Tupakanpolton lopetus on tuskaa! help
Eilen päätin että tänään loppuu sauhuttelu. Olen rv5 raskaana ja eilen poltin viimeisen tupakan, josta en edes nauttinut. Esikoisesta poltin koko raskausajan n. 5-8 savuketta/pv ja voin kertoa että hävettää ja kaduttaa. Olin niin tyhmä, mutta nyt olen viisaampi.
Luulisi että lopettaminen on helppoa, koska suht nuori lähisukulaiseni makaa sairaalassa keuhkosyövässä, eliaikaa on viikoista muutamiin kuukausiin... :( Jotenkin sekään ei herätä?! Yritän tsempata itseäni sillä että lapset tarvitsevat minua aikuisinakin...se vähän helppaa...
Mitä keinoja tupakoinnin lopettamiseen kannattaa kokeilla? Olen polttanut nuoresta iästä huolimatta jo 8v, eikä ole helppoa lopettaa.
Kommentit (5)
en tiedä onko oikeasti apua kun en ole koskaan polttanut, mutta käy apteekissa kyselemässä joltain farmaseutilta mitä mieltä on ja millasia mahdollisuuksia niiden kautta ois lopettaa..
Itse lopetin myös ennen raskausviikkoa 10.Olin polttanut n. 10 vuotta.Olin luvannut itselleni ja läheisilleni että kun joku päivä tulen raskaaksi niin sitten loppuu.Olin myös yrittänyt muutamia kertoja aikaisemmin lopettaa,onnistumatta.Nyt kuitenkin onnistuin ja vieläpä ilman apuvalmisteita ja nyt ollut polttamatta 1v 9kk...Vauva on aikas hyvä kannustin vaikka en voi kieltää etteikö ensimmäiset päivät olis kauheita!
Itse lopetin 7+4 ja nyt alkaa 21
Vaikeeta ei ollut aluksi yhtään, mut nyt tekee mieli ja asia tulee uniinkin.
siel on lopetusta helpottavia tuotteita