara arvostella ketään, etenkään noin hepposin perustein.

Kyllä nuo rekisterikilvet huvittavat, samoin kuin monet muut mauttomat jutut. Ei siinä ihmistä arvostella kokonaisuutena, vaan hänen höpsöä valintaansa.

Vierailija
40/61 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta jos hänen vierellään kävelee treenattu kaljupäinen mies niin yritän peitellä nauruani. Monesti päästän levollisen repsahduksen heidän mentyä ohi.

Ja ajattelen tietenkin, voi mitä juntteja!

Sitten saisit hyvät naurut, jos meidän ohi kävelisti!! =D Tosin, en koe että olisimme juntteja, mutta joillakin on oudot määritelmät junttiudesta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä